زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
۶ ساعت رفت و ۶ ساعت برگشت. فقط در طول ۲۴ ساعت ، ۱۲ ساعتش رو توی راه بودم 😔
نیمه پر لیوانو ببین . هنو 12 ساعت مونده بوده که البته استراحت و اینا همه رو باهم در نظر بگیریم ..... نه همون نیمه خالی رو ببین بصرفه تره
پریدن آب دهنت تو گلوت واقعا تحقیر بزرگیه. فک کن خودت از خودت شکست بخوری
هدایت شده از "جست و جوگر راز زندگی در میان صفحات"🇮🇷
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من اگ خود دوسال پیشم رو میدیدم ...
•{ " @HappyGirl1 " }•
هدایت شده از "جست و جوگر راز زندگی در میان صفحات"🇮🇷
عه وا رند شدیم :)))
-دوستام خیلی خوبننن
خیلی خیلی خیلی :))))))
و امروز یکی از بهترین
روز های زندگیم بوددد 🛐🌟
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
🔴امروز 11 January، روز جهانی تشکر کردنه.
-دوستان عزیزی که آیدی بنده رو دارن ویا با من در ارتباط هستن یا حتی منو میشناسن ، جهت یادآوری امروز روز بسیارررر مهمی هست براتون ، خیلی سریع برید بابت داشتن من از خدا تشکر کنید. بعدشم از خودم 🤣💗*