eitaa logo
ٖؒ﷽‌ سمت خــــــ♡ـــــــدا ﷽
435 دنبال‌کننده
10هزار عکس
9.8هزار ویدیو
63 فایل
❣️بسمــــ‌اللّٰــه امام حسین(علیه السلام) زمانی که بی یاور ماند، فریاد برآورد و گفت: " هَل مِن ناصر یَنصُرُنی؟ آیا کسی هست که مرا یاری کند💔 🕊ڪپـے‌باذڪر‌صلوات‌براے‌سلامتـے‌مـهـدے؏ـݼ🕊
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام و عرض ادب خدمت همه اعضا محترم بنا به دلایلی اسم کانال رو تغیر دادبم تشکر از حضور تک تک شما بزرگواران🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹نشانه ایمان آن است که راست بگویی آنگاه که تو را زیان رساند، 🔸ودروغ نگویی آنگاه که تو را سود دهد، 🔹و آنکه بیش از مقدار عملت سخن نگویی، 🔸و چون از دیگران سخن گویی از خدا بترسی. 📚حکمت ۴۸۵ نهج البلاغة @yarane_Bavafa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹صحبتهای دلنشین شهید دهه هفتادی، مدافع حرم، آقا ♦️این فیلم توسط شهید ضبط شده است.هردو عزیز درنبرد آزادسازی بوکمال به خیل شهدای مدافع حرم شتافتند @yarane_Bavafa
✅ابزارهای جنگ هیبریدی: 🔹جنگ های ترکیبی تنها به میدان نبرد محدود نیست، در یک تعریف جامع تر که در کنفرانس امنیتی مونیخ در سال ۲۰۱۵ ارائه شده، نبرد هیبریدی شامل ترکیبی از ابزارهای مختلف متعارف و غیرمتعارف است. این ابزارها از دیپلماسی تا جنگ نظامی در هشت ابزار تعریف شده است: ۱- دیپلماسی ۲- جنگ اطلاعاتی و پروپاگاندا ۳- حمایت از نابسامانی ها و شورشهای محلی ۴- نیروهای نامنظم و چریکی ۵- نیروهای ویژه ۶-نیروهای کلاسیک نظامی ۷- جنگ اقتصادی ۸- حمله های سایبری. @yarane_Bavafa
آزادی بیان در فرانسه اینجوریه که شما میتونی به تمام مقدسات مسلمانان توهین کنی ولی اگر راجع به هلوکاست نقدی کنی یا امانوئل مکرون رو بخاطر سیاستهاش به هیتلر تشبیه کنی 10000 هزار یورو جریمه میشی و زندان و اخراج هم در انتظارته ‌ @yarane_Bavafa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
•🥀🕯حدیث‌ڪساء🕯🥀• بسم الله اَلرَحمن اَلرَحیم عَنْ فاطِمَهَ الزَّهْراَّءِ عَلَیْهَا السَّلامُ بنْتِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ قالَ سَمِعْتُ فاطِمَهَ اَنَّها قالَتْ دَخَلَ عَلَیَّ اَبی رَسُولُ اللَّهِ فی بَعْضِ الاْیّامِ فَقالَ السَّلامُ عَلَیْکِ یا فاطِمَهُ فَقُلْتُ عَلَیْکَ السَّلامُ قالَ اِنّی اَجِدُ فی بَدَنی ضُعْفاً فَقُلْتُ لَهُ اُعیذُکَ باللَّهِ یا اَبَتاهُ مِنَ الضُّعْفِ فَقَالَ یا فاطِمَهُ ایتینی بالْکِساَّءِ الْیَمانی فَغَطّینی بهِ فَاَتَیْتُهُ بالْکِساَّءِ الْیَمانی فَغَطَّیْتُهُ بهِ وَصِرْتُ اَنْظُرُ اِلَیْهِ وَاِذا وَجْهُهُ یَتَلاَْلَؤُ کَاَنَّهُ الْبَدْرُ فی لَیْلَهِ تَمامِهِ وَکَمالِهِ (۱)🥀 فَما کانَتْ اِلاّ ساعَهً وَاِذا بوَلَدیَ الْحَسَنِ قَدْ اَقْبَلَ وَقالَ السَّلامُ عَلَیْکِ یا اُمّاهُ فَقُلْتُ وَعَلَیْکَ السَّلامُ یا قُرَّهَ عَیْنی وَثَمَرَهَ فُؤ ادی فَقالَ یا اُمّاهُ اِنّی اَشَمُّ عِنْدَکِ راَّئِحَهً طَیِّبَهً کَاَنَّها راَّئِحَهُ جَدّی رَسُولِ اللَّهِ فَقُلْتُ نَعَمْ اِنَّ جَدَّکَ تَحْتَ الْکِساَّءِ فَاَقْبَلَ الْحَسَنُ نَحْوَ الْکِساَّءِ وَقالَ السَّلامُ عَلَیْکَ یا جَدّاهُ یا رَسُولَ اللَّهِ اَتَاْذَنُ لی اَنْ اَدْخُلَ مَعَکَ تَحْتَ الْکِساَّءِ فَقالَ وَعَلَیْکَ السَّلامُ یا وَلَدی وَیا صاحِبَ حَوْضی قَدْ اَذنْتُ لَکَ فَدَخَلَ مَعَهُ تَحْتَ الْکِساَّءِ (۲)🥀 فَما کانَتْ اِلاّ ساعَهً وَاِذا بوَلَدیَ الْحُسَیْنِ قَدْ اَقْبَلَ وَقالَ السَّلامُ عَلَیْکِ یا اُمّاهُ فَقُلْتُ وَعَلَیْکَ السَّلامُ یا وَلَدی وَیا قُرَّهَ عَیْنی وَثَمَرَهَ فُؤ ادی فَقالَ لی یا اُمّاهُ اِنّیَّ اَشَمُّ عِنْدَکِ راَّئِحَهً طَیِّبَهً کَاَنَّها راَّئِحَهُ جَدّی رَسُولِ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ فَقُلْتُ نَعَمْ اِنَّ جَدَّکَ وَاَخاکَ تَحْتَ الْکِساَّءِ فَدَنَی الْحُسَیْنُ نَحْوَ الْکِساَّءِ وَقالَ السَّلامُ عَلَیْکَ یا جَدّاهُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا مَنِ اخْتارَهُ اللَّهُ اَتَاْذَنُ لی اَنْ اَکُونَ مَعَکُما تَحْتَ الْکِساَّءِ فَقالَ وَعَلَیْکَ السَّلامُ یا وَلَدی وَیا شافِعَ اُمَّتی قَدْ اَذنْتُ لَکَ فَدَخَلَ مَعَهُما تَحْتَ الْکِساَّءِ (۳)🥀 فَاَقْبَلَ عِنْدَ ذلِکَ اَبُوالْحَسَنِ عَلِیُّ بْنُ اَبی طالِبٍ وَقالَ السَّلامُ عَلَیْکِ یا بنْتَ رَسُولِ اللَّهِ فَقُلْتُ وَعَلَیْکَ السَّلامُ یا اَبَا الْحَسَنِ وَ یا اَمیرَالْمُؤْمِنینَ فَقالَ یا فاطِمَهُ اِنّی اَشَمُّ عِنْدَکِ رائِحَهً طَیِّبَهً کَاَنَّها راَّئِحَهُ اَخی وَابْنِ عَمّی رَسُولِ اللَّهِ فَقُلْتُ نَعَمْ ها هُوَ مَعَ وَلَدَیْکَ تَحْتَ الْکِساَّءِ فَاَقْبَلَ عَلِیُّ نَحْوَ الْکِساَّءِ وَقالَ السَّلامُ عَلَیْکَ یا رَسُولَ اللَّهِ اَتَاْذَنُ لی اَنْ اَکُونَ مَعَکُمْ تَحْتَ الْکِساَّءِ قالَ لَهُ وَعَلَیْکَ السَّلامُ یا اَخی یا وَصِیّی وَخَلیفَتی وَصاحِبَ لِواَّئی قَدْ اَذنْتُ لَکَ فَدَخَلَ عَلِیُّ تَحْتَ الْکِساَّءِ (۴)🥀 ثُمَّ اَتَیْتُ نَحْوَ الْکِساَّءِ وَقُلْتُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبَتاهُ یا رَسُولَ اللَّهِ اَتَاْذَنُ لی اَن اَکُونَ مَعَکُمْ تَحْتَ الْکِساَّءِ قالَ وَعَلَیْکِ السَّلامُ یا بنْتی وَیا بَضْعَتی قَدْ اَذنْتُ لَکِ فَدَخَلْتُ تَحْتَ الْکِساَّءِ (۵)🥀 فَلَمَّا اکْتَمَلْنا جَمیعاً تَحْتَ الْکِساَّءِ اَخَذَ اَبی رَسُولُ اللَّهِ بطَرَفَیِ الْکِساَّءِ وَاَوْمَئَ بیَدهِ الْیُمْنی اِلَی السَّماَّءِ وَقالَ اَللّهُمَّ اِنَّ هؤُلاَّءِ اَهْلُ بَیْتی وَخاَّصَّتی وَحاَّمَّتی لَحْمُهُمْ لَحْمی وَدَمُهُمْ دَمی یُؤْلِمُنی ما یُؤْلِمُهُمْ وَیَحْزُنُنی ما یَحْزُنُهُمْ اَنَا حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَهُمْ وَسلْمٌ لِمَنْ سالَمَهُمْ وَعَدُوُّ لِمَنْ عاداهُمْ وَمُحِبُّ لِمَنْ اَحَبَّهُمْ اِنَّهُمْ مِنّی وَ اَنَا مِنْهُمْ فَاجْعَلْ صَلَواتِکَ وَبَرَکاتِکَ وَرَحْمَتَکَ وَغُفْرانَکَ وَرِضْوانَکَ عَلَیَّ وَعَلَیْهِمْ وَاَذْهِبْ عَنْهُمُ الرِّجْسَ وَطَهِّرْهُمْ تَطْهیراً (۶)🥀 فَقالَ اللَّهُ عَزَّوَجَلَّ یا مَلاَّئِکَتی وَیا سُکّانَ سَمواتی اِنّی ما خَلَقْتُ سَماَّءً مَبْنِیَّهً وَلا اَرْضاً مَدْحِیَّهً وَلا قَمَراً مُنیراً وَلا شَمْساً مُضِیَّئَهً وَلا فَلَکاً یَدُورُ وَلا بَحْراً یَجْری وَلا فُلْکاً یَسْری اِلاّ فی مَحَبَّهِ هؤُلاَّءِ الْخَمْسَهِ الَّذینَ هُمْ تَحْتَ الْکِساَّءِ فَقالَ الاْمینُ جِبْراَّئیلُ یا رَبِّ وَمَنْ تَحْتَ الْکِساَّءِ فَقالَ عَزَّوَجَلَّ هُمْ اَهْلُ بَیْتِ النُّبُوَّهِ وَمَعْدنُ الرِّسالَهِ هُمْ فاطِمَهُ وَاَبُوها وَبَعْلُها وَبَنُوها (۷)🥀 فَقالَ جِبْراَّئیلُ یا رَبِّ اَتَاْذَنُ لی اَنْ اَهْبطَ اِلَی الاْرْضِ لاِکُونَ مَعَهُمْ سادساً فَقالَ اللَّهُ نَعَمْ قَدْ اَذنْتُ لَکَ فَهَبَطَ الاْمینُ جِبْراَّئیلُ وَق
الَ السَّلامُ عَلَیْکَ یا رَسُولَ اللَّهِ الْعَلِیُّ الاَْعْلی یُقْرِئُکَ السَّلامَ وَیَخُصُّکَ بالتَّحِیَّهِ وَالاِْکْرامِ وَیَقُولُ لَکَ وَعِزَّتی وَجَلالی اِنّی ما خَلَقْتُ سَماَّءً مَبْنِیَّهً وَلا اَرْضاً مَدْحِیَّهً وَلا قَمَراً مُنیراً وَلا شَمْساً مُضَّیئَهً وَلا فَلَکاً یَدُورُ وَلا بَحْراً یَجْری وَلا فُلْکاً یَسْری اِلاّ لاَِجْلِکُمْ وَمَحَبَّتِکُمْ وَقَدْ اَذنَ لی اَنْ اَدْخُلَ مَعَکُمْ فَهَلْ تَاْذَنُ لی یا رَسُولَ اللَّهِ فَقالَ رَسُولُ اللَّهِ وَعَلَیْکَ السَّلامُ یا اَمینَ وَحْیِ اللَّهِ اِنَّهُ نَعَمْ قَدْ اَذنْتُ لَکَ فَدَخَلَ جِبْراَّئیلُ مَعَنا تَحْتَ الْکِساَّءِ فَقالَ لاِبی اِنَّ اللَّهَ قَدْ اَوْحی اِلَیْکُمْ یَقُولُ اِنَّما یُریدُ اللَّهُ لِیُذْهِبَ عَنْکُمُ الرِّجْسَ اَهْلَ الْبَیْتِ وَ یُطَهِّرَکُمْ تَطْهیراً (۸)🥀 فَقالَ عَلِیُّ لاَبی یا رَسُولَ اللَّهِ اَخْبرْنی ما لِجُلُوسنا هذا تَحْتَ الْکِساَّءِ مِنَ الْفَضْلِ عِنْدَاللَّهِ فَقالَ النَّبیُّ وَالَّذی بَعَثَنی بالْحَقِّ نَبیّاً وَاصْطَفانی بالرِّسالَهِ نَجِیّاً ما ذُکِرَ خَبَرُنا هذا فی مَحْفِلٍ مِنْ مَحافِلِ اَهْلِ الاَْرْضِ وَفیهِ جَمْعٌ مِنْ شَیعَتِنا وَمُحِبّینا اِلاّ وَنَزَلَتْ عَلَیْهِمُ الرَّحْمَهُ وَحَفَّتْ بهِمُ الْمَلاَّئِکَهُ وَاسْتَغْفَرَتْ لَهُمْ اِلی اَنْ یَتَفَرَّقُوا فَقالَ عَلِیُّ اِذاً وَاللَّهِ فُزْنا وَفازَ شیعَتُنا وَرَبِّ الْکَعْبَهِ (۹)🥀 فَقالَ النَّبیُّ ثانِیاً یا عَلِیُّ وَالَّذی بَعَثَنی بالْحَقِّ نَبیّاً وَاصْطَفانی بالرِّسالَهِ نَجِیّاً ما ذُکِرَ خَبَرُنا هذا فی مَحْفِلٍ مِنْ مَحافِلِ اَهْلِ الاَْرْضِ وَفیهِ جَمْعٌ مِنْ شیعَتِنا وَمُحِبّینا وَفیهِمْ مَهْمُومٌ اِلاّ وَفَرَّجَ اللَّهُ هَمَّهُ وَلا مَغْمُومٌ اِلاّ وَکَشَفَ اللَّهُ غَمَّهُ وَلا طالِبُ حاجَهٍ اِلاّ وَقَضَی اللّهُ حاجَتَهُ فَقالَ عَلِیُّ اِذاً وَاللَّهِ فُزْنا وَسُعِدْنا وَکَذلِکَ شیعَتُنا فازُوا وَسُعِدُوا فِی الدُّنْیا وَالاْخِرَهِ وَرَبِّ الْکَعْبَه(۱۰)🥀 التماس دعا فرج🤲🏻 ════✧🖤🥀✧════ الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلْفــَرَجْ‌بحق‌ حضࢪٺ‌زینب‌ڪبرۍ‌سلام‌الله‌علیها‌🤲🏻🏴
ی ؛ج : آقایان شهردار و شورای شهر جهرم را کوچک نکنید اینجا نیاز به بزرگ تر شدن دارد !!!! اخیرا طی تصمیم اتخاد شده شهرداری جهرم اقدام به کوچک نمودن عرض بلوارها جهت تعریض خیابان ها نموده است بلوارها علاوه براینکه نقش جداکننده خیابانها را برعهده دارند باوجود درختکاری و گل کاری درون آن علاوه برکارکرد زیست محیطی و ایجاد تعادل بخشی در متالوبیسم شهر از یک نظر و بالابردن سطح زیبایی از سوی دیگر _ سبب افزایش کیفیت زیستی شهرها می شوند و مناظر چشم نوازی را به شهروندان هدیه می دهند متاسفانه شهرداری جهرم بعوض درمان قطعی این مشکل راحت ترین و بی اثرترین راه را انتخاب نموده و آن هم کوچک سازی فضای سبز بلوارها به حدی که فضای موجود نه تنها جوابگوی درختان درون آن را نمی دهد بلکه زمین دیگری برای گل کاری و چمن کاری باقی نمی ماند حال آنکه این تصمیم عجولانه و بدون تحقیق شاید فقط در حد چند ماه مشکل را کمتر کند بعد از آن دیگر می خواهید از کجای طبیعت سبز شهر بزنید ؟ شهرداری جهرم با قدمت نزدیک به یک قرن هنوز شهر را در ساختار ۴۰ سال قبل خود نگهداشته ای کاش شورا و شهردار سرکی به شهرهای اطراف می کشیدند تا ببینند در این ده سال اخیر چگونه چهره شهر خود را دگرگون نموده اند بابت برداشتن میدان سپاه و درست نمودن جایگاه و تندیس قران و تسبی چقدر هزینه نمودید و این بار چقدر ؟؟؟ چند نفر دراین تقطه حادثه خیز جان خود را از دست داده اند ؟ بیمه ها بیشتر از هزینه یک پل تا کنون دیه و خسارت پرداخته اند آیا وقت ان نشده که در چند نقطه شهر پل زیر گذر و رو گذر احداث کنید ؟ چرا هر موقع هم تصمیم به تغییری گرفته می شود از بیرون شهر و حیدرآباد شروع می کنید و به همانجا هم ختم میشود ! مثل احداث پل هوایی و پروژه میدان فرودگاه چندسال است که قول کمربندی سبز برای جهرم داده شده و هنوز هم در حد قول مانده ؟ درست است که شهر زیبا مدیر لایق و مردمان مطالبه گر می خواهد که ما از هر دوی آن محرومیم اما وجدان بیدار شما به کجا رفته ؟ خواهشمند است هر چه زودتر از این خواب زمستانی بیدار شوید و اینقدر شهرمان را کوچک نکنید ! 🙏 ی ج ابراهیم اکوان: سلام‌ علیکم جناب ی ج 🙏🌹 ان الله لایغیرو ما به قوم حتی یغیرو ما به انفسهم این فرمان ومعجزه قران است !!! ضمن تشکراز ارسال این متن قابل تحسین برانگیز؛ وقابل تقدیروتشکر ان جناب ! امابزرگوارمشکل اصلی ازخود ماست! که متاسفانه بواسطه جوی که دراین چندین سال اخیر! افراد؛ مجددا؛ برای بقاء قدرت خویش! وخلاف روش ومنش انقلابی امامین انقلاب اسلامی؛ واهداف والای انقلاب که فرمودند! رمز پیروزی ‌انقلاب وبقاء ان وحدت در جامعه وملت بوده وهست! بایستی اقرارواعتراف نمود که افراد منحرف ازاصول انقلاب ورهبری باوحدت شکنی و تفرقه افکنی وبرای جلب نظرمردم مجددا! این سیاست منحوس محمد رضاشاهی وکدخداصفتی را؛ باعوامل متخصص فنی دکترای ماکیاولیستی درامورنفاق وتحریف وتخریب تهمت تزویر وریا ..... سالهاست که این سیاست نفاق راه اندازی وپبشه کاری خویش کردند!وبااستفاده ابزاری ازهمان سیاست شیطانی روباه پیر ومکارانگلیسی! وحدت ملت مظلوم راموردهدف قرار داده اند ومیدهند ! همان سیاست کثیف لابی گری ومعامله گری و تفرقه انداز وحکومت کن! شما‌عزیزان نگاه کنید!!!! دردولت قبل یک جو سیاسی کاری وانتخاباتی وکمر حق شکن وشیطانی وفتنه گری به راه انداختند؛ درست دربحبوهه انتخابات!جهت جداسازی!بخش خفرازجهرم و تفرقه افکنی بین مردم محترم وشریف خفر با مردم جهرم که سالیان متوالی در کنار هم زندگی شرافتمندانه داشتند بااخوت وبرادری !چه توهین های ساختگی وتفرقه بین مردم شریف وحتی بین بزرگان دینی وبا ساختن کلیپ های صوتی و تصویری باساز ونقاره ودهل وفحاشی ها وتهمت ها ...... درست وترویج دادند! واز سوی ارسال گزارش های دروغ درراستای اهداف بقاء قدرت خویش به مسولان مربوطه! که اگر این جداسازی صورت گرفته نشود!احتمال فلان بحران هم در منطقه میباشد! حتی به دروغ بین مردم شریف بخش سیمکان وقول ها ..... حتی بنام جداسازی سیمکان از جهرم ؛؛؛ چقدر تبلیغات تفرقه انگیزی وتخریب بین وحدت مردم مظلوم صورت گرفت و.. ونتیجه این جداسازی ها چه بوده وچه شده در پیشرفت ! درشهرخفر و...... صورت گرفت؟!!! همچنین تبلیغات ۴۰ساله؛ راه شیراز جهرم باچه منتها برمردم و ...... وطرح های دیگر وکلنگ زنی ها...... وبه اسم اینکه طرح های زیر ساخت اقدام شده وخواهد شد!!!! ومجدداو دوباره تبلیغات های دروغ و مخرب در زمان ثبت نام کاندیدا توری در انتخابات شورای شهر بازبه همین شکل؛ شروع شد !!!!!! مسئله محله گرایی و قوم‌ خویش بازی و باند بازی های ستادی..... وترس برای رد؛ویاتایید صلاحیت های افراد؛جوی را حاکم ساختند!که حتی نخبگان دلسوزومتخصص وبا تقوا وباتجربه هم بخاطر ترس از شیطنت بازی های سیاسی وباند بازی وتخریب ها جرات نکردند! ح
تی برای کاندیداتوری شورای شهر جلو بیایندوثبت نام کنند! چون‌میدانستند!!! نتیجه وعواقب کار را؛ که یارد صلاحیت است؛ یا تهمت و تخریب ها .....ودرنهایت هم عدم همکاری ها دراجراویاپیشرفت عمرانی شهرها !چون میدانستن! تنهاهدف افراد پشت صحنه های این سیاست ، فقط وفقط! بقاء در قدرت بوده وهست نه خدمت به اهداف انقلاب ونه به مردم مظلوم و دراسارت حزب اعتدال وتوسعه ...... است ویاخواهد بود !!!و ؛واسفا که بزرگان ونخبگان فرهنگی و...... شهرهم ازترس تخریب ویاپرونده سازی هاویا بخاطرحفظ ابرو ویاجایگاه...... سالهاست که سکوت را بر مطالبه گری بحق ترجیح دادند !چون شاهد پرونده سازی وجریمه های مالی وتهمت ها وتخریب ها وفحاشی ها وتهدیدهای حتی ناموسی ..... بودند ! لذاتنهاراه اسایش و سرمایه خویش راسکوت دربرابر روحیات ، ومنش های ؛رضا شاهی و کدخداصفتی ویا سازش ومنش رعیت بودن وچراغ خاموش رفتن را طریق خود قرارداد‌ه اند! یا ازترس تایید وضعیت موجودشهر را امضاء وحتی شاهدبون دخالت های غیر قانونی در اموراجرایی وشاهد بودن پایمال شدن حقوق عامه و مظلومیت مردم را به هرقیمتی را پذیرفته اند !!!!! پس جناب ؛ی؛ ج بزرگوار !!! هرگاه انتخابات ها مخصوصا شورای شهرنه براساس تخصص وتجربه وتقوا و ..... نشده ونمی شود! بلکه براساس دیدگاه های محله گرایی وقوم وخویش بازی وباندبازی ستادی وسیاسی کاری ....... باشد پس نتیجه ای جزء همین متن دلسوزانه وصادقانه شما بزرگوار برای مردم مظلوم در برنخواهدداشت!! که نشانه صداقت وتایید کلام این حقیر هم همان فرمان مقام رهبری حضرت اقااست! که فرمودند! ارای مردم حق الناس است ومردم ‌هم با اعتمادوامیدوبرای یک تغییروتحولات اساسی درمدیریت اجرایی کشور به پای صندوق های ارای میایند! اما متاسفانه وشور بختانه بایستی اذعان نمود !که برخلاف نظررهبری! و بابستن وتعطیل کردن حوزه هاو صندوق های رای گیری درانتخابات مجلس ۹۸ در جمعه سیاه و تاریخی این ننگ بزرگ و دردولت بی تدبیر روحانی وخیانت وزیر کشور واستاندار وفرمانداروقت ؛در ساعت ۸ شب بدون هیچ گونه مشکلات امنیتی وخلاف قانون ورویه کشوری وکاملا برنامه ریزی وحساب شده وهماهنگ ؛درجهرم وخفر وسیمکان خاوران وکردیان وبخش های تابعه مظلوم ! این اتفاق نامیمون وزشت وبیادماندنی درتاریخ جهرم مظلوم ودراسارت حزب اعتدال و توسعه اتفاق افتاد!!!! وحق الناس کردند! حقوق مسلم مردم مظلوم را! و متاسفانه به شکایت ومطالبات بحق مردم هم! مسولان مربوطه نه توجه کردند ونه پاسخ دادند🖤😭 لذا !!!جناب ی ؛ ج تاچنین است ! این‌چنینی خواهد بود وضعیت !!!!!! و علی برکت الله!!! تنهاراه برون رفت ازچنین وضعیتی و آزادی شهروآزاده زیستن مردم مظلوم وجود ندارد!جزاطاعت از قران و وحدت ویک پارچگی ملت تحت لواواطاعت عملی ازفرمایشات حضرت امام خامنه ای دامت برکاته با مطالبه گری و روشنگری های چهره به چهره نخبگان شهر !چون کانال های خبری مجازی وگروه های ساخته شده مجازی بانیان وضع موجود! باگرفتن رانت وامتیازات لابی گری ومعامله گری فعلا دریدقدرت پیدا وپنهان بانیان وضع موجود بوده وهست !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعایی‌جامع از 🌷الْحَمْدُ لله عَلَى کُلِّ نِعْمَةٍ 🌷وَ أَسْأَلُ اللهَ مِنْ کُلِّ خَیْرٍ 🌷وَ أَعُوذُ باللهِ مِنْ کُلِّ شَرٍّ 🌷وَ أَسْتَغْفِرُ اللهَ مِنْ کُلِّ ذَنْبٍ» 🎙حاج آقا ┄┄┅┅❅❁❅┅┅┅ @yarane_Bavafa
🌹 امام خامنه ای: بصیرت یعنی؟ یعنی : 🔸شناخت زمان؛ 🔸شناخت نیاز؛ 🔸شناخت اولویت؛ 🔸شناخت دشمن؛ 🔸شناخت دوست؛ 🔸 شناخت وسیله هائی که درمقابل دشمن باید بکار برد؛ این شناخت ها "بصیرت" است. ۹۳/۹/۶ @yarane_Bavafa
❤️ شباهت‌های‌حضرت‌صدیقه‌طاهره وامام‌زمان‌علیهماالسلام ✅ ۱ - مظلومیت 🔹 اولین ویژگی مشترک آن بزرگواران، مظلومیت است. در زیارات حضرت زهرا علیهاالسلام می‌خوانیم: 👌 السَّلَامُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْمَظلُومَة المقهوره (۱) 👈 سلام بر تو ای مظلومه‌ی مورد ستم واقع شده. امیرالمؤمنین‌علی علیه‌السلام در ترسیم مظلومیت همسرش فرمود: 👈 فاطمه دختر پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله همواره ستم دیده و از حق خود محروم بود.(۲) 🔹امیرالمؤمنین علیه‌السلام در ترسیم مظلومیت و غربت فرزندش مهدی علیه‌السلام نیز می‌فرماید: 👌 صَاحِبُ هَذَا الْأَمْرِ الشَّرِیدُ الطَّرِیدُ الْفَرِیدُ الْوَحِیدُ(۳) 👈 صاحب این امر، همان رانده شده دور شده یگانه و تنها است. 📚 منابع: ۱- مفاتیح الجنان  ۲- امالی، ص۱۵۶. ۳- کمال‌الدین، ج ۱، ص۵۶۳، ح۱۳. @yarane_Bavafa
❤️ قسم به ماه دو نیمه به وقت تنهایی قسم به زلزلة القلب و عشق و شیدایی قسم به آیه ی چشمت به معجزه به غزل تو را قسم به خدایت چه وقت می آیی؟ @yarane_Bavafa
چه غم بزرگی است كه ازميان ڪوچه‌هاے شهرمان گذر می‌كنيد،و ما شما را نمی‌شناسیم!! چقدر با شما بودن را كم داريم، و چقدر حسرت ديدارتان را بر دل بيا و حق و باطلِ در هم آمیخته را به ما نشان بده، ديگر همه چيز برايمان گنگ است ...♥️ @yarane_Bavafa
روحت شاد قهرمان آقا روح الله از ریز ماجرای به شهادت رسوندنت به مادرت چیزی نگفتن،مادرت هنوز خبر نداره چجوری زجر کشت کردن! آقا روح الله به مادرت نگفتن چقدر کف و سوت زدن و چقدر رقصیدن ‌و خوشحال بودن بعد شهادتت ؛ آقا روح الله به مادرت نگفتن و نمیگن که یه عده ناراحتن از قصاص قاتلای پسرش! @yarane_Bavafa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥺 تبرج میان محجبه ها 📛 حجاب لاکچری!!! ✍️ معنای اصطلاحی تبرّج برگرفته از آیة ۳۳ سوره احزاب است: وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَىٰ ۖ: (ترجمه: و در خانه‌هايتان قرار گيريد و مانند روزگار جاهليت قديم، زينت‌هاى خود را آشكار مكنيد...)* 👈🏻 این آیه خطاب به همسران پیامبر(ص) است، اما در تفاسیر همه زنان را مشمول این حکم دانسته‌اند. ✍️ گذشته از این، بنا بر دیگر شواهد قرآنی، به ویژه آیه ۳۵ سوره احزاب که هم مردان و هم زنان مسلمان و مؤمن، مورد خطاب‌اند و از آنجا که مردان مسلمان نیز ملزم به رعایت حدود شرعی‌اند، تبرّج فقط منحصر به زنان نمی‌تواند باشد و همگی باید حیا و عفت داشته باشند و رفتار شایسته ای که نشان دهنده ی شخصیت شان است از خود بروز دهند.
قرائت هرشب دعای فرج به نیت ظهور 🕊 ♥️
31.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روایتی از پانصد روز ریاست‌جمهوری رئیسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
﷽📚🕥 📖 (ع) 🦋 🦋چند درس آموزنده و بزرگ از داستان يونس عليه‏السلام‏🦋 🔰در زندگى و داستان كوچك حضرت يونس عليه‏السلام كه در قرآن آمده، درسهاى بزرگ است كه در اين جا به پاره‏اى از آن‏ها اشاره مى‏شود: 🌱1 - بايد در امور به خصوص نفرين براى نابودى افراد، شتابزدگى نكرد، و تا احتمال هدايت وجود دارد، با كمال صبر و مقاومت و وقار، براى هدايت مردم تلاش نمود. 🌿پيامبر اسلام صلى الله عليه و آله و سلم بر همين اساس رفتار مى‏كرد، در يكى از موارد، سرسختى و لجاجت مشركان به جايى رسيد كه نزديك بود پيامبر اسلام آن‏ها را نفرين كند. خداوند به او خطاب نموده و فرمود: 🌱3 - خداوند در بيان نجات يونس عليه‏السلام مى‏فرمايد: 🌿فَنَادَى فِى الظُّلُمَاتِ أَن لَّا إِلَهَ إِلَّا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّى كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ فاستَجَبنا لَهُ وَ نَجَّيناهُ مِنَ الغَمِّ و كَذلكَ نُنجِى المُؤمِنينَ؛ 🌿يونس در آن ظلمتهاى متراكم (داخل شكم ماهى) فرياد زد: خداوندا! جز تو معبودى نيست، تو منزّه هستى، و من از ستمكارانم - ما دعاى او را به اجابت رسانديم و او را از آن اندوه نجات داديم و همين گونه مؤمنان را نجات مى‏دهيم. 🔰از جمله: وَ كَذلكَ نُنجِى المُؤمِنينَ؛ و همين گونه مؤمنان را نجات مى‏دهيم. فهميده مى‏شود كه اين يك قانون سرنوشت‏ساز براى همه مؤمنان است و اختصاصى به يونس عليه‏السلام ندارد، هر مؤمنى بايد داراى اين ويژگى‏ها باشد يعنى: 🌱1 - به حقيقت توحيد و معبود يكتا توجه كند. 🌱2 - ذات پاك خدا را از هر گونه عيب و نقص منزه بداند. 🌱3 - به گناه خود اعتراف و اقرار كند. 🌿چرا كه مجازات‏هاى الهى بر دو گونه است: 🌱1 - مجازات استيصال 🌱 2 - مجازات تنبيهى، در مجازات تنبيهى قبل از ورود مجازات، اثر مجازات به بنده مى‏رسد، و اگر بنده خود را پاك سازد، نجات پيدا مى‏كند. 🌱4 - پيامبر اسلام صلى الله عليه و آله و سلم و امامان عليهم السلام در مناجات و راز و نياز خود به خدا عرض مى‏كردند: اَلّلهُمَّ لا تَكِلنِى الى نَفسِى طَرفَةَ عَين اَبَداً؛ 🌿خدايا مرا به اندازه يك چشم به هم زدن، هرگز به خودم وانگذار. @yarane_Bavafa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدا به همه چيز داناست مَّثَلُ الَّذِينَ يُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ كَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِي كُلِّ سُنبُلَةٍ مِّائَةُ حَبَّةٍ وَاللَّهُ يُضَاعِفُ لِمَن يَشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ کسانی که اموال خود را در راه خدا انفاق می‌کنند همانند بذری هستند که هفت خوشه برویاند که در هر خوشه، یکصد دانه باشد و خداوند آن را برای هر کس بخواهد دو یا چند برابر می کند و خدا [از نظر قدرت و رحمت،] وسیع، و [به همه چیز] داناست (سوره مباركه البقره آيه ٢٦١) @yarane_Bavafa