eitaa logo
- یِه حَبِّه نُور🇮🇷 -
134 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
1هزار ویدیو
11 فایل
بِسم‌ِالله‌الرَحمن‌ِالرَحیم -اینجا؟مکانی برای نوازش روحت🖇 وقف آقا 'صاحب‌الزمان(عج)' -ما؟مبتلای وجود امیرالمؤمنین(ع) - و‌تو‌اي‌‌عزیز‌ندیده؛بمان‌که‌مهر‌تو‌از‌سینه راندنش‌سخت‌است🌱 @mission2
مشاهده در ایتا
دانلود
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از امیر اسدی
جانم به این اقتدار و هوش و ذکاوت خَلَف صالح صالحٌ بعد صالح حکم آنچه تو فرمایی.... @amirasadih
- تنها شعری که امشب وسط هیئت میون صحبت خانم‌ها موقع روضه تو ذهنم پلی شد این بود: بذار بگم با زبون‌ِساده همین حسین‌حسین هم از سرم زیاده خدا اجازه‌شو به هرکسی نداده زهرا-سلام‌الله‌علیها- اجازه‌شو به هرکسی نداده
دعای ندبه + روضه باب‌الحوائج✨❤️‍🩹
سلام رفقا🌱 امیدوارم حالتون خوب باشه عزاداری هاتون قبول✨
- یِه حَبِّه نُور🇮🇷 -
¹ ✨🌸
دفعه قبلی ولادت امام رضا-ع- با کمک شما خوبان تونستیم دل یه عالمه بچه شیعه رو روز ولادت آقامون شاد کنیم🥲✨ و این سری هم با رسیدن محرم اباعبدالله-ع- تصمیم گرفتیم دل چند تا پسر بچه رو به عشق ارباب گره بزنیم🙃
مقداری هم هزینه از برنامه قبلی مونده بود و مقداری هزینه هم جمع شد اما خواستم شما ها هم تو ثواب این کار خیر شریک بشین🍃 شماره کارت برای واریزی محبت هاتون: ۶۲۲۱‌۰۶۱۲‌۴۴۰۷‌۸۳۲۷ به نام زهرا مقیمیان کاسب فقط رفقا ما برای اینکه حساب و کتاب دستمون باشه نیاز به اطلاع رسانی شما بعد از واریزی تون داریم🙂🤌 برای این کار فقط نیازه… مبلغ واریزی + تاریخ + زمان رو به این ناشناس پایین بفرستین همین😉 https://abzarek.ir/service-p/msg/4773167 پیشاپیش از محبت هاتون ممنونم🥲🫂🫀🤍
- یِه حَبِّه نُور🇮🇷 -
مقداری هم هزینه از برنامه قبلی مونده بود و مقداری هزینه هم جمع شد اما خواستم شما ها هم تو ثواب این ک
و این نکته هم اضافه بشه که هر مقدار هزینه ای که اضافه اومد، ان‌شاءالله برای برنامه های بعدی استفاده میشه🙏