⛔️ حسین دهباشی: بعضی از زندانیهای ما خبرنگارند. فرانسه خبرنگار زندانی دارد؟
💠 در اعتراضات جلیقه زردهای فرانسه، چند صد نفر شامل ۹۵ #خبرنگار مجروح شدند.
جناب دهباشی!
در #ایران، خبرنگارِ متهم دستگیر و به اندازه جرم اثبات شده مجازات میشود که غالبا زندان است و غالبا هم عفو میخورد اما در #فرانسه، خبرنگار در کف خیابان مجازات میشود.
🌵🌵🌵
💠 عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران را در #سازمان_همکاری_شانگهای به #ملت_بزرگ_ایران تبریک و به #کاسبان_تحریم بویژه اصلاح طلبان حقیر مرعوب غرب و منتظران پیوستن به #FATF و #برجام و کلیه #براندازن_رذل تسلیت میگوییم.
😂😂😂
⛔️ عباس آخوندی: راهبرد مبتنی بر خودکفایی جز خرابی اقتصاد، گسترش فقر و نابودی محیط زیست رهآوردی برای ایران ندارد. اگر ایران به عنوان چهارراه جهان است، تنها استراتژی توسعه ایران مبادله و #تجارت_آزاد است. راههای دیگر بیراهه هستند.
💠 راهبرد مبتنی بر عدم خودکفایی جز عدم امنیت غذایی، وابستگی صنعتی، تعطیلی اندیشه و ابتکار، تضعیف اعتماد ملی، کور شدن استعدادها و توانائیهای فکری، سلاخی کردن خودباوری، تقویت مافیای قاچاق و #کاسبان_تحریم، ایجاد يأس و مانعتراشی در روند پیشرفت کشور رهآوردی برای #ایران_اسلامی ندارد. هر راهی که به نفی خودکفایی بیانجامد بیراهه ایست که به بی هویت شدن استقلال و تسلیم در برابر خواسته های نامشروع و بی حد و حصر غرب ختم میشود.
تفکر جناب آخوندی روی دیگر سکه ایست مضروب به فرمایش مرحوم ترکان که گفت: «ما جز در پختن آبگوشت بزباش و قرمه سبزی، قدرت رقابت در هیچ فناوری و صنعتی را نداریم»
🌵🌵🌵
💠 ببین بسیجی!
خوب نگاه كن. آنجا انتهای افق است. من و تو بايد پرچم خودمان را آنجا بزنيم؛ در انتهای افق.
هر وقت به آنجا رسيدی و پرچم را كوبيدی، بعد برو بگير راحت بخواب.
شهید #احمد_متوسلیان
🌷🇮🇷🌷
💠 برای تهیه مهمات عملیات باید حاج احمد را می دیدم.
رفتیم اتاقش، اما حاجی آنجا نبود!
یکی از بچه هاگفت: «فکر کنم بدونم کجاست...»
ما را برد سمت دستشویی ها و دیدم حاج احمد آنجاست!
داشت در نهایت تواضع دستشویی ها را تمیز میکرد.
خواستیم سطل آب را از او بگیریم که نگذاشت و گفت:
«فرمانده در زمان جنگ برادر بزرگتره و در بقیه مواقع کوچکتر از همه...»
شهید #احمد_متوسلیان
📚📚📚
💠 وقتی رسانه #اصلاحطلب نمیداند مدیر حوزه علمیه قم کیست!!
#رسانه_دروغ که خبرش این باشد تحلیلش چه در میآید؟
😂😂😂
💠 وقتی رسانه #اصلاحطلب از مدیر حوزه علمیه قم به مدیر سابق حوزه علمیه امام علی ابن ابیطالب شیفت میکند!
روزی شخصی گفت: "امامزاده یعقوب را بر بالای منارهای در مصر شغال خورد"
به او گفتند: "اولاً امامزاده نبود و پیغمبرزاده بود، ثانیاً یعقوب نبود و یوسف بود، ثالثاً بر بالای مناره نبود و ته چاه بود، رابعاً مصر نبود و کنعان بود، خامساً شغال نبود و گرگ بود، سادساً اصلاً خوردنی در کار نبود و در نهایت کل قصهات دروغ بود!"
#رسانه_دروغ
🌵😂🌵
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
💠 #فاطمه_هاشمی دختر #هاشمی_رفسنجانی خطاب به خبرنگاری که از او میپرسد چرا سبک زندگی شما مثل امام ساده نیست میگوید: شما فقط دفتر کار امام را دیده اید خونه ای که آقای هاشمی در آن زندگی میکرد و امام براش انتخاب کرده بودند 580 متر بود اما ملک امام درجماران حدود سه، چهار هزار متر بود!
- در عصری که فیلمهای اندرونی و بیرونی بیت امام (ره) و زندگی شخصی او بارها از سیما پخش شده و مشتاقان بسیاری آن را دیده اند نسبت دادن ملکی سه، چهار هزار متری به حضرت امام (بدون لحاظ حسینیه و حفاظت)، فقط از وقیحی ساخته است که پدرش خاطره جعلی به امام نسبت داد و مادرش به نظام اسلامی، نسبتِ تقلب.
حالا میشود راحتتر درک کرد که چطور واقعه غدیر با همه عظمت و شاهدان آن روز عظیم، توسط خناسان، ناکثان و ناکسان انکار شده و رو به فراموشی بود.
🌵🌵🌵
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
#تفاوت_مشروعیت_با_مقبولیت
⛔️ #سید_حسن_خمینی (نوه بیولوژیکی امام): کار بزرگ و استثنایی و ممتاز امام خمینی آن بود که عنصر مردم و رای ملت را در حکومت دینی و در مشروعیت این حکومت دخیل کرد. تا قبل از آن تنها بحث «بیعت» مطرح بود و این فکر امام بود که این هویت جدید را پدید آورد....هر روز و امروز هر حرکتی که بخواهد نافی عنصر جمهوریت باشد یک حرکت ضدانقلابی است. مگر می شود نظام همان نظام امام باشد و مردم در آن حق نداشته باشند؟! اینکه کسی بگوید اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند هم مشروعیت نظام باقی است ناشی از نشناختن روح و ماهیت جمهوری اسلامی است. این فکر ناشی از اندیشه تحجر یا اندیشه غربگراست.
💠 میان مقبولیت و مشروعیت، تفاوت اساسی وجود دارد و آنانکه میان آندو تفکیک قائل نیستند بر اساس تفکر امانیستی نظریه پردازی میکنند چرا که مردم در حکومت اسلامی تنها نقش مقبولیت بخشی دارند نه مشروعیت دهی، بدلیل این که مشروعیت از سوی خداوند و با واسطه در عصر غیبت به فقیه جامع الشرائط منتقل می گردد و این مردم اند که برای فعلیت یافتن آن باید به فقیه روی آورند. بعبارت دیگر هر کدام از مقبولیت و مشروعیت، از منبع خاص خود نشأت گرفته که اصولا به یکدیگر ارتباطی ندارند.
#مشروعیت_از_سوی_خدا به پیامبران تا آخرین آنها و از ایشان به ائمه(ع) در عصر حضور و از امام زمان(ع) به فقهاء جامع الشرائط در عصر غیبت منتقل می گردد و #مقبولیت_از_سوی_مردم می باشد.
آنچنانکه از آیه :«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ » که به صاحبان فرمان (اولوا الامر) اشاره دارد چنین نتیجه گرفته می شود که همان گونه که پیامبر(ص) و امام معصوم باید از سوی خداوند مأذون در حکومت باشند و به تعبیری مشروعیت داشته باشند در عصر غیبت نیز فقیه جامع الشرائط نیز که مصداق صاحبان فرمان می باشد مشروعیت خود را از سوی خداوند بدست می آورد و تنها در صورت پیاده کردن این ولایت و حکومت می باید مردم به او اقبال نمایند و به تعبیری به آن مقبولیت ببخشند و بستر ساز حکومت او باشند.
در بررسی #سیره_معصومین (ع) دقیقا به این مهم بر می خوریم که مردم در حکومت آنان، جایگاه مقبولیتی داشته اند و از آن جا که مشروعیت آنان از سوی خداوند (با واسطه یا بی واسطه) بوده است هیچ نقشی در آن نداشته اند. بعنوان مثال:
- رسول خدا(ص) در مدت 10 سال تبلیغ علنی دین خدا در مکه بدلیل این که در مکه شرائط برای تشکیل حکومت مهیا نبود به مدینه هجرت کرده و در آنجا بدلیل استقبال مردم در تشکیل حکومت، به آن اقدام می نمایند. این مهم در حالی بود که ایشان، هم در مکه و هم در مدینه از #مشروعیت_الهی برخوردار بودند که مردم در مکه اقبال نکرده ولی در مدینه به ایشان روی آوردند.
- 25 سال خانه نشینی امیرالمؤمنین(ع) -علیرغم انتصاب ایشان از سوی خداوند و توسط رسول خدا(ص) در غدیر خم در 18 ذی الحجه سال 11 هجری- بدان علت بود که مردم پس از رحلت پیامبر(ص) به ایشان روی نیاورده و به برخی از صحابه رجوع کردند. ولی پس از این مدت و در پی فوت خلیفه سوم، مردم به آن حضرت روی آورده و با آن ایشان بیعت کردند و در این هنگام که حضرت حجت را تمام دانستند به درخواست مردم پاسخ مثبت دادند و حکومت ظاهری برقرار نمودند.
این قضیه بیانگر این حقیقت است که آن حضرت هرچند در این 25 سال از #مقبولیت_مردمی بهره مند نبودند ولی #مشروعیت_الهی را داشتند لذاست که آن حضرت در این ارتباط فرمودند: « لَوْ لَا حُضُورُ الْحَاضِرِ وَ قِیَامُ الْحُجَّةِ بِوُجُودِ ... لَأَلْقَیْتُ حَبْلَهَا عَلَى غَارِبِهَا وَ لَسَقَیْتُ آخِرَهَا بِکَأْسِ أَوَّلِهَا» (اگر آن جمعیت زیاد حضور نمى یافتند و وجود جمعى یارى کننده نبود که حجت بر من تمام گردد ... هر آینه افسار شتر خلافت را بر کوهانش مى انداختم و پایانش را چون اولش فرض مى کردم و از خلافت کناره مى گرفتم)
این سخن حضرت به خوبی بیانگر این مهم است که مردم در حکومت ایشان تنها نقش مقبولیتی داشته اند نه این که به ایشان مشروعیت ببخشند لذا برای شکل گیری یک حکومت، حضور مردم ضروری و غیر قابل انکار می نماید.
جناب سید حسن!
اگر برای شناخت #تفکر_امام (ره) وقت میگذاشتید مرقد #امام_کوخ_نشینان را کاخ نمیساختید!
🌵🌵🌵
💠 سرکار علّیه #لیلا_حاتمی برای پروپوست، پروپوزر، پروستات، پروتز ... فرانسوی پیامی ندادند ریسنتلی؟
😂😂😂
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 به نام #دانشجو، به کام #استاد!! چرا؟
چرا غالباً #دانشجویان مجبور میشوند نام استادانی را که نقشی در #پژوهش آنها نداشتهاند بهعنوان نویسنده #مقاله، -و بیشتر اوقات بعنوان نویسنده اول- بیاورند؟
🌵🌵🌵
💠 میگفت:
#جنگ_نرم مثل #خمپاره۶۰ میمونه
چون نه صدا داره نه سوت!
فقط وقتی متوجه میشی که
دیگه رفیقت نه #مسجد میاد نه #هیئت!
#شهید_حجت_الله_رحیمی
📚📚📚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ نوشته بود: چرا بر تن رقیبهای خود لباس #معاویه و ابن ملجم میپوشانید؟
💠 عزیز من!
با دیدن این ساختمان لاکچری که #مال_البیت روحانی بود از #بیت_المال، میخواهی روحانی را #ابوذر خطاب کنی بکن. اینجا کشور آزادی است ولی به #شعور_مردم هم احترام بگذار!
🌵🌵🌵
💠 امام خمینی (ره): #برای_خدا_کار_کنید.
📚📚📚
💠 18 تیر، سالروز #فتنه_کوی_دانشگاه است
یادی کنیم از آبشخور صهیونیستی این فتنه
دیدار احمد باطبی از لیدرهای فراری #اصلاحطلب با جرج بوش رذل
🌵🌵🌵
💠 روایت حسین مظفر از نقش مسئولان دولتیِ #دولت_اصلاحات در فتنه 78 #کوی_دانشگاه
🌵🌵🌵
💠 ریشه انحراف #تاجزاده به روایت حسن حمیدزاده
فتنه 78 #فتنه_کوی_دانشگاه
🌵🌵🌵