💠 صرفاً جهت یادآوری
و تشکر از آقای آذری جهرمی
😂😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 انتقاد بیسابقۀ مهدی خزعلی، اصلاحطلب از همحزبیهای خود:
دکتر پزشکیان باید در انتخاب مشاوران خود دقت بیشتری کند؛ این عناصر، اراذل و اوباش سیاست هستند!
اطراف آقای پزشکیان را اصلاحطلبانی گرفتهاند که تا دیروز برانداز بودند و با سلطنت طلبان و منافقین پالوده میخوردند!
📚📚📚
💠 برگرد که ما خاطرهی خوب نداریم
زان دوره تاریک و از آن بی هنری ها
#نهبهدولتروحانی
#نهبهاصلاحات
#بهعقببرنمیگردیم
🇮🇷🗳🇮🇷
💠 مرگ هاجر نویدی در زمان وزارت پزشکیان
🔸 وقتی موضوع مرگ هاجر نویدی به دلیل فقر و نداشتن پول دارو، ۴٠ روز بعد از فوت او در سال ٨١ رسانه ای شد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پرداختن به مرگ هاجر را تلاش برای تضعیف دولت اصلاحات دانست و منتقدان را نصیحت کرد که اگر قصد مقابله با دولت را دارند صریح بیان کنند و به تزویر و نیرنگ متوسل نشوند.
🔹 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم اعلام کرد که مقصر، مادر هاجر بوده چون خارج از وقت اداری به پزشک مراجعه کرده است!
🔸 پزشکیان، وزیر بهداشت وقت هم از این موضوع طفره رفته و گفته بود که تکلیف کل نظام بهداشت و درمان نامشخص است و رمضان زاده، سخنگوی دولت اصلاحات هم که در نشستی خبری درباره بکارگیری سه وزارتخانه برای پیگیری انقراض یوزپلنگ آسیایی صحبت می کرد در واکنش به مسئله مرگ هاجر گفت: اگر رئیس جمهور بخواهد هر اتفاقی را که در کشور می افتد پیگیری کند که دیگر به هیچ کار کلانی نمی رسد!
#نهبهدولتروحانی
#نهبهاصلاحات
#بهعقببرنمیگردیم
https://www.mehrnews.com/news/1348589/%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B1%D8%A7-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF-%D9%88-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B4-%D8%B1%D8%A7-%D8%A2%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF
📚🗝📚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 ناله کارشناس شبکه صهیونیستی اینترنشنال از نفوذ ایران:
جمهوری اسلامی اینجا در غرب نفوذ گستردهای دارد؛ وقتی از حماس انتقاد کردم از دست دانشجوها کتک خوردم!
این واقعا شرمآور است که حکومت ایران میتواند ارزشهای خود را در غرب و پلتفرمهای آمریکایی اعمال کند.
😂😂😂
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻پریشانحالیِ اصلاحطلبان:
در حاشیۀ یک نمایش ناخواسته
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. میزگردِ فرهنگیِ مسعود پزشکیان، یک آئینۀ تمامنما از «وضع هویّتی و معرفتی اصلاحطلبان» است و هرچه آن را بیشتر و دقیقتر بخوانیم، به فهم عمیقتری دربارۀ ماهیّت و غایت اصلاحطلبیِ سکولار دست خواهیم یافت. نباید از کنار این نمایش رسانهای، بهسادگی عبور کرد، بلکه باید لحظهلحظۀ آن را با دقت و تأمّل، دید و واقعیّتهای نهفته را از این «متنِ رسانهایِ افشاشده»، دریافت کرد. اما دربارۀ شخص پزشکیان باید گفت همچنانکه وی دربارۀ سیاست و اقتصاد، داشته و اندوختهای ندارد و یک هوس و سودای شخصی، وی را به میدان انتخابات کشانده، دربارۀ فرهنگ نیز گرفتار «فقر مطلق» است. در طول این میزگرد، احساس نکردم که وی حتی اندکی از نظریۀ فرهنگی و هویّتِ فرهنگیِ انقلاب اسلامی، فهم و شناخت دارد و بر اساس آن، سازوکارهای سیاستی را طراحی کرده است. او با بیخیالیِ نامسئولانه، «هیچ» را به نمایش گذاشت و نشان داد که اصلاحطلبی، دیگر سخنی ندارد و به پایان راه رسیده است. هرچه که از او دربارۀ امر فرهنگی پرسیده میشد، وی به «غیرفرهنگ» ارجاع میداد و میکوشید با «برداشتهای عوامانه» و «تحلیلهای سطحی»، نقصانهای رسوای خود را جبران کند، درحالیکه مخاطب بهآسانی فهمید که وی، فکر پختهای و چارۀ اندیشیدهای برای علاج دردهای فرهنگی ندارد، بلکه حتی خودِ «فرهنگ» را نیز نمیشناسد. فاصلۀ ذهنیِ او با فرهنگ، فرسنگها بود و اگر در طول سالهای نمایندگی در مجلس، او نتوانسته به یک «فهم ابتدایی» و «برداشت حداقلی» از فرهنگ دست یابد، روشن است که چنانچه جامۀ ریاستجمهوری به تن کند نیز نخواهد توانست که چیزی بر ذهنیّتِ فرهنگیِ خویش بیفزاید. پاسخهای «کلّی»، «نامرتبط»، «نافرهنگی»، «تودهای»، «سلبی»، «روزمرّه»، «عوامفریبانه»، «تکهتکه»، «بدیهی»، «غیرتجویزی» و ... همۀ داشتههای فرهنگی او بود که در رسانه ارائه کرد.
[دوّم]. اصلاحطلبان، محمد بهشتی را از قعر دهۀ شصت به انتخاباتِ اکنون آوردند تا شاید گرهای از کار فروبستۀ آنها بگشاید، غافل از اینکه رویکردهای «انقباضی» و «تنگنظرانۀ» او در دهۀ شصت، فراموششدنی نیست. او در آن دوران، در کنار میرحسین موسوی و زهرا رهنورد و محمد خاتمی و محسن مخملباف و ...، حلقۀ تمامیّتخواهی را تشکیل میدادند که کمترین تفاوت و زاویهای را برنمیتابیدند و نگاه «تمرکزگرایانه»شان در فرهنگ، فرصتها را سوزانده بود. اینان بودند که روایت «سختگیرانه» و «انعطافناپذیر» از سیاست فرهنگیِ انقلاب را در دهۀ شصت، ساختهوپرداخته کردند و همگان را دیگری و معارض انگاشتند و طریق «سرکوب» و «نفی» و «طرد» و «تحقیر» را در پیش گرفتند. اما اکنون، محمد بهشتی با نسخۀ جدیدِ خود به میدان مددرسانی به پزشکیان آمده و میخواهد گذار ایدئولوژیک خویش را از «توتالیتاریسم فرهنگی» به «لیبرالیسم فرهنگی» نشان بدهد و گزارههایی را بیان کند که از نظر اصلاحطلبان، رأیساز است و خاکستریها را شکار میکند. بااینحال، مسأله این است که کسی همچون او که در دهۀ شصت، آنچنان «غلیظ» و «فروبسته» و «انسدادی» رفتار کرده، اینک نمیتواند از «گشادهدستی» و «انبساط» و «آزادی» سخن بگوید؛ خاکستریها، صداقت وی در گفتار فرهنگیاش را باور نخواهند کرد و وی را به گذشتۀ سیاستی و مدیریّتیاش ارجاع میدهند و او را به چالش میکشند. دستکم، او کسی نیست که بتواند لیبرالیسمِ فرهنگی را به مخاطب خاکستری بخوراند؛ این مواضع برای چون اویی، «نچسب» و «نمایشی» و «تصنّعی» است. افزونبراین، وی در موضع نقادیِ وضع موجود، متوقف ماند و از اثباتها و ایجابها و راهکارها سخنی نگفت، درحالیکه وی به عنوان مشاوری که میخواهد برای دولت آینده، بسترسازی فکری کند، باید به پرسش «چه باید کرد؟» پاسخ بدهد،؛ نه اینکه همچون روشنفکرانِ بیمسند سخن بگوید. جالب و تأسفبرانگیز اینکه پزشکیان به دلیل «ناآگاهیِ فرهنگی»، از پیشینۀ فرهنگیِ محمد بهشتی بیاطلاع بود و تازه در لحظههای پایانیِ میزگرد درمییابد که یک مُهرۀ سوخته و فرصتسوز را به میدان کنشگری رسانهاش آورده است.
[سوّم]. رسواترین پاره از این میزگرد، محمد فاضلی بود که در مواضع رادیکال و انقلابستیزانه، شهره است. اگر محمد بهشتی را به سیاهکاریاش در دهۀ شصت ارجاع میدهند، او را نیز به نسبتِ مستقیمش با دولت نامتعادلِ حسن روحانی ارجاع میدهند. او نیز، «بخشی از روند اختلالی» بوده و نه یک روشنفکرِ مظلومِ حاشیهنشینِ بیبهره از منصب و قدرت. او در آنچه که هست، سهیم و شریک بوده و بدون تردید باید وی را از بانیان و همکاران فلاکتِ دهۀ نود قلمداد کرد. او در آن فرصت ناچیز، خودش را بر جریانش ترجیح داد و کوشید از گذشتهاش، روایت سفید بسازد، اما ناگهان، غضبِ مخاطبسوز بر وی غالب شد و کارِ پزشکیان را بساخت.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻اصلح، مقبول شده است:
چرخش خاکستریها به این سو
🖊مهدی جمشیدی
۱. پزشکیان نشان داد که برخلاف روحانی در سال ۹۲ و ۹۶، «کشش» و «ظرفیت» رأی بیش از این را ندارد و نمیتواند انتخابات را ببرد، بلکه اکنون و در آینده نیز در عرض بقیه قرار گرفته و همرتبهی آنها باید مبارزه کند. او در بهترین حالت، تنها میتواند به دور دوم برود، اما قدرت «یکهتازی» و «عبور چشمگیر از همه» را ندارد. «شرایط اجتماعی» نسبت به آن زمان، بسیار دگرگون شده و همین امر، کار را بر پزشکیان دشوار کرده است. جامعهی امروز، متأثر از «شهادت رئیسی» است و نمیخواهد از او عبور کند، بلکه قصد دارد به گزینهای «همانند رئیسی» رأی بدهد، درحالیکه پزشکیان، هیچ نسبتی با منطق و الگوی عمل رئیسی ندارد. دلربایی رئیسی از مردم، امکان رأی «جهشی» و «هیجانی» را از اصلاحطلبان ربوده و آن را در باتلاق، اسیر کرده است. پزشکیان، امکان صعود چشمگیر را ندارد و در یک حد از پیشروی، محدود و متوقف مانده است.
۲. برخلاف تصور دیگران، جلیلی به دلیل «عدالتخواهی» و «سادهزیستی»اش توانسته مانند احمدینژاد در سال ۸۴ و ۸۸، رأی بخشی از «خاکستریها» را نیز از آن خود سازد و از بدنهی حامیان ایدئولوژیکش فراتر برود. انتظار تحلیلگران این بود که جلیلی، تجربهی سال ۹۲ را تکرار کند و بیش از یک کنشگر درجهی دوم نباشد، اما وی با وجود سالها حاشیهنشینی و گمنامی، اکنون توانسته به کنشگر «اصلی» و «رأیساز» انتخابات تبدیل بشود. او میان «کار» و «عدالت»، جمع برقرار کرده و از این جهت است که دیگران را پشت سر گذاشته است. رأی او، فزونتر هم خواهد شد؛ چون او بیش از همه، همگون و همراستای با «اقتضاهای زمانهی پسارئیسی» است. منطق هویتی زمانه و میل سیاسی جامعه، او را میطلبد. جامعه در حالوهوای «دورهی پسارئیسی» است و در نسبت با آن، گزینهی مطلوب خود را تعریف میکند؛ گزینهای که بیشترین تطابق و شباهت با او را داشته باشد.
۳. برخی تصور کردند که «لایهی خاکستری جامعه»، همواره منطق ثابت دارد و ترجیحاتش، یکنواخت است، درحالیکه اینچنین نیست. خاکستریها در تجربهی انتخاباتی دهههای گذشته نشان دادند که بهشدت «موقعیتی» و «اقتضائی» رأی میدهند و اینگونه نیست که لیبرالیسم سیاسی و فرهنگی، آنها را برانگیزاند و آرمانگرایی برای آنها دافعه داشته باشد. تجربهی انتخاباتی احمدینژاد و رئیسی، نشان داد که آنها به این سو نیز چرخش دارند؛ کافیست گزینهی انقلابی بتواند تصویری از «عدالتخواهی» و «سادهزیستی» و «گرهگشایی»اش را در ذهن و دیدهی آنها ترسیم کند. اگر چنین شود، جریانهای تکنوکرات و لیبرال، بهآسانی به حاشیه خواهند رفت. امروز جلیلی در ساختن چنین روایت و تصویری از خود، تا حدود زیادی موفق بوده و گذر زمان نیز تا انتخابات، این امر را بسط خواهد داد. ذائقهی سیاسی خاکستریها، متأثر از شهادت رئیسی، همرنگ و همداستان با انقلابیهای رادیکال شده است و این فرصت اجتماعی، یک پنجرهی سیاسی و انتخاباتی را به روی آنها گشوده است. ازاینرو، باید بهجای هراسافکنی از احتمال رأیآوری گزینهی اصلاحات و مایلشدن به نگاه تقلیلگرایانهی برآمده از صالح مقبول، کوشید بر سبد رأی اصلح مقبول افزود. شرایط زمانه و اقتضای جامعه، چنین امکانی را برای ما فراهم کرده است.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
یک لاقبای پابرهنه
💠 برگرد که ما خاطرهی خوب نداریم زان دوره تاریک و از آن بی هنری ها #نهبهدولتروحانی #نهبهاصلاح
💠 در سیل بلاها عوض کاخ نشینی
دیدیم تو را خاک نشین با کپریها
🇮🇷🗳🇮🇷
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
⛔️ مسعود پزشکیان: ویزیت پزشک در ایران 1.5 دلار است در خارج، یک دلار می دهی بروی دستشویی
پزشکانی که در کشور می مانند مجبورند سکه و ارز بگیرند.
مجبوریم در آینده برای درمان برخی بیماری ها به خارج برویم.
💠 جناب پزشکیان!
بر اساس ابلاغیه هیئت وزیران مصوب ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ در بخش خصوصی نرخ ویزیت پزشک فوقتخصص ۱۷۲ هزار تومان اعلام شد.
بنا به حساب و کتاب شما که در خارج یک دلار میدهی و میروی دستشویی (و در ایران، بازار آزاد هم که حساب کنی هزار تومان بیشتر نمیشود)، عرض میشود که حق ویزیت شما برابر است با 172 دلار (نه 1.5 دلار)
گرفتی؟!!!
😂😂😂
💠 دولتِ اصلاحاتِ روحانی را دولت گل و بلبل نشان میدهد اما نمیگوید در 12 مرداد 1392 دولت را با دلار 3.290 تومان از دولت احمدی نژاد تحویل گرفتند و در 12 مرداد 1400 با نرخ 25.814 تومان (با حدود 800 درصد افزایشِ نرخ 1392) تحویل #دولت_شهیدرئیسی دادند!
📚🗳📚
💠 افزایش قیمت 50 تا 370 درصدی در #دولت_اصلاح_طلبان_روحانی چند ماه پیش از واگذاری کرسی اجرائی مملکت به #دولت_شهیدرئیسی
#نهبهدولتروحانی
#نهبهاصلاحات
#بهعقببرنمیگردیم
🇮🇷🗳🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 مستند دکتر پزشکیان
🗳🗳🗳
یک لاقبای پابرهنه
💠 در سیل بلاها عوض کاخ نشینی دیدیم تو را خاک نشین با کپریها 🇮🇷🗳🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 دیدیم صفای تو و صافی تو، وقتی
خون بود دل ملتی از حیله گریها
🌹🗳🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 خسته نشدید؟!
#دلمسوخت
🇮🇷🌹🇮🇷
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
💠 آقا سید حلالم کن
پشت سرت خیلی بد گفتم
منو ببخش آقا سید....
#رئیسیشهیدمظلوم
📚🌷📚
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
💠 اگر بیعت غدیر شکسته نمیشد
ماجرای شوم سقیفه پیش نمیآمد، خانه عترت آتش نمیگرفت، تیر بر قلب سیدالشهدا نمی نشست و آل الله به اسارت نمیرفت.
ما تا کجا بر سر پیمانمان با ولایت هستیم؟
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
💠 #فاطمه_هاشمی دختر #هاشمی_رفسنجانی خطاب به خبرنگاری که از او میپرسد چرا سبک زندگی شما مثل امام ساده نیست میگوید: شما فقط دفتر کار امام را دیده اید خونه ای که آقای هاشمی در آن زندگی میکرد و امام براش انتخاب کرده بودند 580 متر بود اما ملک امام درجماران حدود سه، چهار هزار متر بود!
- در عصری که فیلمهای اندرونی و بیرونی بیت امام (ره) و زندگی شخصی او بارها از سیما پخش شده و مشتاقان بسیاری آن را دیده اند نسبت دادن ملکی سه، چهار هزار متری به حضرت امام (بدون لحاظ حسینیه و حفاظت)، فقط از وقیحی ساخته است که پدرش خاطره جعلی به امام نسبت داد و مادرش به نظام اسلامی، نسبتِ تقلب.
حالا میشود راحتتر درک کرد که چطور واقعه غدیر با همه عظمت و شاهدان آن روز عظیم، توسط خناسان، ناکثان و ناکسان انکار شده و رو به فراموشی بود.
🌵🌵🌵
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
#تفاوت_مشروعیت_با_مقبولیت
⛔️ #سید_حسن_خمینی (نوه بیولوژیکی امام): کار بزرگ و استثنایی و ممتاز امام خمینی آن بود که عنصر مردم و رای ملت را در حکومت دینی و در مشروعیت این حکومت دخیل کرد. تا قبل از آن تنها بحث «بیعت» مطرح بود و این فکر امام بود که این هویت جدید را پدید آورد....هر روز و امروز هر حرکتی که بخواهد نافی عنصر جمهوریت باشد یک حرکت ضدانقلابی است. مگر می شود نظام همان نظام امام باشد و مردم در آن حق نداشته باشند؟! اینکه کسی بگوید اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند هم مشروعیت نظام باقی است ناشی از نشناختن روح و ماهیت جمهوری اسلامی است. این فکر ناشی از اندیشه تحجر یا اندیشه غربگراست.
💠 میان مقبولیت و مشروعیت، تفاوت اساسی وجود دارد و آنانکه میان آندو تفکیک قائل نیستند بر اساس تفکر امانیستی نظریه پردازی میکنند چرا که مردم در حکومت اسلامی تنها نقش مقبولیت بخشی دارند نه مشروعیت دهی، بدلیل این که مشروعیت از سوی خداوند و با واسطه در عصر غیبت به فقیه جامع الشرائط منتقل می گردد و این مردم اند که برای فعلیت یافتن آن باید به فقیه روی آورند. بعبارت دیگر هر کدام از مقبولیت و مشروعیت، از منبع خاص خود نشأت گرفته که اصولا به یکدیگر ارتباطی ندارند.
#مشروعیت_از_سوی_خدا به پیامبران تا آخرین آنها و از ایشان به ائمه(ع) در عصر حضور و از امام زمان(ع) به فقهاء جامع الشرائط در عصر غیبت منتقل می گردد و #مقبولیت_از_سوی_مردم می باشد.
آنچنانکه از آیه :«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ » که به صاحبان فرمان (اولوا الامر) اشاره دارد چنین نتیجه گرفته می شود که همان گونه که پیامبر(ص) و امام معصوم باید از سوی خداوند مأذون در حکومت باشند و به تعبیری مشروعیت داشته باشند در عصر غیبت نیز فقیه جامع الشرائط نیز که مصداق صاحبان فرمان می باشد مشروعیت خود را از سوی خداوند بدست می آورد و تنها در صورت پیاده کردن این ولایت و حکومت می باید مردم به او اقبال نمایند و به تعبیری به آن مقبولیت ببخشند و بستر ساز حکومت او باشند.
در بررسی #سیره_معصومین (ع) دقیقا به این مهم بر می خوریم که مردم در حکومت آنان، جایگاه مقبولیتی داشته اند و از آن جا که مشروعیت آنان از سوی خداوند (با واسطه یا بی واسطه) بوده است هیچ نقشی در آن نداشته اند. بعنوان مثال:
- رسول خدا(ص) در مدت 10 سال تبلیغ علنی دین خدا در مکه بدلیل این که در مکه شرائط برای تشکیل حکومت مهیا نبود به مدینه هجرت کرده و در آنجا بدلیل استقبال مردم در تشکیل حکومت، به آن اقدام می نمایند. این مهم در حالی بود که ایشان، هم در مکه و هم در مدینه از #مشروعیت_الهی برخوردار بودند که مردم در مکه اقبال نکرده ولی در مدینه به ایشان روی آوردند.
- 25 سال خانه نشینی امیرالمؤمنین(ع) -علیرغم انتصاب ایشان از سوی خداوند و توسط رسول خدا(ص) در غدیر خم در 18 ذی الحجه سال 11 هجری- بدان علت بود که مردم پس از رحلت پیامبر(ص) به ایشان روی نیاورده و به برخی از صحابه رجوع کردند. ولی پس از این مدت و در پی فوت خلیفه سوم، مردم به آن حضرت روی آورده و با آن ایشان بیعت کردند و در این هنگام که حضرت حجت را تمام دانستند به درخواست مردم پاسخ مثبت دادند و حکومت ظاهری برقرار نمودند.
این قضیه بیانگر این حقیقت است که آن حضرت هرچند در این 25 سال از #مقبولیت_مردمی بهره مند نبودند ولی #مشروعیت_الهی را داشتند لذاست که آن حضرت در این ارتباط فرمودند: « لَوْ لَا حُضُورُ الْحَاضِرِ وَ قِیَامُ الْحُجَّةِ بِوُجُودِ ... لَأَلْقَیْتُ حَبْلَهَا عَلَى غَارِبِهَا وَ لَسَقَیْتُ آخِرَهَا بِکَأْسِ أَوَّلِهَا» (اگر آن جمعیت زیاد حضور نمى یافتند و وجود جمعى یارى کننده نبود که حجت بر من تمام گردد ... هر آینه افسار شتر خلافت را بر کوهانش مى انداختم و پایانش را چون اولش فرض مى کردم و از خلافت کناره مى گرفتم)
این سخن حضرت به خوبی بیانگر این مهم است که مردم در حکومت ایشان تنها نقش مقبولیتی داشته اند نه این که به ایشان مشروعیت ببخشند لذا برای شکل گیری یک حکومت، حضور مردم ضروری و غیر قابل انکار می نماید.
جناب سید حسن!
اگر برای شناخت #تفکر_امام (ره) وقت میگذاشتید مرقد #امام_کوخ_نشینان را کاخ نمیساختید!
🌵🌵🌵