چیزی که بهش فکر میکنی بهش تبدیل میشی، چیزی که احساسش میکنی جذبش میکنی، چیزی که تصورش میکنی خلقش میکنی.
« سلام بر آنانی که در وجود ما چیزی یافتند و دوستش داشتند که ما خود از آن بیخبر بودیم! »
جمعهها خیلی احساس فلاکت میکنم مثل شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سهشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه.
فیلم جهان با من برقص دیالوگ جالبی داره :
وقتی مریض شدم توقع داشتم
همه حواسشون فقط به من باشه!
ولی بعد فهمیدم
آدما باید زندگی خودشون رو بکنن و اگه شد
و دوست داشتن گاهی کنارم باشن؛ کنارم باشن.