بزرگسالی خیلی طاقت فرساست، وسط فروپاشی روانی باید پاشی خودتو جمع و جور کنی و ادامه بدی. بابا ولم کن میخوام برم زیر پتو گریه کنم.
آدمایی که بلد نیستن زندگی سینگلانه خوب و باکیفیتی داشته باشن، به احتمال ۹۳٪ زندگی کاپلی خوبی هم نخواهند داشت. چرا که هنر زندگی کردن مشروط به حضور شخص دیگهای نیست.