آدما هیچوقت نمیگن بیا کات کنیم. صرفا انقدر باهاتون بد رفتار میکنن که شما مجبور شین ترکشون کنین، و در آخر شمارو مقصر جلوه بدن.
- بهم گفت بزرگترین ریسک زندگیتو بگو . .
گفتم حرف زدن با تو .
گفت چرا؟!
گفتم آخه میدونم دارم عاشقت میشم . .
میدونم غیر ممکنی .
ولی بازم باهات حرف میزنم :))!