- بهم گفت بزرگترین ریسک زندگیتو بگو . .
گفتم حرف زدن با تو .
گفت چرا؟!
گفتم آخه میدونم دارم عاشقت میشم . .
میدونم غیر ممکنی .
ولی بازم باهات حرف میزنم :))!
اگر زیادی آدم بسازی باشید دیگران به چیزهایی که برایتان مهم هستند کمتر اهمیت میدهند؛ چون میدانند در نهایت قرار است کوتاه بیایید.