من اون تنهایی ای رو دوست دارم که برم توی اتاق خودم کتاب بخونم کار انجام بدم تو دنیای خودم باشم ولی بدونم که اون بیرون خانواده م،دوستام و آدم هایی که دوستشون دارم توی هال نشستن
خيلى سادست؛ اگه طلا زنگ زد، طلا نبوده، اگه عشق تموم شد، عشق نبوده و اگه دوستا رفتن، هیچوقت دوست نبودن (: