بی تو من ماندهام و فعلِ « کِشیدن » بسیار
قلبِ من تیر، سرم سوت، دهانمسیگار...
هیچ حسی قشنگتر از بیتفاوت شدن نسبت به کسی که یه روزی دوستش داشتی و بهت آسیب زد نیست، انگار یه وزنه صد کیلویی از رو دوشت برداشته میشه.
عشق و ابراز علاقه رو نمیدونم اما مطمئنم "احترام" آدمها رو تا ابد کنار هم نگه میداره...