هیچ حسی قشنگتر از بیتفاوت شدن نسبت به کسی که یه روزی دوستش داشتی و بهت آسیب زد نیست، انگار یه وزنه صد کیلویی از رو دوشت برداشته میشه.
عشق و ابراز علاقه رو نمیدونم اما مطمئنم "احترام" آدمها رو تا ابد کنار هم نگه میداره...
فرق بین یک دوست واقعی و یک آشنا -یا فرد معمولی- در این است که یک دوست، موقعی که «وقتش است» حاضر است؛ ولی سایرین اعم از آشنایان فقط موقعی که «وقت دارند» حاضرند!
اگر مَجبور بودم به گذشته برگردم
به روزی که تو را دیدَم برمیگردم
و تَمام روز را میخوابَم