تا حالا شده بعد از معاشرت با یسری آدما حس کنید کثیف شدین؟!
یعنی بعضیا انقدر از لحاظ رفتاری سطح پایین و منزجر کنندهان که آدم حس میکنه یه لایه غبار نشسته روش.
از یک سنی، بخصوص بعد از بعضی ناملایمات، آدم یک چیز بیشتر دلش نمیخواهد: این که ولش کنند راحت باشد!
حتی از این هم بهتر: جوری رفتار کنند که انگار مردهای!
در میانِ عاشقان همچون زلیخا خستهام
یوسفی دارم که میدانم به نامِ دیگری است:)