از یک سنی، بخصوص بعد از بعضی ناملایمات، آدم یک چیز بیشتر دلش نمیخواهد: این که ولش کنند راحت باشد!
حتی از این هم بهتر: جوری رفتار کنند که انگار مردهای!
در میانِ عاشقان همچون زلیخا خستهام
یوسفی دارم که میدانم به نامِ دیگری است:)