خب میخوام یه متن بنویسم
یه متنی که شاید بتونه بگه، چیزایی رو که هیچوقت نمیتونم بروز بدم
به عنوان کسی که میخندم، برای حفظ ظاهر
یا شایدم به عنوان کسی که سرده
یا شایدم به عنوان کسی که هزاران هزار نقاب داره
خب امیدوارم کسی بین خواننده هام باشه که درک کنه
من، ببخشید که سردم؛ ببخشید که میخندم، و میفهمی که الکیه؛ ببخشید که هربار باهات حرف میزنم یه نقاب دارم.
ولی اعتماد ندارم، نه دیگه به اینکه کسی بتونه خوش رفتاری هامو جبران کنه.
خب راستیتش حسودیم میشه، به آدمایی که احساسی تصمیم میگیرن، چون اونقدرا اون چیزی که من فهمیدم و نگرفتن؛ و یا شایدم من زیادی جدیم.
و آدمایی که برونگران و با هر جمعی میجوشن، چون حتی وقتی توی جمعم، به این فکر میکنم که حداقل دو نفر ازشون چقدر برونگران، و همه چیز رو میگن، اما توی من تبدیل میشه به مجموعی از نوشته ها، یا مجموعی از افکار توضیح ناپذیر
و خب من، هرگز نتونستم احساساتمو بگم، و هرگز نخواستم و اگرم که میخواستم، برای احساسات کلی بود
من، از بسیاری از آدم ها به چشم یک شخص بی آزار نگاه کردم، یا شایدم به چشم یک انسان که شنونده خوبیه
من ناکافی بودم، توی هیچ جمعی به طور کامل پذیرفته نشدم، همه به دنبال نوعی ضعف از من بودن، و تا پیداش میکردن من خودم خودم رو از اونها بیرون میکشیدم، چون من باید کامل به نظر برسم، چون اگر کامل نباشم، من اون آدم عالی ای که باید در هرجایی باشم نیستم
من شروع کردم به گوشه گیری، چون اون آدم عالی نبودم، باید عالی بود.
متاسفم، حداقل برای خودم، که هی مقایسه میشم، یا شایدم برای آدمای دورم که این کارو باهام کردن، یا شاید برای خودم که آدم حسابشون کردم
مگه من چه هیزم تری بهتون فروخته بودم؟ هوم؟ من فقط یه آدم بودم که در جستجو معنای زندگی بود.
و مدام جایگزین شدم
این ها دیگه خوشبختانه یا متاسفانه برای ناراحت کننده نیستن، برای منی، عادی شدن که تابحال هزاران بار شنیدم و دیدم و فکر کردن که نمیفهمم، اونی که احمقه و فکر میکنه اینقدر تحلیل شخصیت دیگران برام سخته، باید بره و فکری به حال خودش بکنه
میخوام به کسی که داره اینو میخونه بگم، اگر تو هم مثل منی، ناراحت نباش، خب زندگیه، میگذره، با احساس، یا حتی بدون احساس، با دوری از بقیه، یا نزدیکی به بقیه
خب باید بگم که خیلی خیلی خیلی خیلی بلند شد، فکرش رو هم نمیکردم
خب، شاید حتی بتونم بگم که اینجوری شخصیتم و بیشتر دوست دارم
ناراحت نمیشم، و خوشحالم که ناراحت کردن و مسخره کردن دیگران جزو مهارتام حساب نمیشه
دنبال دردسر خودمم، و دلم به حال کمتر آدمی میسوزه، به دنبال حاشیه و دردسر انداختن خودم نیستم، و هر چی کم حرف تر بود و از دیگران دوری کرد، بهتره. کسی که بخواد بشناستت، خودش حرکت میکنه. در کل، ببخشید اینقدر طولانیه. و خب مرسی ازتون که حوصلتون کشید و خوندید. خداحافظ تون
#FEELINGS
『 𝐓𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 』
از انیمه بزار مشتی
╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼
چشم ، فردا حتما میزارم✨
اگه یه نفر مخصوص مدنظرته بگو
چه میدونم مسئله ای بود، که میتونید باهام در میون بزارید بهتون کمک میکنم.