دیگه چالش نمیزاری 😁
╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼
بار قبلی که با 300 ممبر ایگ شد
اگه حوصلم بکشه و شب باشم باشه
#UNKNOWN
『 𝐓𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 』
میشه عکس از پینترست بزاری
╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼
باشه✨
فقط بگو چه عکسی مدنظرته، با چه رنگی یا چه کسی☕
#UNKNOWN
『 𝐓𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 』
میشه داخل کانالت آهنگ هم بزاری دوباره
╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼
باشه🐈⬛
من تمام سعی خودمو میکنم🌟
#UNKNOWN
『 𝐓𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 』
سلام چهطوری
╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼
سلام، خب عاااممم، نمیدونم🙂
تو چطوری؟
#UNKNOWN
『 𝐓𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 』
میگم اسمت چیه ، چند سالته
╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼
سما هستم، ۱۴ سالمه، کلاس هشتمم🫐
#UNKNOWN
『 𝐓𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 』
بهترین دوست صميميت کیه
یا آدم اجتماعی نیستی؟
╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼
خب برای این سوال خیلی باید جواب نوشت. توی حضوری دوست صمیمی ندارم، کسی که خب، کامل درکم کنه، یا بیرون بریم، یا هرچیز دیگه ای. در کل، باید بگم آدم اجتماعی ای نیستم، و هرگز نبودم. توی مجازی روابطم بهتره.
#UNKNOWN
『 𝐓𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 』
یعنی توی مدرسه هم کس نیست کت باهاش صمیمی باشی؟
╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼ ╾ ╼
نه در اون حد، صمیمی هم بشم سعی میکنم ازش فاصله بگیرم، دوستی صمیمی توی حضوری ابلهانه است. همه تظاهر میکنن.
#UNKNOWN
『 𝐓𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 』