هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
کنسر ، یکم واقعبین باش، اینهمه احساساتی بودن فقط خودت رو داغون میکنه.
『 𝐓𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 』فورنده هرگز
کنسر ، یکم واقعبین باش، اینهمه احساساتی بودن فقط خودت رو داغون میکنه.
😂😂😂😂
داری با من شوخی میکنی دیگه؟