هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
کتاب صوتی " روایت رهبری" اثر سید یاسر جبرائیلی
تولید : ایران صدا
#روایت_رهبری
#سید_یاسر_جبرائیلی
#تاریخ_معاصر #انقلاب_اسلامی
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
📗کتاب صوتی #روایت_رهبری قسمت 3⃣1⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Part14_روایت رهبری.mp3
18.67M
📗کتاب صوتی
#روایت_رهبری
قسمت 4⃣1⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #کلیپ
❇️ دشمن میخواهد ما را از داخل فاسد کند
🔰 بله اختلاف سلیقه داریم، اما در مقابل دشمن یک حرف میزنیم
#وحدت
#توطئه_دشمن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تلاوت_تصویری
#تلاوت_قرآن
✳️ جعَلَ لَكُمُ الْأَرْضَ قَرَارًا ...
🔰سوره غافر - آیه 64
💠 تلاوت بسیار زیبای استاد صیاف زاده
هر روز با امام رضا
@zandahlm1357
@HashtominEmam
آرشیو
مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
كنيم، حضرت رضا (ع) فرمود: آيا از برادران بني اسرائيل پيامبري جز محمد (ص) برايتان آمده است؟! عرض كرد:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خير، حضرت رضا (ع) فرمود: آيا اين مطلب از نظر شما
درست نيست؟! عرض كرد: چرا، اما دوست دارم كه آن را از تورات برايم اثبات كني، حضرت رضا (ع) فرمود: آيا قبول نداري كه تورات به شما ميگويد: نور از كوه طور سينا آمد، و از كوه ساعير بر ما تابيد، و از كوه فاران بر ما آشكار شد؟ رأس الجالوت عرض كرد: با اين كلمات آشنايم اما تفسير آنها را نمي دانم، حضرت رضا (ع) فرمود: من تو را از آن آگاه ميسازم، اين كه ميگويد: نور از كوه طور سينا آمد، مقصود وحيي است كه خداوند تبارك و تعالي در كوه طور سينا بر موسي (ع) نازل فرمود، اين كه ميگويد: از كوه ساعير بر ما تابيد، مقصود كوهي است كه وقتي عيسي بن مريم بالاي آن بود خداوند عزّوجلّ بر او وحي فرستاد، و اما اين كه ميگويد: و از كوه فاران بر ما آشكار شد، مقصود كوهي از كوههاي مكه است كه از آن تا مكّه يك روز راه است، آن طور كه تو و يارانت ميگوييد، شعياي نبي (ع) در تورات گفته است: دو سواره ديدم كه زمين برايشان روشن گشت، يكي از آن دو سوار بر الاغي بود، و ديگري سوار بر اشتري، آن الاغ سوار كيست، و آن اشتر سوار چه كسي است؟ رأس الجالوت عرض كرد: نمي دانم، شما به ما بفرماييد، حضرت فرمود: آن الاغ سوار
عيسي بن مريم است، و آن اشتر سوار محمد (ص)، آيا انكار ميكني كه اين در تورات آمده است؟! عرض كرد: نه، انكار نمي كنم. حضرت آن گاه فرمود: آيا حيقوق نبي را ميشناسي؟ عرض كرد: البته كه ميشناسم، فرمود: كتاب شما ميگويد كه او گفته است: خداوند بيان را از كوه فاران آورده، آسمانها از تسبيح گويي احمد و امّت او مالامال گشت، او لشكر خود را در دريا همان گونه به پيش ميبرد كه در خشكي، او پس از خرابي بيت المقدس كتابي جديد برايمان ميآورد - مقصود از اين كتاب، قرآن است - آيا اين مطلب را ميداني و بدان باور داري؟ رأس الجالوت عرض كرد: اين را حيقوق گفته است و ما گفته او را انكار نمي كنيم، حضرت رضا (ع) فرمود: در زبور داود ميخواني كه گفته است: بار خدايا، پس از دوره فترت، آن كسي را كه سنّت را بر پا ميدارد بفرست، آيا پيامبري جز محمد (ص) ميشناسي كه پس از دوره فترت
آمده و سنّت را بر پا داشته باشد؟! رأس الجالوت عرض كرد: اين سخن داود است، آن را ميدانيم و انكارش نمي كنيم. اما مقصود او عيسي است، و دوره فترت همان ايام اوست، حضرت رضا (ع) فرمود: اين بي اطلاعي تو را ميرساند؛ چون عيسي با سنّت مخالفت نورزيد بلكه او تا به آخر عمرش كه خداوند نزد
خود بالايش برده با سنّت تورات موافق بود، در انجيل نوشته شده است: پسر آن زن پاكدامن خواهد رفت، و پس از او فارقيطا ميآيد، او كسي است كه بارهاي گران را سبك ميسازد (احكام سخت و دشوار اديان قبلي را تخفيف ميدهد) و همه چيز را برايتان تفسير ميكند، به حقانيت من گواهي ميدهد همان گونه كه من به حقانيت او گواهي دادم، من براي شما امثال آوردم، و او برايتان تأويل (و معنا) ميآورد، آيا قبول داري كه اينها در انجيل آمده است؟ عرض كرد: آري، انكار نمي كنم. حضرت رضا (ع) فرمود: اي رأس الجالوت! درباره پيامبرت موسي بن عمران از تو پرسشي دارم، عرض كرد: بپرسيد، فرمود: چه دليلي براي اثبات نبوت موسي داري؟ دانشمند يهودي عرض كرد: او چيزي آورد كه هيچ يك از پيامبران پيش از او نياوردند، فرمود: مثلاً چه چيز؟ عرض كرد: مثلاً شكافتن دريا، تبديل عصا به اژدهايي متحرك، زدن عصايش بر سنگ و جاري شدن چشمهها از آن، يد بيضا، و ديگر نشانهها و معجزاتي كه انسانها قادر به امثال آن نيستند، حضرت رضا (ع) فرمود: درست است، اگر دليل او بر نبوتش اين است كه
كارهايي كرد كه خلق قادر به انجام امثال آنها نيستند، آيا هر كس ديگري كه ادعاي نبوت كند و آن گاه چيزهايي بياورد كه خلق توان آوردن امثال آنها را ندارند نبايد
شما او را تصديق كنيد؟
#دانستنیهای امام رضا علیه السلام
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
✅ مدرسه کادرسازی #شهید_سلیمانی ، دوره هایی برای تربیت نیروهای تراز انقلاب 💠 دوره #روش_تحلیل_سیاسی 2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
31.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ مدرسه کادرسازی #شهید_سلیمانی ، دوره هایی برای تربیت نیروهای تراز انقلاب
💠 دوره #روش_تحلیل_سیاسی 3
🔰 با یادگیری این مبانی ، سیاست را بهتر تحلیل کنیم
🎤 با تدریس #استاد_احسان_عبادی
🎬 جلسه 3⃣
✴️ انتشار فایلها بلا مانع است
🔰 سلسله #پوسترهای_وظایف_منتظران 11
شماره 1⃣1⃣
🔷 برای ظهورش قدمی برداریم
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مردهاند...
.......:
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
📗کتاب صوتی #قرارگاه_محمود فصل 2⃣ "فرشته نجات"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Part03_قرارگاه محمود.mp3
14.41M
📗کتاب صوتی
#قرارگاه_محمود
فصل 3⃣
"چشم های پردغدغه نمی خوابند"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥شهید شیخ احمد کافی : من به سهم خودم تو دنیا راه افتادم و به هر که میرسم میگم بگو مهدی جان ...
... به هر که رسیدید، هر که گرفتاری داشت راهنماییش کنید بگید برو در خونه امام زمان عجل الله
الّلهُــمَّ عَجِّـلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَـــرَج
#امام_زمان
#اللهُم_َّعَجِّل_ْلِوَلِیِّک_َالْفَرَج
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
ارشاد گمراهان و یاری ضعیفان و مظلومان قوله علیه السلام: وَ إِرْشَادِ الضَّالِّ، وَ مُعَاوَنَةِ الضّ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تحقیق در ظلّ
قوله علیه السلام: اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اجْعَلْهُ أَیْمَنَ یَوْمٍ عَهِدْنَاهُ، وَ أَفْضَلَ صَاحِبٍ صَحِبْنَاهُ، وَ خَیْرَ وَقْتٍ ظَلِلْنَا فِیهِ.
الظل: بمعنی الغطاء و الستر.
أظللنا فیه: أی سترنا فیه و هو محیط علینا، کما ورد: « یا أیها الناس قد أظلّکم شهر رمضان » [۱]، أی أحاط بکم، و صار ظلاله علیکم، و ظلّ به همین اعتبار اطلاق میشود بر اجسام و ابدان دنیویه ؛ لأ نّها تستر الأرواح فیها، کما أشار الیه تعالی: « وَ لِلَّهِ یَسْجُدُ مَن فِی السَّمَوَاتِ وَ الاْءَرْضِ طَوْعًا وَ کَرْهًا و ظِلالُهُمْ بِالغُدُوِّ وَالاْآصالِ [۲] »، یعنی: چنان که ارواح و نفوس و سماوات و ارواح اهالی ارض مطیع و منقاد اوامر قضا و قدر حقّ اند، نیز اجسام و ابدان آنها هم منقادند، نهایت ارواح مطیع اند طوعاً و رغبة، و اجساد منقادند کرهاً، یعنی: به قسر قاسری که روح متعلّقه باشد، کما فی حدیث اثبات الصانع: « أزلیاً صمدیاً، لا ظل [له] یمسکه » [۳]، أی لا جسم یمسکه، « و هو یمسک الاشیاء بأظلالها » [۴]، أی بأجسامها.
----------
[۱]: ۲ - مصباح المتهجد، ص ۶۲۶ ؛ عوالی اللئالی، ج ۱، ص ۲۳.
[۲]: ۳ - سوره مبارکه رعد، آیه ۱۵.
[۳]: ۴ - الکافی، ج ۱، ص ۹۱.
[۴]: ۵ - ادامه حدیث قبل است.
.......:
📚✍ #شرحی بر صحیفه سجادیه
میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
آتش آتش در عرب بر چهارده صنف است: ۱- آتش مزدلفه، آتشی که در مشعرالحرام روشن میکردند تا راه عرفه ر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بخل و ترس
صفدی گوید: بخل و ترس، دو صفت مذموم در مردان و دو صفت پسندیده در زنان هستند، زن نترس از شوهر بی نیاز شود، و گاه کاری کند که شوهرش هلاک شود، و یا به کاری دست زند که نتیجه اش هلاکت شوهرش باشد، زیرا چه بسا قوه عقلانی در آن لحظه به یاری او نیاید تا او را از عاقبت کار زشتش سرزنش کند.
انتقام
در کتاب فرج بعد از شدت آمده است: شبی غریبی به قبرستان شهر رمله آمد و کسی را دید که نبش قبر میکند، وی با شمشیر دست نباش را برید و فرار کرد. شب بعد در همانجا مشاهده کرد دست بریده شده دستبند دارد، چون متوجه شد دست زنی را بریده به دنبال قطرات خون افتاد تا از خانه ی قاضی سر در آورد و چون تفحص کرد فهمید دست دختر قاضی را قطع کرده است. مدتها با قاضی رفت و آمد کرد تا دختر را به عقد خود درآورد.
شبی دختر به قصد انتقام با کاردی تیز بر سینه شوهر نشست ولی پس از گفتگو شوهرش را سوگند داد که طلاقش دهد و رمله را ترک کند.
.......:
#کشکول شیخ بهاء
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: ۴۰- رکوع پرتوی از اسرار نماز » رکوع رکوع آنست که پس از پایان سوره، به نیّت تعظیم خدا و ف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا