eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.9هزار عکس
34.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
📺تاریخ مناظره‌هاى انتخاباتى مشخص شد 🔹طبق جدول پخش تنظیم شده توسط صداوسیما، زمان مناظره‌ها به این ترتیب مشخص شده است: ۱. دوشنبه ۲۸ خرداد ۲. پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ۳. جمعه ۱ تیر ۴. دوشنبه ۴ تیر ۵. سه‌شنبه ۵ تیر 🔹طبق برنامه، ساعت مناظره‌ها از ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ خواهد بود. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 با این روش بدون کابل، لپتاپت رو به تلویزیون وصل کن و لذتشو ببر ✅ تا حالا امتحانش کردین؟! ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پزشکیان: من و امثال من توانایی «مدیریت» رو نداریم... ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
📸 واکنش جهانگیری به رد صلاحیت ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زوج های لبنانی در حرم امام رضا علیه السلام بمناسبت سالروز مولا علی علیه السلام و حضرت زهرا (س) ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مادر شهید زین الدین در مراسم قرعه کشی برنامه های ریاست جمهوری: امیدواریم مردم کسی را انتخاب کنند که راه شهدا و رسم شهدا را ادامه دهد. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
اشاره باعلمیّت و افضلیّت علی علیه السّلام شیخ سلیمان بلخی حنفی در اول باب ۱۴ ینابیع الموده ص ۶۵ از درّ المنظّم ابن طلحه شافعی نقل نموده که امیر المؤمنین علیه السّلام فرمود. لقد حزت علم الاوّلین و انّنی ظنین بعلم الآخرین کتوم و کاشف اسرار الغیوب باسرها و عندی حدیث حادث و قدیم و انّی لقیّوم علی کلّ قیّم محیط بکلّ العالمین علیم [۱] و بعد از آن فرمود آن حضرت لو شئت لأوقرت من تفسیر الفاتحة سبعین بعیرا قال النبیّ صلّی اللّه علیه و آله و سلّم انا مدینة العلم و علیّ بابها قال اللّه تعالی و أتوا البیوت من ابوابها فمن اراد العلم فعلیه بالباب [۲] . اگر هیچ دلیلی بر اثبات خلافت بلافصل و تقدم آن حضرت بر دیگران نبود (و حال آنکه دلائل از حد احصاء خارج است از عقل و نقل و کتاب و سنت و اجماع چنانچه در شبهای گذشته بمختصری از آنها اشاره نمودیم) مگر همین دو دلیل یکی مقام اعلمیت و افضلیت آن حضرت که روی قاعدۀ عقل و منطق هیچ جاهلی حق تقدم بر عالم ندارد و اعلمیت و افضلیت آن حضرت در نزد دوست و دشمن بارز و آشکار است حتی ابن ابی الحدید ضمن خطبه اول کتابش گوید قدّم المفضول علی الافضل این عبارت اقرار و اعتراف بافضلیت آن حضرت است منتها روی عادت و تعصب گوید خدا خواست مفضول (یعنی صفر الکف) تمام را بر افضل و اکمل مقدم دارد. و حال آنکه چنین بیانی از شخص عالمی مانند ابن ابی الحدید شایسته نبوده که مورد اعتراض فضلاء و دانشمندان و ارباب منطق قرار گیرد و بر او خرده گیرند که بر خلاف قواعد علم و منطق و عقل اظهار عقیده نموده و این نسبت بیجائی است بذات اقدس پروردگار اعظم چه آنکه خدای حکیم علیم هرگز عملی بر خلاف عقل و منطق نمی نماید و مفضولی را بر فاضل مقدم نمی دارد تا چه رسد بر اعلم و افضل. بشری که مختصر فهم و شعور دارد و بهره ای از علم و منطق برده حاضر نمی شود بتقدیم فاضل بر افضل تا چه رسد بمفضول بر افضل. چگونه ممکن است خدای حکیم علیم مفضولی را بر افضل مقدم دارد و حال آنکه خود در آیه ۱۲ سوره ۳۹ (زمر) بطریق استفهام انکاری می‌فرماید هَلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَ الَّذِینَ لاٰ یَعْلَمُونَ [۱] . و نیز در آیه ۳۶ سوره ۱۰ (یونس) فرماید أَ فَمَنْ یَهْدِی إِلَی الْحَقِّ أَحَقُّ أَنْ یُتَّبَعَ أَمَّنْ لاٰ یَهِدِّی إِلاّٰ أَنْ یُهْدیٰ [۲] . پس از جهت اعلمیت و افضلیت حق تقدم در امت بعد از رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم با امیر المؤمنین علی علیه السّلام بوده است و ابن ابی الحدید در ص ۴ جلد اول شرح نهج صریحا اقرار باین معنی نموده آنجا که گوید انّه علیه السّلام افضل البشر بعد رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و احقّ بالخلافة من جمیع المسلمین [۳] . و دلیل دوم که مرتبط با دلیل اول است فرموده‌های رسول اکرم خاتم الانبیاء صلّی اللّه علیه و آله و سلّم است مخصوصا که در آخر همین حدیث می‌فرماید من ارد العلم فلیأت الباب [۱] . شما را بخدا انصاف دهید آیا آن کسی که پیغمبر امر می‌کند درب خانه او بروید اولی باطاعت است یا آن کسی که مردم برای خود بعنوان خلافت معیّن نمایند. علاوه بر آنکه امر پیغمبر مطاع است باید اطاعت کرده شود علت و جهت حق تقدم را معین می‌نماید که همان جهت عقلانی است که أعلمیت باشد. شیخ- اگر از جهت أعلمیت و أفضلیت حق تقدم برای سیدنا علی کرم اللّه وجهه بود می‌بایستی رسول خدا صلّی اللّه علیه و سلّم نصّی بر آن جناب بنماید که امت بدانند باید پیروی از او بنمایند و حال آنکه بچنین نصّی ما برنخورده ایم. داعی- این قبیل بیانات از امثال شما آقایان با علم و فضل فوق العاده اسباب تأثر داعی می‌شود که چرا باید عادت آن اندازه در شما تأثیر کرده باشد که علم و دانش و حقیقت شما را مقهور خود قرار دهد. آقای عزیز ده شب است که داعی از کتب معتبره خودتان إقامۀ برهان نموده و نصوص وارده را بعرض مجلس رسانیده بشهادت اهل مجلس و جرائد و مجلات تازه امشب آقا بحث را از سر گرفته می‌فرمائید نصّی ندیده اید. در حالتی که کتب معتبره خودتان سراسر پر است از نصوص جلیّه و خفیّه مع ذلک از همه چشم پوشیده یک سؤال از شما می‌نمایم که آیا امت احتیاج بعلم و سیره رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم دارند یا نه. شیخ- بدیهی است که احتیاجات همگی صحابه و امت تا روز قیامت بعلوم عالیه و سیره متعالیۀ رسول خدا صلّی اللّه علیه و سلّم می‌باشد. داعی- احسن اللّه لکم الاجر اگر هیچ نص صریحی از آن حضرت در باب خلافت و امامت نبود مگر همین حدیث مدینه که صریحا فرموده انا مدینة العلم و علیّ بابها و من اراد العلم فلیأت الباب [۲] . کافی برای اثبات مرام بود ---------- [۱]: ۱) هرآینه بتحقیق دانا و ماهرم بعلوم اولین و دانا و عالمم بعلوم آخرین که در سینۀ من تمام مکتوم است و کاشف جمیع اسرار غیبم و هر داستانی از سابق و لا حق در سینۀ من است و من بر هر صغیر و کبیر فرمان روایم علم من احاطه بجمیع موجودات دارد.
[۲]: ۲) اگر بخواهم از تفسیر سوره فاتحه تنها هفتاد شتر را بار خواهم نمود و مؤید بیان من فرموده پیغمبر است که فرمود من شهرستان علمم و علی در آن می‌باشد و تأیید فرمودۀ پیغمبر آیۀ شریفه است که می‌فرماید وارد خانه‌ها شوید از در آنها. پس کسی که اراده دارد تحصیل علم نماید باید از بابی که پیغمبر معرفی فرمود وارد گردد. [۱]: ۱) آیا آنان که (مانند علی) اهل علم و دانش اند با مردم جاهل نادان یکسانند؟ (یعنی هرگز یکسان نیستند). [۲]: ۲) آیا آنکه خلق را براه حق رهبری می‌کند سزاوارتر به پیروی است یا آنکه رهبری نمی کند مگر آنکه خود هدایت شود. [۳]: ۳) بدرستی که علی علیه السّلام بعد از رسول خدا (ص) افضل بشر و احق و اولی بامر خلافت از جمیع مسلمانان بوده است. [۱]: ۱) هر کس اراده دارد علم را پس باید برود بدر و باب علم (یعنی علی بن ابی طالب علیه السّلام). [۲]: ۲) (من رسول خدا ص) شهرستان علم می‌باشم و علی باب آن می‌باشد هر کس اراده دارد علم (مرا) پس باید برود بدر و باب علم (علی ع). ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani - ساز و آواز دشتی & اساتید : شجریان و بهاری.mp3
5.79M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 شنیدم رهروی در سرزمینی همی گفت این معما با قرینی که ای صوفی شراب آنگه شود صاف که در شیشه برآرد اربعینی درون ها تیره شد باشد که از غیب چراغی برکند خلوت نشینی ثوابت باشد ای دارای خرمن اگر رحمی کنی بر خوشه چینی حافظ 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
محبت درمانی 30.mp3
9.64M
۳۰ اگر سطح محبت درونی تو دائماً در حال افزایشه؛ و اشتباهات دیگران، قلبت رو از محبت شون خالی نمیکنه؛ بهت تبریک میگم😊 قلبت قیمتیـــه ....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این تصاویر را ببینید! امروز در اشتباهی عجیب اسماعیلی مقابل کشتی‌گیر کوبایی به خیال اینکه پیروز میدان است در دو ثانیه پایانی غافل شد و بازی را باخت! این داستان امروز جبهه‌ایست که خودش را پیروز میدان می‌داند و فکر میکند، رقابت درون گفتمانیست!خیر! رقیب همچنان در زمین است! https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✡️ مستند 🎯 قسمت بیست‌وششم: 👈 جنگ‌افروزی (١) ⚔️ روچیلدها؛ معماران خونریزی! 📖 روچیلدها در جنگ جهانی اول 👉 https://jscenter.ir/other-topics/jewish-families/5897 📖 روچیلدها و تدارک جنگ دوم جهانی 👉 https://jscenter.ir/other-topics/jewish-families/9649 📖 یهودیان و هولوکاست بلشویکی 👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-politics/8017 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
پس معلوم مي‌شود سيد باب به طور مستمر و مدتي طولاني در حوزه درس سيد كاظم حاضر مي‌شده زيرا مقصود نبيل از اين اشارات سيد كاظم به طور مكرر و مستمر كه موعود در بين آنهاست سيد باب بوده كه در بين شاگردان مي‌بوده. مؤيد اين موضوع آنكه در ص ۳۲ در مجلس وليعهد بعد آنكه طبق حكايت نبيل براي اولين بار خود را قائم موعود مي‌خواند ملا محمد ممقاني كه خود نيز از شيخيه و از شاگردان سيد كاظم بوده ولي رويه احتياط مي‌پيموده و از اين جهت مورد لطف سيد كاظم نبوده است به باب خطاب كرده مي‌گويد: «اي جوان بدبخت شيرازي، عراق را خراب كردي حال آمده ي كه آذربايجان را خراب كني حضرت باب فرمودند جناب شيخ من به ميل خود اينجا نيامده‌ام شماها مرا احضار كرده ايد ملا محمد برآشفت و گفت اي پست فطرت ترين پيروان شيطان ساكت باش». به طوري كه ملاحظه مي‌كنيد باب اقامت و آشوب خود را در عراق تكذيب نمي كند و فقط از علت آمدن خود به آذربايجان دفاع مي‌كند. دليل ديگر بر ادامه حضور و شركت مستمر باب در مجالس درس سيد كاظم رشتي اين قسمت از كتاب بلانفيلد است كه ضمن حمايت بعثت باب و اعلان امر ملاحسين در ص ۱۳ چنين نقل مي‌كند. [ صفحه ۷۴] «بعد سيد علي محمد به خاطر او (ملاحسين) آورد روزي را كه در ايام خيلي گذشته در محضر سيد كاظم رشتي ضمن بحث از سوره يوسف اخيرالذكر با تأييد بسيار به شاگردان گفت كه بحث آن شب را در خصوص سوره يوسف به خاطر نگاهدارند و اضافه كرد كه در آينده روزي سر اين توصيه مهم آشكار خواهد گرديد». اين جمله مي‌رساند كه باب و ملاحسين مدتها به اتفاق در محضر سيد كاظم رشتي حاضر مي‌شده اند و با توجه به اينكه ملاحسين چهار سال قبل از ادعاي باب حسب دستور سيد كاظم به مأموريت اصفهان و مشهد رفته و ديگر به مجلس درس برنگشته طبق ص ۴۲۲ نبيل: «ملاحسين... در ۱۸ سالگي از وطن خويش بشرويه به كربلا متوجه گرديد نه سال از محضر جناب سيد كاظم رشتي استفاده نمودند چهار سال قبل از ظهور باب به امر جناب سيد كاظم رشتي به جانب اصفهان سفر كردند و پس از ملاقات و محاوره با مجتهد معروف سيد باقر رشتي به مشهد تشريف بردند» و ايضا ص ۳۷ «پس از انجام مأموريت در اصفهان نامه سيد را براي استاد بزرگوار خويش فرستاد... چون نامه به سيد كاظم رسيد فورا به ملاحسين جواب نگاشت... مكتوب سيد رشتي براي ملاحسين اثر عظيمي داشت... از خلال آن مكتوب چنان به نظر مي‌آيد كه ديگر ملاحسين در اين جهان به ملاقات استاد خود نائل نخواهد شد زيرا سيد رشتي در ضمن مراسله از ملاحسين كه شاگرد منتخب و محبوب او بود خداحافظي كرده بود» و با توجه به اشارات سيد كاظم به سيد باب در بين شاگردان خود تا آخرين ايام خود چنانكه نقل شد معلوم مي‌شود باب سالها در عراق يعني در كربلا بوده و عربي رادر آنجا آموخته و مستمرا در درسهاي سيد كاظم حاضر و از حوزه درس او خوشه‌ها چيده و البته چون سر پرشوري داشته شخصا نيز دنبال مطالعات بوده و افكار تجدد خواهي بهم رسانيده از جمله چنانكه در بالا ديديم با اينكه در اسلام استعمال [ صفحه ۷۵] ظروف طلا و نقره ممنوع و حرام است او به سيد كاظم در ظرف نقره شربت داده پس سيد باب همانا از ايام اقامت در عراق يعني كربلا و روزهاي تحصيل در فكر اجراي نقشه و تدارك انقلاب و سياستي بوده است. به علاوه من نمي دانم اين كدام علم است آن علمي كه باب داشته است تا ما بيائيم در اكتسابي بودن يا لدني و الهي بودن آن بحث كنيم آنچه باب همه جا بدان افتخار مي‌نموده و معجزه خود قرار مي‌داده و مؤمنين نيز همه جا بدان استدلال مي‌كنند عربي نويسي و در علم هم حكمت بافي و فلسفه راني او بوده است كما اينكه خود او به قول نبيل زرندي ص ۱۱۹ به ميرزا محيط كرماني مي‌گويد: «اي محيط هرچه مي‌خواهي بپرس هر ايرادي داري بگير به فضل الهي جواب ترا مي‌دهم لسان من به عنايت خداوند حلال مشكلات است بپرس تا به عظمت مقام من واقف شوي و بداني كه هيچكس را نمي سزد مانند من مشكلات را حل كند و لب به حكمت گشايد» گذشته از بچه گانه بودن اين نحو مدعيات اولا در خصوص عربي نويسي او به طوري كه مشهود است اغلاط بسيار مرتكب مي‌شده و عربي را به طور عميق نمي دانسته بلكه تحصيلاتي سطحي داشته كما اينكه به قول نبيل و عبدالبها در مجلس وليعهد در خطابه خود به عربي دچار اشتباهات نحوي گرديده است. ص ۳۱۱ نبيل: نظام العلماء (در مجلس وليعهد) به حضرت باب رو كرد و گفت شما مدعي مقام بزرگي هستيد بايد دليل قاطعي بر صدق ادعاي خود اقامه نمائيد حضرت باب فرمودند... ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
سرگذشت استعمار 13.mp3
7.27M
🔰 جلسات تدریس کتاب 13 💠 جلسه سیزدهم 3️⃣1️⃣ : هلند شروع به استعمارگری کرد ‼️ 🎤 👌 دغدغه های تاریخی رهبری را برطرف کنیم. 🔰انقلابی باید قوی شود🔰 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا