eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.7هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
35.6هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
5.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اسلام دینِ خشونته!!! عربا هم نژاد پرستن!!! عراقی ها هم دشمن دیرینه ماهستن!!!! و با ایرانی جماعت رفتار بدی دارند !!! ❌دشمن با روزها کار رسانه ای و عملیات روانی سعی کرد این حرفا رو بهمون تلقین کنه 👌اما هرسال اربعین میاد و همه مکر و حیله دشمن رو میشوره میبره... 📌 خبر ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
@zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
حمله روس و به توپ بستن حرم مطهر شهي كاستانش ز رفعت به كيهان فراتر ز عيّوق و برتر ز كيوان بروبند پيوسته خاك درش را ملايك به شهپر سلاطين به مژگان زهي بارگاهي كه دارد زحشمت چو جبريل خادم چو ميكال دربان غبار كف پاي زوّار او را به مينو كند سرمه ديده، رضوان روان حكم او از ثري تا ثريا۱ به جامد به نامي به حيوان به انسان به امرش مر اين نه رواق مطبّق معلّق چو گويي كه در خمّ چوگان به تشريف بزمش فلك بسته آذين بر اين كاخ فيروزه از نجم رخشان به ديوار ايوان كيوان شكوهش چو ديوار كوبيست خورشيد تابان شه ملك هستي پناه خلائق خداوند نعمت خديو خراسان سزد آن شهي را بزرگي و شوكت كه از دُرج توحيد چون شد درافشان ده و دو هزارش نگارنده آمد به آب طلا از مرصّع قلمدان۲ گرت هستي رغبت به تفصيل مطلب حديث نشابور و آن قصه برخوان شها چون تويي مايه آفرينش ولاي توبي شبه شد شرط ايمان به درگاه علمت پي كسب حكمت هزاران ستاده چو ادريس و لقمان كليم از عصا در كفش اژدها شد تو را شير پرده كند كار ثعبان چكد گر ز ابر عطايت به دوزخ يكي رشحه گردد بر اهلش، گلستان ز مأمون نا پاك نبود شگفتي كه زهرت خورانيد از آب رُمّان كه چون مطبخي زاده برگه۳ نشيند كُشَد آن سيه كاسه زين گونه مهمان مرا طبع شوريده از اين تذكّر به تجديد مطلع شد از نو، نواخوان شها از چه رو طوسيان مسلمان نبستند بر روسيان كار طغيان كه بستند بر گنبد و بارگاهت زكين توپ و خمپاره آتش افشان۴ گلوله پريدن گرفت از مسلسل به جاي فرشته در آن كاخ و ايوان نه يك تن حسيني يا ليتني گو نه يك تن رضايي كه ننديشد از جان پي دفع شرّ از حريم تو گويد كه اين خيمه گاهست و روس آل سفيان چو كوفي نهادند پا در حريمت به طرزي كه شرحش به تحرير نتوان ندانم به زوّارت آن دم چهاشد؟ نگويم كه تنها به خون گشت غلطان سواره نگويم پياده ندانم كه اهريمن آمد به كاخ سليمان همي دانم و بر جهان گشت روشن كه زايد عيان، كو زنا داد پنهان تو اي بيخرد دشمن زشت سيرت نخواندي مگر قصه مشت و سندان بلي روس را بخت بد رهنمون شد « چو مرگ سگ آيد خوردنان چوپان » ۵ كه چون شاه ما دست كيفر فرازد كند آن كه، بر دوزخي قهر يزدان بر انگيخت بر وي به فرمان نافذ سپاهي ز اطريش و از آل عثمان بر آشفت ملكش بيكباره چونان كه از قهر حق، برگنه كارنيران۶ فرو كوفت بنيانش از بيخ و از بن به توپ كروپ شرر بار آلمان چه توپي كه جاويد و پاينده ماندي غريوش به گردون حديثي به دوران فكند از بر تخت خصم بد اختر چو اهريمن زشت در قعر نيران ربيع دوم آخر عشر اول بدوران شد اين فاجعه آتش افشان تو سال ار بخواهي به دفتر نويسي به « طغيان روس » آور از خامه عنوان شها نيست كس در خور و وصف ذاتت كه در عرش باشد خدايت ثناخوان فروتر از آن است ممكن كه گويد مديح مقامي فراتر ز امكان حديث شهاب۷ و مديح تو شاها همان نقل مور است و عذر از سليمان همي دارد از بحر جودت تمنّا كه بخشيش طبعي بدين گونه شايان كه يابد ز جودش به دنيا و عقبي براتي ز دوزخ نجاتي ز زندان محمد ابراهيم معروف به شيخ عبد السلام ۱ - از ثري تا ثريا: از زمين تا آسمان. ۲ - اشاره است به حديث سلسله الذهب كه حضرت رضا (ع) آن را در نيشابور ايراد فرمود و محدّثان و دانايان آن ديار دوازده هزار قلمدان مرصّع براي نوشتن آن حديث بكار بردند. ۳ - گه: محفّف گاه = تخت. ۴ - اشاره است به واقعه اي كه در دهم ربيع الثاني سال ۱۳۳۰ اتّفاق افتاد و گنبد و حرم حضرت رضا (ع) را روسها گلوله باران كردند. (ر، ك: منتخب التواريخ، تاليف حاج ملا هاشم خراساني ص ۴۲۷). ۵ - مثل است. ۶ - نيران: آتشها، جهنم. ۷ - تخلّص شاعر است. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
5240-fa-andishehaye-qurani-imam-javd.pdf
402.1K
انديشه هاي قرآني امام جواد (ع) مشخصات كتاب: نمايه سازي قبلي : نمايه سازي قبلي شماره كتابشناسي ملي : ايران ۸۵-۱۶۷۶۸ سرشناسه : پاك نيا، عبدالكريم عنوان و نام پديدآور : انديشه هاي قرآني امام جواد (ع)/عبدالكريم پاك نيا منشا مقاله : كيهان ، ۱۲ مرداد ۱۳۸۵: : ص ۶ توصيفگر : امامت توصيفگر : قرآن[۱] توصيفگر : محمد بن علي (ع)، امام نهم عناوين اصلي كتاب شامل: مقدمه؛ ضرورت امامت از ديدگاه امام جواد؛ عظمت مسند امامت؛ نمونه اي از انديشه هاي فقهي امام جواد؛ پاورقي ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
19.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلم کوتاه نذر 📼 این قسمت : باشگاه ایمان ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
1403.06.02.sh4.mp3
22.09M
ایران اسلامی، بنیانگذار بیمارستان مدرن (علوم جدید و جهان جدید، مدیون تمدن ایرانی و اسلامی) چند_دقیقه_برای_تفکر شبکه_چهار 📅 پخش: ۱۴۰۳/۰۶/۰۲ ▪️ استاد ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ویژگی های نفاق و منافقین ✅ جلسه 21 (بخش اول) 🎙آیت الله مجتبی تهرانی(ره) 📖 تصویر کلّی از منافقین ✍️ به طور کلّی اگر بخواهیم منافقین را تصویر کنیم، در خصوصیت دیگری که امام علی(ع) مطرح می کند آمده است که ظاهری آراسته و زیبا و باطنی زشت دارند. علی(ع) مثال می زند و این گونه می فرماید:«مَثَلُ الْمُنَافِقِ كَالْحَنْظَلَةِ الْخَضِرَةِ»؛ به «حَنْظَلَةِ» خربزۀ ابوجهل می گفتند: «أَوْرَاقُهَا الْمُرِّ مَذَاقُهَا»1️⃣؛ در ظاهر سر سبز و رسیده است، امّا اگر یک قسمتش را برداری و در دهانت بگذاری و بچشی، می بینی چقدر مُرّ و تلخ است. این تمثیل از امام علی(ع) است؛ یعنی انسان فریفتۀ ظاهر او می شود، در حالی که از باطن او بی خبر است و نمی گذارد که باطنش آشکار بشود. کافر این‌طوری نیست؛ باصفاست و ظاهر و باطنش یکی است. به تعبیر اخلاقی، سریره‎اش با ظاهرش انطباق دارد. در مباحث اخلاقی به ضدّ نفاق «استواء سریره» می‌گویند؛. بنابراین ظاهری فریبا و باطنی کثیف و خبیث دارد و کسی هم از آن آگاهی ندارد. 1️⃣تصنيف غرر الحكم و درر الكلم، ص 458 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا