eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.9هزار عکس
34.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
سؤال👇 سلام روزتون بخیر . اگر در نماز سجده سهو واجب بشه ولی در پایان نماز سجده سهو رو فراموش کنیم باید قضای ان بجا آورده بشه . میشه بفرمایید چگونه باید قضای سجده سهو رو بجا آورد . مرجع : مقام معظم رهبری دامت برکاته، پاسخ👇 سلام علیکم هر زمانی یادش آمد سجده سهو را انجام بدهد.
سؤال👇 سلام یکی از فامیلامون تویه خونه ای زندگی می کنن که بانک تصرف کرده به دلیل اینکه اون شخصی که مالک خونه هست نتونسته وام شو پرداخت کنه آیا اون خونه برای خوندن نماز غصبی هست ؟رهبری پاسخ👇 سلام علیکم نماز خواندن برای مستأجر منعی ندارد.
سؤال👇 مادرم پاش شکسته چجوری وضو بگیره و نماز بخونه مرجع رهبری پاسخ👇 سلام علیکم صورت و دست هاطبق معمول شسته شود سپس مسح سر انجام شود و در مسح پاها پایی که مشکلی ندارد نیز مانند معمول مسح شود و پایی که در گچ است به نیست جبیره، مسح شود.
سؤال👇 سلام علیکم چند سوال داشتم ۱.برخی افراد در احکام فاصله دو نفر در نماز جماعت از طرف چپ و راست میگویند حتما فاصله پا تا پا مددنظر نیست و شانه را هم در نظر بگیریم درست است چون عرف چنین است ، آیا این حرف درست است؟ ۲.اگر ملاک پا باشد وبا توجه به اینکه در حین نماز مقدار فاصله پاها تغییر میکند مخصوصاً در تشهد که به اندازه شانه هم ممکن است بشود،آیاملاک را وقتی که فاصله دو پای یک شخص حداکثر است را در نظر بگیریم یابنا را حداقل بذاریم؟ ۳.اگر ببینیم در مساجد فاصله بین افراد در نماز جماعت رعایت نمیشود با توجه به اینکه ممکنه بدانند فاصله از حدی نباید بیشتر شود ولی نمیدانند طبق نظر مراجع فاصله انها زیاد است و درست نیست،آیا تذکر ما واجب است؟ ۴.مراجعی که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم معرفی کردند آیا به معنی این است که هر کدام را خواستیم به صورت تخییر میتوانیم انتخاب کنیم و همه مساوی هستند یا باید از بین آنها اعلم را با تحقیق پیدا کنیم؟ ۵.اگر یکی از این مراجع را انتخاب کردیم میتوانیم در برخی از احکام از مرجع دیگری که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم معرفی کرده رجوع کنیم بدون اینکه بدانیم مرجع دوم در ان مسئله خاص اعلم است؟ پاسخ👇 سلام علیکم ۱. فرقی نمی کند. ۲. بر اساس پاسخ سؤال اول مشخص است. ۳. تذکر داده شود. ۴. باید با تحقیق به اعلم برسید. ۵. اگر مرجعی اعلم باشد نمی توان به دیگری رجوع کرد و اگر مساوی باشند اشکالی ندارد.
سؤال👇 سلام علیکم 1- اگر در رکعت آخر ودر سجده دوم زودتر از امام سر از سجده برداریم وبعد بفهمیم که امام جماعت هنوز در سجده هستند و مشغول ذکر گفتن هستند دوباره به سجده برگردیم ( سه سجده میشود) آیا نماز دچار اشکال می‌شود؟ مقلد آیت الله مکارم 2- دو سال پیشتر پارچه لباسی خریدم ولی ندوختم الان برای خمس دادن باید قیمت خرید پارچه دو سال پیشتر را حساب کنم یا قیمت جدیدی که در بازار است حساب کنم؟؟ پاسخ👇 سلام علیکم 1- به دلیل تبعیت از امام جماعت اشکالی ندارد. 2- به قیمت روز باید محاسبه شود.
به کوروش به آرش به جمشید قسم به نـقـش و نـگار تخت جمشید قسـم ایــــران همی قلب و خون مـن اســــت گـــرفــتـــه زجــان در وجـــود مــن اســت بـــخــوانـیــم ایــن جـــمـلـه در گــوش بــــاد چـــو ایــــــران مـــبــــاشــد تــن مـــن مــبــاد صفحه شاعران ایران زمین .......: @zandahlm1357
.......: زایر محمدعلی دشتی متخلص به فایز و مشهور به فایز دشتی یا فایز دشتستانی (۱۲۱۳-۱۲۸۹ ه ش) دوبیتی‌سرای اهل شهرستان دشتی استان بوشهر است که دوبیتی‌هایش او را از نمایندگان شاخص شعر عامه و ادبیات فولکلوریک نموده است. شماره دوبیتی‌های فایز به درستی معلوم نیست، در برخی جزوه‌ها تعداد دوبیتی‌های این شاعر را به تفاوت بین ۱۳۴ ـ ۲۷۹ ـ ۲۸۲ ـ ۳۳۲ ذکر کرده‌اند. او تقریباً در همه دوبیتی‌هایش از تخلص بهره می‌گیرد و بیشتر از هر چیز عشق به «پری» و بیان سوز هجرانش را به نمایش می‌گذارد. اشعار فایز به همت آقای امیرحسین موسوی از طریق گنجور در دسترس علاقمندان ادبیات فارسی قرار گرفته است. دوبیتی‌ها https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: صنم تا کی دل ما را کنی آب دل نازک ندارد اینقدر تاب اگر تو راست می‌گویی به فایز به بیداری بیا پیشم نه در خواب https://eitaa.com/zandahlm1357 نسیم روح‌پرور دارد امشب شمیم زلف دلبر دارد امشب گمانم یار در راه است، فایز که این دل شور در سر دارد امشب 🌸🌸🌸 اگر از رخ براندازی نقابت کنند مردم خیال آفتابت از این پوشیده‌ای رخ، یار فایز که ترسی شب کسی بیند به خوابت؟    🌸🌸🌸🌸 به دوشش گیسوان خوش دلپسند است که این مخصوص آن قد بلند است حمایل‌های گیسو، یار فایز تو گویی جنگجویی با کمند است   https://eitaa.com/zandahlm1357
صفحه امر به معروف و نهی از منکر .......: @zandahlm1357
✅ شهید محمد هادی ذوالفقاری یک سی دی فروشی در اطراف مسجد باز شده بود. بچه های نوجوان که به مسجد رفت و آمد داشتند از این مغازه خرید می کردند. این فروشنده، سی دی های کپی شده را به قیمت ارزان به بچه ها می فروخت. مشتری های زیادی برای خودش جمع کرد. تا اینکه یک روز خبر رسید که این فروشنده، فیلم های خارجی سانسور نشده هم پخش می کند! چند نفر از بچه ها خبر را به هادی رساندند. او هم به سراغ فروشنده این مغازه رفت. خیلی سلام کرد و از او سوال کرد: بعضی از رفقا می گویند شما سی دی های غیر مجاز پخش می کنید، درسته؟! فروشنده تکذیب کرد و این بحث ادامه پیدا نکرد. بار دیگر بچه های نوجوان خبر آوردند که نه تنها سی دی های فیلم، بلکه سی دی های مستهجن نیز از مغازه او پخش می شود! هادی تحقیق کرد و مطمئن شد. لذا بار دیگر به سراغ فروشنده رفت. با او صحبت کرد و شرایط را انجام داد. بعد هم به او داد که اگر به این روند ادامه دهد با او با حکم برخورد خواهد شد. اما این فروشنده به روند اشتباه خودش ادامه داد. هادی نیز در کمین فرصتی بود تا با او برخورد کند. یک روز جوانی وارد مغازه شد. هادی خبر داشت که یک کیسه پر از سی دی های مستهجن برای این شخص آورده اند. لذا با هماهنگی بچه های بسیج وارد مغازه شد. درست در زمانی که سی دی ها رسید به سراغ این شخص رفت. بعد فروشنده را با همان کیسه سی دی به مسجد آورد! بعد در جلوی چشمان خودش همه سی دی ها را شکست. وقتی آخرین سی دی خُرد شد رو کرد به آن فروشنده و گفت: اگر یکبار دیگر تکرار شد با تو می کنیم. همین هادی کافی بود تا آن شخص مغازه اش را جمع کند و از این محل برود. 📚 کتاب پسرک فلافل فروش؛ زندگینامه و خاطرات شهید مدافع حرم، محمد هادی ذوالفقاری 🍀 🌺🍀 💠💠
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ «امر به معروف و نهی از منکر» در کلام آیت الله جوادی آملی 🍀 🌺🍀
استعلام فوری ممنوع الخروجی و اطلاع از شرایط ممنوع الخروجی باوارد شدن به لینک زیر👇🏻 http://exitban.ssaa.ir/ https://t.me/Mr_Vakiil
✅بهترین راهکار قانونی برای زوجین نابارور؛ فرزندخواندگی یا دریافت جنین؟ در کنار افزایش تعداد زوجین نابارور، قانون‌گذار از طریق تصویب دو قانون، دو روش پیش‌بینی کرده است که این اشخاص بتوانند از طریق آن‌ها از نعمت داشتن فرزند بهره‌مند شوند. این نوشتار به این پرسش پاسخ خواهد داد که کدام یک از این دو روش قانونی می‌تواند برای زوجین نابارور مطلوبیت بیش‌تری داشته باشد؟ یکی از وجوه مطلوب زندگی مشترک که با آن نهاد خانواده به معنای واقعی کلمه شکل می‌گیرد، فرزندآوری می‌باشد اما متأسفانه برخی از افراد به دلایل مختلف، از این نعمت محروم هستند. این پدیده که علل متفاوتی دارد، در سال‌های اخیر با رشد قابل ملاحظه‌ای روبرو بوده است! در کنار افزایش تعداد زوجین نابارور، قانون‌گذار از طریق پیش‌بینی راه‌های مختلف تلاش کرده است که بتواند برای آن‌ها این امکان را فراهم آورد که به نحوی از نعمت داشتن فرزند بهره‌مند شوند. در این خصوص دو قانون مهم به تصویب رسیده است؛ یکی قانون نحوه‌ی اهدای جنین به زوجین نابارور مصوب سال ۱۳۸۲ و دیگری قانون حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست مصوب ۱۳۹۲. هر یک از این دو قانون شرایط خاصی را برای فرزندخواندگی و هم‌چنین دریافت جنین پیش‌بینی کرده است. در مطلب قبولی قانونی سرپرستی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و مطلب در مورد نحوه اهدای جنین به زوجین نابارور بیشتر بدانیم، به صورت جداگانه و مفصل هر دوی این قوانین را مورد بررسی قرار دادیم اما در دو نوشتار پیش‌رو به این پرسش پاسخ خواهیم داد «کدام یک از این دو روش قانونی می‌تواند برای زوجین نابارور مطلوبیت بیش‌تری داشته باشد؟» با ما همراه باشید تا با مقایسه‌ی این دو روش به این پرسش، پاسخ دهیم. البته روشن است که تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص با زوجین نابارور که متقاضی فرزند هستند، می‌باشد. ۱. برای فرزندخواندگی اشخاص متقاضی باید به سازمان بهزیستی کشور مراجعه نمایند زیرا به موجب قانون، این سازمان صلاحیت اعطای سرپرستی کودکان بی‌سرپرست را به اشخاصی که متقاضی سرپرستی می‌باشند، دارا می‌باشد. بدین نحو که افراد واجد شرایط درخواست خود را به سازمان بهزیستی اعلام نموده و سازمان بهزیستی حداکثر ظرف مهلت دو ماه نظر کارشناسی خود را به دادگاه صالح اعلام می‌کند. دادگاه می‌تواند در صورت وجود شرایط قانونی، قرار سرپرستی ۶ ماهه صادر کند. کودک در مدت آزمایشی به افراد واجد شرایط سپرده می‌شود و اگر دادستان یا سازمان بهزیستی به دادگاه اعلام کنند که شرایط سرپرست از بین رفته است، دادگاه دستور خود را لغو کرده و کودک را از ایشان پس می‌گیرد. این در حالی است که در روش مربوط به اهدای جنین، مراکز مجاز تخصصی درمان ناباروی صلاحیت دریافت جنین‌های اهدایی، نگه‌داری از آن‌ها و هم‌چنین اهدای آن‌ها به متقاضیان دریافت جنین را دارند اما باید ابتدا اشخاص متقاضی به دادگاه مراجعه کنند. دادگاه هم در اولین وقت صلاحیت متقاضیان را مورد بررسی قرار می‌دهد. ۲. در حالتی که اهدای جنین صورت بگیرد، طبق قانون تمامی حقوق و وظایف مربوط به فرزند و والدین بین این اشخاص یعنی (جنین و اشخاصی که جنین را اهدا گرفته‌اند)، به وجود می‌آید. از این رو آن‌ها پدر و مادر جنین محسوب می‌گردند اما در فرزندخواندگی مسائل زیادی در خصوص نحوه‌ی ایجاد محرمیت میان کودک و اشخاصی که او را به عنوان فرزندخوانده‌ی خود تحت سرپرستی قرار داده‌اند، وجود دارد. هر چند راه‌کارهای شرعی مختلفی برای حل این موضوع پیش‌بینی شده است اما نمی‌توان آن را به صورت قطعی حل شده دانست. البته نمی‌توان گفت در دریافت جنین به طور کامل مشکلات و مسائل مربوط به ارتباط میان جنین و دریافت‌کنندگان جنین حل شده است و هیچ مشکلی در این زمینه میان آن‌ها وجود ندارد ولی می‌توان گفت که این قبیل مشکلات در دریافت جنین کم‌تر است. ۳. نکته‌ی دیگر آن است که در روش دریافت جنین، از ابتدا این جنین به رحم شخص متقاضی انتقال می‌یابد و چون از ابتدا این جنین در وجود او رشد می‌کند، احساس قرابت بیش‌تری نیز میان او و جنین به وجود می‌آید. از این حیث دریافت جنین مزیت بیش‌تری نسبت به فرزند‌خواندگی دارد. ۴. برخلاف دریافت جنین که صرفاً اختصاص به زوجین نابارور دارد، فرزندخواندگی مختص این قبیل زوجین نمی‌باشد و حتی زن و شوهر دارای فرزند و نیز زنان مجرد هم در صورت وجود شرایطی می‌توانند تقاضای خود مبنی بر فرزندخواندگی را مطرح نمایند. ۵. در قانون نحوه‌ی اهدای جنین پیش‌بینی شده است که اطلاعات مربوط به جنین باید به صورت محرمانه نگه‌داری شوند یعنی پس از بزرگسالی 👆ادامه متن👇 Mr_Vakiil
👆 ادامه متن👇 هیچ اطلاعاتی در مورد هویت افرادی که این جنین را اهدا کرده‌اند، به او داده نخواهد شد اما این محرمانگی در برخی موقعیت‌ها ضرورت دارد که نقض شود.به عنوان مثال در برخی از درمان‌های پزشکی و هم‌چنین به هنگام ازدواج، برای جلوگیری از اختلاط نسل ضرورت دارد که اطلاعاتی در مورد هویت واقعی وی، به او داده شود. از این رو، ممکن است در این حالت افشای این اطلاعات در سنین بالاتر مشکلات و عوارض روحی را برای این شخص فراهم آورد. در حالی که در فرزندخواندگی، کودک یا نوجوان نسبت به وضعیت خودش آگاهی دارد. هر چند اگر این کودک در دوران نوزادی باشد، برای متقاضیان بهتر است که از روش دریافت جنین استفاده کنند و نه پذیرش این نوزاد به عنوان فرزندخوانده زیرا سطح اطلاعات این نوزاد نسبت به وضعیت خودش، همانند وضعیت جنین است 🔹 به پنج مورد دیگر از تفاوت‌های میان این دو روش که توسط قانون‌گذار برای زوجین نابارور پیش‌بینی شده است، اشاره خواهیم نمود. با ما همراه باشید. ۱. اگر بعد از واگذاری سرپرستی، والدین طفل پیدا شود و صلاحیت لازم برای نگهداری کودک را داشته باشند و دادگاه سرپرستی از سوی ایشان را به مصلحت کودک بداند می‌تواند دستور دهد که طفل به والدینش داده شود در غیر اینصورت کودک نزد سرپرست خواهد ماند. این موضوع در قانون نحوه‌ی اهدای جنین پیش‌بینی نشده است که اگر پس از اهدای جنین و یا به دنیا آمدن جنین، اهدا شوندگان ادعایی در مورد طفل داشته باشند، چه باید کرد. در این خصوص باید توجه داشت که ارتباط بین اهداشوندگان و اهداکنندگان در قالب یک قرارداد تنظیم شده است و تضمین قانونی برای مستحکم‌تر شدن این قرارداد تا به الان پیش‌بینی نشده است. ۲. در خصوص کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست در قانون پیش‌بینی شده است که اقوام آن‌ها در صورت دارا بودن شرایط نسبت به سرپرستی آن‌ها اولویت دارند. در حالی که برای دریافت جنین اهداشده، اولویتی نسبت به هیچ‌کس در نظر گرفته نشده است. ۳. در فرزندخواندگی دادگاه در صورتی حکم سرپرستی صادر می کند که درخواست‌کننده‌ی سرپرستی بخشـی از اموال یا حقوق خـود را به کودک یا نوجـوان تحت سرپرستی منتقل کند. میزان اموال را دادگاه مشخص می‌کند. دادگاه همچنین می‌تواند در صورت صلاحدید و ضرورت از درخواست‌کننده‌ی سرپرستی تعهد انتقال اموال یا حقوق در آینده را بگیرد و سپس حکم سرپرستی صادر کند. حتی دادگاه می‌تواند به طور کلی از این تعهد صرف‌نظر کند. این موضوع در قانون نحوه‌ی اهدای جنین پیش‌بینی نشده است. ۴. در فرزندخواندگی باید به این نکته توجه داشت که اگر پس از پذیرش سرپرستی، سرپرست درصدد ازدواج برآید، باید مشخصات فرد موردنظر را به دادگاه اعلام کند تا نسبت به ادامه‌ی سرپرستی به صورت مشترک و یا فسخ آن تصمیم‌گیری کند. در صورت فوت یا زندگی مستقل و جدایی هر یک از سرپرستان یا وقوع طلاق بین آنان، دادگاه می‌تواند با درخواست سازمان و با رعایت مفاد این قانون، سرپرستی کودک یا نوجوان را به یکی از زوجین یا شخص ثالث واگذار نماید. رعایت نظر کودکان بالغ در این خصوص ضروری است. این موضوع در قانون نحوه‌ی اهدای جنین پیش‌بینی نشده است و اگر کسانی که جنین را دریافت نموده‌اند، پس از دریافت جنین از هم طلاق بگیرند و یا با شخص دیگری ازدواج کنند، اثری در ارتباط میان آن‌ها و فرزندان‌شان ندارد. ۵. در فرزندخواندگی، سرپرستان کودک نمی‌توانند چه در زمان حضانت و چه بعد از آن با کودک ازدواج کنند مگر اینکه دادگاه بعد از مشورت با سازمان بهزیستی این امر را به مصلحت فرزندخوانده تشخیص دهد. در حالی که در اهدای جنین اساساً رابطه‌ی پدر و مادر و فرزندی میان زن و شوهر و جنینی که دریافت کرده‌اند، به وجود می‌آید و به طور کلی امکان ازدواج میان آن‌ها وجود نخواهد داشت. Mr_Vakiil
📖 رمان «جان شیعه، اهل سنت... عاشقانه ای برای مسلمانان» 🖋 قسمت صد و هفتاد و ششم و نیازی به این همه توضیح پُر ناز و کرشمه نبود که از لحن کلام و طرز رفتار پدر پیدا بود که در کمتر از چهار ماه به یک وهابی افراطی تبدیل شده و نوریه نمی‌دانست که پدر نه بر پایه منطق که به هوای هوس دخترکی، هر مسلکی را بی‌هیچ قید و شرطی می‌پذیرد که به رویم خندید و بر سرم منت گذاشت: «حالا تو هم اگه حوصله نداری کتاب‌ها رو بخونی، هر وقت دوست داشتی بیا پایین تا با هم حرف بزنیم!» و سی‌دی‌ها را روی میز گذاشت و ادامه داد: «این سی‌دی‌ها رو هم حتماً ببین! خیلی جالبه! در مورد اثبات مشرک بودن این رافضی‌هاست! در مورد اینه که شیعه‌ها میرن تو حرم‌ها و به یه مُرده سلام می‌کنن و ازش می‌خوان که حاجت رواشون کنه!» و من حتی از نگاه کردن به چشمان شوم نوریه اِبا می‌کردم، چه رسد به اینکه وقتم را به دیدن این اباطیل تلف کنم که منِ اهل سنت هم می‌دانستم شیعیان، پیشوایان خود را به اعتبار آبرویی که پیش خدا دارند، به درگاه پروردگاه متعال وسیله قرار می‌دهند و نوریه این ادبِ دعا کردن شیعه را سند شرک آنها می‌دانست که نه تنها شیعه که بسیاری از اهل تسنن هم از پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) تمنا می‌کنند تا برایشان نزد خدا شفاعت کند و اگر این شیوه، شرک به خدا باشد، باید جمع زیادی از امت اسلامی را مشرک بدانیم! هر چند خود من هم در حقیقت این ارتباط عمیق و پیچیده تردید داشته و به خصوص پس از مرگ مادر و بی‌حاصلی آن همه ذکر دعا و توسل، ردّ پای این تردید در دلم پر رنگ‌تر شده بود، ولی باز هم اتهام شرک، ظلم بزرگی در حق این بخش از امت پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) بود که نمی‌توانستم با هیچ حجت شرعی و دلیل عقلی توجیهش کنم، مگر اینکه می‌پذیرفتم کافر و مشرک دانستن بخشی از مسلمانان، توطئه‌ای از طرف آمریکا و اسرائیل و دشمنان اسلام برای تکه تکه کردن امت اسلامی و هلاکت همه مسلمانان است. حالا نوریه هم به همین بهانه و به نام سوگُلی پدر پیر من و به کام شیطان در خانه ما خوش رقصی می‌کرد که باز از هم‌نشینی‌اش بیزار شده و به بهانه کاری به آشپزخانه رفتم و فقط دعا می‌کردم هر چه زودتر از خانه‌ام برود. دیگر چیزی به ساعت هشت نمانده و دلم نمی‌خواست وقتی مجید می‌آید، نوریه در خانه باشد و نوریه ظاهراً قصد رفتن نداشت که با اجازه خودش تلویزیون را روشن کرد و به گمانم دنبال شبکه‌های عربی کشورهای حاشیه خلیج فارس بود که مدام کانال عوض می‌کرد و دستِ آخر کلافه پرسید: «پایین که شبکه‌های الجزیره و العربیه رو بدون ماهواره هم میشه گرفت، پس چرا اینجا پیدا نمیشه؟» و من همانطور که خودم را در آشپزخانه مشغول کرده بودم، بی‌تفاوت جواب دادم: «نمی‌دونم، ما هیچ وقت این شبکه‌ها رو نگاه نمی‌کنیم. برای همین تنظیم نکردیم...» که با ناراحتی به میان حرفم آمد و اعتراض کرد: «آدم باید بدونه که داره تو جهان اسلام چه اتفاقاتی می‌افته! نمیشه فقط خودت رو سرگرم خونه و آشپزخونه کنی و ندونی دور و برت چه خبره!» و بعد با لحنی قاطعانه فرمان داد: «شبکه‌های الجزیره و العربیه خیلی خوب اطلاع رسانی می‌کنن! حتماً تلویزیون تون رو روی این دو تا شبکه تنظیم کن!» و لابد منظورش از حقایق جهان اسلام، جنایات وحشیانه تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه بود و حتماً این شبکه‌های عربی از این قتل عام مسلمانان به عنوان مجاهدت‌های برادران وهابی‌شان در جهت خدمت به اسلام یاد می‌کردند که نوریه اینچنین از اخبارش طرفداری می‌کرد و نفهمیدم چه شد که به یکباره کف زد و با صدای بلند کِیل کشید. حیرت‌زده از آشپزخانه بیرون آمدم و مانده بودم چه خبر شده که دیدم یکی از شبکه‌های خودمان، برنامه‌ای درمورد شهر و حرم سامرا گذاشته که سوم اسفند سالروز انفجار حرم دو تن از امامان شیعه در این شهر، به دست همین تروریست‌های تکفیری بود و نوریه همچنان با صدای بلند می‌خندید و نهایتاً در مقابل چشمان متحیر من، سینه سپر کرد و جار زد: «هشت سال پیش همچین روزی، یه عده از مجاهدین یکی از مراکز شرک رو تو سامرا منفجر کردن! حالا این رافضی‌ها براش برنامه عزاداری می‌ذارن!» با ما همراه باشید🌹
ارتباط موفق_36.mp3
11.45M
۳۶ ✗ اهمیت به حرف مردم، ✗ دل‌مشغولی به قضاوت‌های مردم، ✗ تصمیم‌گیری‌ بر اساس حرف مردم، 💥 ارزش نفس انسان را بقدری می‌کاهد که؛ - نه شخص در درون خود احساس ارزشمندی و عزّت می‌کند، - و نه دیگران از او عزّت و محبوبیت دریافت می‌کنند. ▲ این رذیله، بشدت از محبوبیت و قدرت جذب روح ما می‌کاهد، حتی اگر کسی از وجود آن، در درونمان خبر نداشته باشد. 🎤
کتاب صوتی "خاطرات حضرت آیت الله خامنه ای از زندان ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب" ....................
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا