46.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌸سیاست_زندگی
کلاس #قوانین_آرامش_درخانواده
جلسه اول
🌹ارسال فایل بخاطر مهربانی به دیگران مجاز است
┈••✾•🌿🌸🌿•✾••┈
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#خانواده_آسمانی ۴۸ 💥 در روز قیامت بسیاری از بانمازان، بی نماز محشور میشوند، و بسیاری از باحجابها،
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5766975712166678496.mp3
12.5M
#خانواده_آسمانی ۴۹
✦ رفت و آمد در بهشت با انبیاء و ائمه اطهار علیهمالسلام در گروی رفت و آمد در همین دنیاست.
- چگونه میتوان در این جهان با ائمه علیهمالسلام در رفت و آمد بود؟
#استاد_شجاعی 🎤
#استاد_پناهیان
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
💥 #فیلم_آموزشی #آموزش_ضخامت_نویسی قسمت اول #آموزش_خوشنویسی_با_خودکار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۳_فاصله ی صورت تا کاغذ خوشنویسی باید به اندازه ی دو وجب شخص خوشنویس باشد، این دو وجب از نوک بینی اندازه گیری می شود
۴_برای به دست گرفتن قلم خوشنویسی باید آن را بین دو انگشت شصت و اشاره و روبروی انگشت وسط قرار داد.طبق عکس
#آداب_خوشنویسی
22.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥 #فیلم_آموزشی
#جلسه_اول
#الف
✍نکات خوشنویسی و آموزش حرف " آ "
#مفردات
#مقدماتی_نستعلیق
#آموزش_خوشنویسی_با_خودکار
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#رهایی
#دفاع_شخصی
♦️کلیپ رو ببین تمرین کن تا مهارت کسب کنی، انشالله همیشه خودتون و خانواده تون در امنیت کامل به سر ببرید.
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🔖🔖 #بابیت #بهائیت #فرقه_شناسی #تاریخی 📝 گزینه های جانشینی علیمحمد باب شیرازی ؛ 🔺 2. ميرزا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔖🔖
#بهائیت
#فرقه_شناسی
#فرقه
📝 نقد تعالیم دوازده گانه بهائیت ؛
🔸 4. مداخله نكردن در امور سياسي
🔹 رهبران بهائی برای پنهان کردن سوء پیشینه شرم آور فرقه خویش که حاکی از انعقاد نطفه نامشروع این فرقه در آلوده ترین بستر و رشد آن توسط پلیدترین سیاستهای استعماری است ومهم تر از آن تداوم خدمت به اربابان خود ، شعار عدم مداخله در امور سیاسی را به عنوان یک تعلیم دینی ارائه نمودند. تأمل در تحذیرات رهبران بهائی گواه راستینی بر این ادعا است که برخی از آنها در ذیل مرور میشود:
🏷 میرزا حسینعلی در اقدس مینویسد:
«کسی حق اعتراض بر کسانیکه بر مردم حکومت میکنند را ندارد. آنان را با آنچه نزدشان است رها کنید و به قلبها توجه کنید.»
🏷 و در لوح ذبيح ميگوید:
«... ابداً در امور دنيا و مايتعلّق بها و رؤسای ظاهره آن تکلّم جائز نه، حقّ جلّ و عزّ مملکت ظاهره را به ملوک عنايت فرموده، بر احدی جائز نه که ارتکاب نمايد امري را که مخالف رأی رؤسای مملکت باشد... .»
🏷 عبدالبهاء نیز در تأیید سخنان پدر در ضمن الواح وصايا مینویسد:
«ای احبّای الهی! بايد سرير سلطنت هر تاجدار عادلی را خاضع گرديد و سُدَّه ملوکانه هر شهريار کامل را خاشع شويد. به پادشاهان در نهايت صداقت و امانت خدمت نمائيد و مطيع و خيرخواه باشيد و در امور سياسی بدون اذن و اجازه از ايشان مداخله ننماييد؛ زيرا خيانت با هر پادشاه عادلی خيانت با خداست. هذه نصيحةٌ منّی و فرضٌ عليکم من عند اللّه فطوبی للعامِلينَ .»
و دستور میدهد بر: «منع عموم از آنچه سبب فتنه و فساد و عدم مداخله در امور سياسيّه بالکلّيّه و عدم مکالمه در اين خصوص ولو به شقّ شَفه ( = به طور شفاهی ) و دلالت بر تمکين در جميع احوال و سکون و محبّت و دوستی با عموم.»
«ميزان بهائي بودن و نبودن اين است که هر کس در امور سياسيه مداخله کند و خارج از وظيفه خويش حرفی زند و يا حرکتی نمايد، همين برهان کافي است که بهائی نيست. دليل ديگر نميخواهد»
📜 با نگاهی به تمامی دستورهايی که بهائيان را از دخالت در امور سياسي باز میدارد، به نکته ظريفي ميرسيم و آن اينكه در حقيقت، اين يک دستور کاملاً سياسي از سوي تشکيلات رهبري فرقه است.
در واقع اين امر، نه يک آموزه ديني، بلكه تاکتيکي سياسي براي جلب نظر و استفاده از حاکمان و دولتمردان ديکتاتور است؛ زيرا از مداخله توده هاي مردم در سياست بيم دارند و آن را تهديدي براي حاکميت خود تلقي ميکنند و ميدانيم که اکثر رژيم های معاصر با دوره شکلگيري بهائيت از اين قبيل بودهاند. البته امروزه هم شاهد انواع حکومتهاي استبدادي هستيم که از اين گونه دستور العمل هاي ظالم پرور استقبال ميکنند.
📃 محقق ارزشمند، سيد محمد باقر نجفي تحليل خود را درباره اين تعليم چنين ارائه میکند: «اگر به حسن نظر و بر اساس ظواهر تصريحات مذکور بنگريم، بهائيان، طبق دستورهاي مکرر زعمايشان در هر کشوري که سکونت گزيدند و يا از اهل هر مملکتي که باشند، بي تفاوت ترين مردم نسبت به سرنوشت و مصالح ملي آن کشورند. عباس افندي مينويسد: «بهائيان، نه با اهل سياست همراز و نه با «حريت طلبان» دمساز؛ نه در فکر حکومت، نه مشغول به ذم احدي از ملت... ياران بايد بر مسلک خويش (بهائيت) برقرار باشند و از علو و استکبار بيگانگان تغيير و تبديل در روش و سلوک ندهند و در هيچ امري مداخله نکنند و به هيچ مسئلهاي از مسائل سياسيه نپردازند... اين است روش و تکليف بهائيان... .»
آنچه ملاحظه فرموديد بي تفاوتي و بيعلاقگي آشکار بهائيان را به مصالح، استقلال و تماميت ارضي مملکت نشان ميدهد. آنان طبق دستور زعمايشان، حاضر به هيچ نوع مساعدت و مشارکت با ملت ايران و جنبشهاي استقلالطلب، آزاديخواه و ضد استعماري و ديگر ملتها در راه مبارزه با بيگانگان و متجاوزان نيستند.
🔺 تأکيدهاي مکرر محفل ملي بهائيان ايران در طول سالهاي 1324 - 1325 مندرج در نشريات « اخبار امری » و در «نشريه هفتگي محفل روحاني بهائيان تهران» ارگان رسمي بهائيان، مبني بر مداخله نكردن در امور سياسي، مستقيماً در شرايطي از اوضاع سياسي ايران تصريح ميشد، که از يک سوي، ايران در برابر حساس ترين لحظات سياسي خود در جدايي آذربايجان از خاک ايران و حکومت متفقين قرار گرفته بود و از سوي ديگر خاک و استقلال مملکت، زير ضربات بيگانگان بود و خون وطنخواهان ايراني را به جوش آورده بود.
محفل بهائيان ايران در چنين ايامي که طوايف انگليس، آمريکا و روس به قلمروي اين مملکت دست انداخته بودند، جمله برگزيده نشريه «اخبار امري» را در قسمت فوقاني نام نشريه، به اين بيان عباس افندي اختصاص داده بود که: «بهائيان به امور سياسيه تعلقي ندارند. و در حق کلّ طوائف و آراء مختلفه دعا نمايند و خيرخواهند.»
به عقيده نگارنده، ملاحظه چنين تصريحاتي از زعماي بهائيت، بيش از يک پوشش حفاظتي، براي تلاشهاي ضد ملي محسوب نميشود.
⬇️⬇️
📝📝📝
#بهائیت
#فرقه_شناسی
#فرقه
🔖 نقد تعالیم دوازده گانه بهائیت ؛
🔸 5. ترک تعصبات جاهليه
🔺 بدون ترديد، «تعصب » آن هم از نوع جاهلانه آن، هرگز مورد علاقه و تأييد انسانهای آزادانديش نيست.
سرکردگان فرقه ضاله بهائيت میکوشند با بکارگيري مفهوم «ترک تعصب» ، به تحريک احساسات بپردازند و به وسيله آن به بسياري از خواسته هاي خود، جامه عمل بپوشانند.
عبد البهاء ميگويد:
«اي احبّاي الهي! از رائحه تعصب جاهلانه و عداوت و بغض عاميانه و اوهام جنسيّه و وطنيه و دينيّه كه به تمامه مخالف دين الله و رضای الهی و سبب محرومی انسانی از مواهب رحماني است، بيزار شويد... و به هر نفسي از هر ملت و هر آيين و هر طايفه و هر جنس و هر ديار ، ادنی كرهی ( = کمترین حس ناخوشایندی ) نداشته باشيد؛ بلكه در نهايت شفقت و دوستي باشيد... .
✏️ بر اساس گفته عبدالبهاء، تفاوتی ميان تعصب و غيرتمندی - که پیامبر بزرگوار اسلام ص و ساير انبيا علیهم السلام بر آن تأكيد كردهاند - وجود ندارد. بنابراين بهائيان بايد درباره نواميس مختلف مادی و معنوی خود کاملاً بی تفاوت باشند.
اين تذكر لازم است كه اگر مقصود از اين تعاليم، پيراستن جان از قيد جهالت باشد، پيش از بهائيت در تمام ادیان آسمانی و به ويژه اسلام تبيين شده است و امری نو نمیباشد ، اما چنانچه ترک تعصب به معنی آن باشد که دیگران از عقاید و باورهای جدی خود دست بردارند و مقصود از آن ایجاد نوعی رخوت در برابر همه چیز حتی در برابر دشمن متجاوز به دیار و موطن و هموطنان باشد باید گفت بنابراین این تعلیم درست و مطابق با آموزه های دینی انبیای الهی نیست و حتی بدعت میباشد و وضعیت بدعت گذار هم که در اسلام مشخص است و قطعا بخشایشی شامل حال بدعت گذاران در دین نمیگردد . همچنین این آموزه بهائیت مخالفت با وظیفه شناسی و انسانیت نیز هست و مقصود آن القاء اباحه گری به پیروان خود است.