eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.5هزار عکس
36.2هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
16.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ▪️ ازدواج به سبک قورباغه ↩️ روایت یک داســــــتان زیبا و یک نکته ی مهم! با ارســـــال این پسـت برای عــزیزانتون یک هدیـ🎁ـه معنوی زیبا تقدیمشون کــنــــید🌹 ┈┈••••✾•🍃💎🍃•✾•••┈┈ ✒ استاد کامران صاحبی |
ج18خا3-00.12.4.mp3
13.27M
🎙صوت: ️🌸🌿موضوع: روانشناسی پوشش 👤مدرس: 🌿🌸🍃❀🌸❀🍃🌸🌿 ✨✨✨✨✨✨
5.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️ زن و شوهر حتی اگر بدترین تنش را هم امروز تجربه کنند، حتی الامکان نباید به هيچوجه محل خوابشون جدا شود... ⭕️ قسمت سی و یکم 🔹 جلسه پرسش و پاسخ مهارت های ارتباطی زوجین (قم، مسجد و حسینیه بقیة الله عج) 🔺محسن پوراحمد خمینی، روان‌شناس 🌼 ... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سجده و شادی نمودن عایشه در شهادت امیر المؤمنین علیه السّلام اگر توبۀ عایشه صحت دارد و بر جنگ با امیر المؤمنین پشیمان گردیده بود پس چرا وقتی خبر شهادت آن حضرت را شنید سجده شکر بجای آورد چنانچه ابو الفرج اصفهانی صاحب اغانی در آخر شرح حالات آن حضرت در مقاتل الطالبیّین آورده لما ان جاء عائشة قتل امیر المؤمنین علی علیه السّلام سجدت [۱] . اگر واقعا توبه نموده و پشیمان گردیده بود پس چرا وقتی خبر شهادت آن حضرت را شنید اظهار فرح و شادمانی نمود چنانچه محمد بن جریر طبری در حوادث سال چهلم هجری تاریخ خود و ابو الفرج اصفهانی در آخر حالات آن حضرت در مقاتل الطالبیّین آورده اند زمانی که خبر شهادت آن حضرت را غلامی باو داد گفت: فالقت عصاها و استقرت بها النوی کما قر عینا بالایاب المسافر القاء عصا کنایه از اطمینان قلب و آسودگی خاطر می‌باشد که وقتی آدمی در مکان معیّنی قلبش آرام و فکرش آسوده شد گفته می‌شود القی عصاه (چنانچه مسکویه در تجارب الامم و دمیری در حیات الحیوان بیان نموده اند) مقصود عایشه از گفتن این شعر آن بود که خواست بگوید از بابت علی خیالم فارغ و سینه‌ام باز و فکرم راحت شد چون پیوسته انتظار هم چو خبری را داشتم مانند کسی که انتظار مسافر خود را داشته باشد که بآمدن مسافر چشمهایش روشن و قلبش آرام گردد؟!!. پس منهم از شنیدن خبر مرگ علی چشمم روشن و قلبم آرام و خیالم راحت شد؟! آنگاه از خبرآورنده سؤال کرد که چه کس او را بقتل رسانید گفتند عبد الرحمن بن ملجم مرادی از قبیله بنی مراد فوری گفت فان یک نائیا فلقد نعاه-غلام لیس فی فیه التراب-یعنی اگر علی دور از من است خبر مرگ او را غلامی آورد که خاک در دهان او مباد. زینب دختر‌ام سلمه حاضر بود گفت آیا سزاوار است دربارۀ علی علیه السّلام این قسم خوش حالی کنی و چنین کلماتی بگوئی و اظهار فرح و شادمانی بنمائی دید بد شد در ---------- [۱]: ۱) چون خبر قتل و شهادت امیر المؤمنین علیه السّلام بعایشه رسید سجدۀ (شکر) نمود. جواب گفت بخود نبودم از روی سهو و نسیان و فراموشی این طور گفتم چنانچه باز این حالت بمن دست دهد و بازگو نمایم مرا یادآور شوید تا نگویم. خوبست آقایان حب و بغض را بگذارید و عبرت بگیرید که مسأله توبه حقیقت نداشته بلکه تا دم مرگ بدشمنی خود باقی بوده است و الا با اظهار فرح سجدۀ شکر نمی نمود. آقایان محترم این اعمال را حمل بچه چیز می‌نمائید آیا جز اینست که‌ام المؤمنین زنی بوده سبک عقل تر از دیگران که آرامش در زندگی نداشته. مطلب دیگری یادم آمد شما آقایان انتقاد از شیعیان می‌نمائید و با نظر بغضاء بآنها می‌نگرید که چرا بخلیفه سوم عثمان خورده گیری نموده و مطاعن او را که علماء خودتان نقل نموده اند واگو می‌نمایند. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani-3 - تصنیف : تجلی.mp3
2.4M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 تجلّی گه خود کرد خدا دیده ی ما را در این دیده در آیید و ببینید خدا را خدا در دل سودا زدگانست بجویید مجویید زمین را و مپویید سما را گدایان در فقر و فناییم و گرفتیم به پاداش سر و افسر سلطان بقا را بلا را بپرستیم و به رحمت بگزینیم اگر دوست پسندید پسندیم بلا را طبیبان خداییم و به هر درد دوائیم به جایی که بود درد فرستیم دوا را مبندید در مرگ و ز مردن مگریزید که ما باز نمودیم در دار شفا را گدایان سلوکیم و شهنشاه ملوکیم شهنشاه کند سلطنت فقر گدا را حجاب رخ مقصود من و ما شمایید شمایید مبینید من و ما و شما را «صفا» را نتوان دید که در خانه ی فقرست در این خانه بیایید و ببینید صفا را 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔@zandahlm1357
انسان شناسی ۳۴۷.mp3
10.58M
۳۴۷ تنها کسی به شکل «انسان» به برزخ متولد می‌شود که؛ در اینجا به سلامت باطن رسیده باشد! باطن انسان، چگونه ساخته می‌شود؟ چرا بعضی‌ها نمی‌توانند «انسان» متولد شوند؟ منبع : کارگاه انسان شناسی پیشرفته 🎞 رسانه رسمی استاد محمد شجاعی