eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.9هزار عکس
34.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این ویدئو با عنوان "فیلمی عجیب از تلاویو" در حال انتشار است 🔺معترضین به نتانیاهو عکس را بالا گرفتند 🔸روی تصویر نوشته : ما را از دست نتانیاهو نجات بده @zandahlm1357
📸 دلایل بیرون ریختن آب دهان در خواب و راهکار @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این حمایت تمام قد حضرت آقا از گشت ارشاد، اونم زمانی که همه داشتن بهش حمله میکردن رو یادتونه؟ اتفاقا در اوج اغتشاشات هم بود ولی ایشون برعکس بعضیا نیستن که تحت تاثیر جو اظهار نظر کنن. همیشه حق رو میگن. @zandahlm1357
📸 روزی که آقا نامه نوشتن برای جوانان غربی، یه عده بدخواه تمسخر کردن. @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از جامعه جنسی تا جامعه الهی موضع صریح شهید بهشتی درباره عواقب جنسی کردن جامعه و کوتاهی در امر @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مجری آمریکایی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا: شعارهای آیت‌الله را در دانشگاه‌های آمریکا تکرار نکنید... @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انگور و توت فرنگی خیلی زیاد سم‌پاشی میشن،کافیه با نمک و جوش‌شیرین مخلوط و حتما با آب سرد خوب بشورید. @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۳۲دستگاه مسئول راهکارهای حجاب و عفاف بوده‌اند که بعضی‌ها عمل نکرده‌اند و حالا مطالبه گر هم شده‌اند چون در مقابل شان مطالبه ندیده اند. مردم انقلابی مطالبه کنند. 🔺می‌گویند شما حجاب را امنیتی کردید! نخیر قطعاً یک مسأله فرهنگی است اما مگر مسائل فرهنگی و اجتماعی باید و نباید ندارد؟ @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران🇮🇷 در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی، بازیگر ایرانی در مصاحبه با رادیوفردا: خودم به همه چیز پشت پا زدم؛ در ایران همه چیز داشتم و مدیر بودم! اگر اشتباه کردیم همگی با هم اشتباه کردیم! 💥زندگی در اروپا کار راحتی نیست؛ اینجا به بیماری C-PTSD مبتلا شدم و تحت درمانم؛ نه بدنم و نه ذهنم دیگر توانایی کار کردن ندارد! @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدئویی از نماز خواندن دانشجوی مسلمان در آمریکا پس از دستگیری در اعتراضات حمایت از @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تولیت آرامگاه اقبال لاهوری به آقای رئیسی: دل ما از عملیات وعده صادق خنک شد... @zandahlm1357
قرآن شناسي از ديدگاه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) واقعيت تلخ اين است كه قرآن هنور در جامعه ما يك امر عمومي نشده است، همه به قرآن عشق مي‌ورزند و احترام مي‌كنند، اما عده كمي همواره آن را تلاوت و عده كمتري در آن تدبر مي‌كنند. ۱ ما بايد قبول كنيم كه ملت ما در نيم قرن پيش از پيروزي انقلاب، كه واقعاً مدت كمي نيست، روز به روز از قرآن فاصله گرفته و دور شده است. ۲ نپرداختن به حفظ قرآن در حال حاضر واقعاً نقيصه اي در حوزه‌هاي ما به شمار مي‌آيد. در بعضي از حوزه‌هاي اهل سنت همان طور كه مسبوق است از بدو ورود حفظ قرآن جزو شرايط است. در ديگر حوزه‌ها نيز اگر شرط، حفظ قرآن نباشد، ولي بدان تشويق مي‌شود. غالب علماي اهل سنت با قرآن انس زيادتري دارند، در حالي كه ما در حوزه‌هاي خودمان، شاهد طلبه‌هايي هستيم كه مقداري هم درس خوانده اند، ليكن هنوز بر سر همين قرائت رايج قرآن كه ما با آن انس داريم تسلط ندارند، يعني هنوز در تلاوتشان اشكالاتي وجود دارد. ۳ در گذشته اگر كسي مي‌خواست در حوزه مقام علمي پيدا كند بايستي به تفسير نمي پرداخت. يك ملاي محترم عالمي فرضاً اهل تفسير باشد، مردم از تفسير او استفاده كنند، بعد براي خاطر آنكه اين درس موجب نشود او به بي سوادي شهره بشود، اين درس را ترك كند. شما را به خدا اين فاجعه نيست؟ ۴ اين انزواي قرآن در حوزه‌هاي علميه و عدم انس ما با قرآن براي ما خيلي مشكلات درست كرده است و بعد از اين هم درست خواهد كرد و به ما تنگ نظري خواهد داد. من يك وقت در سال‌هاي قبل از انقلاب در مشهد در درس تفسير به طلبه‌ها مي‌گفتم كه ما از اول «بدان ايدك الله» تا زماني كه ورقه اجتهادمان را مي‌گيريم، حتي يكبار به قرآن مراجعه نكنيم. يعني وضع درسي ما اين طور است كه اگر طلبه اي از ابتدا حتي يكبار به قرآن مراجعه نكند مي‌تواند همين رشته ما را از اول تا آخر سير كند و مجتهد بشود! چرا؟ چون درس ما اصلاً از قرآن عبور نمي كند. متأسفانه حال هم كه نگاه مي‌كنم مي‌بينيم همان طور است... قرآن در حوزه‌هاي ما منزوي است. ۵ عزيزان من، ما هنوز در اول راهيم. ما شصت ميليون جمعيتيم؛ ببينيد تعداد كساني كه در اين شصت ميليون با قرآن آشنا هستند، چقدر است. فرض كنيم از اين شصت ميليون، ده ميليون كساني باشند كه به هر دليلي، چه به دليل سني و چه غير آن، نتوانند با قرآن آشنا بشوند، پنجاه ميليون مي‌ماند. تعداد آشنايان با قرآن از حد معقول يعني از پنجاه ميليون كمتر است، ما عقبيم؛ اين فاصله را بايد پر كنيم. ۶ @zandahlm1357
۱. روشن است كه نظر حضرت امام در خصوص حرمت ورود زنان به مجلس در رژيم شاه با توجه به مفسده‌ها و آن دوران مطرح شده است؛ والاّ همچنان كه مواضع مكرر امام در اين مجموعه نادر زنان در فعاليتهاى سياسى- اجتماعى را نه تنها حرام نمى دانستد بلكه توصيه مي‌فرمودند. مخالفت شديد امام با انجمنهاي ايالتي و ولايتي بسم الله الرحمن الرحيم ولا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم چون دولت آقاي عَلم با شتابزدگي عجيبي، بدون تفكر در اصول قانون اساسي و در لوازم مطالبي كه اظهار كرده اند، زنها را در انتخاب شدن و انتخاب كردن به صورت تصويبنامه حق دخالت داده، لازم شد به ملت مسلمان تذكراتي داده شود كه بدانند مسلمين ايران در چه شرايطي و با چه دولتهايي ادامه زندگي مي‌دهند. لهذا توجه عمومي را به مطالب ذيل جلب مي‌نمايد: ۰۱ آقاي وزير كشور در طرحي كه تقديم آقاي نخست وزير كرده اند مي‌نويسند: «به طوري كه استحضار دارند در مقدمه قانون اساسي صريحاً مقرر است كه هر يك از افراد اهالي مملكت در تصويب و نظارت امور عمومي، محق و سهيم مي‌باشند. و به موجب اصل دوم قانون اساسي، مجلس شوراي ملي نماينده قاطبه اهالي مملكت ايران است كه در امور معاش و سياسي وطن خود مشاركت دارند. بنابراين محروم ماندن طبقه نسوان از شركت در انتخابات، نه تنها در قانون اساسي و متمم آن مجوزي ندارد بلكه با توجه به جمله «افراد اهالي مملكت» در مقدمه قانون اساسي و با توجه به جمله «قاطبه اهالي مملكت» مذكور در اصل دوم، مغاير آن نيز مي‌باشد. و هيأت دولت تصويب نموده اند كه بند اول ماده دهم و بند دوم ماده سيزدهم قانون انتخابات مجلس شورا، و همچنين قيدكلمه «ذكور» از ماده ششم و ماده نهم قانون انتخابات مجلس سنا حذف شود. و وزارت كشور را مكلف كرده اندكه پس از افتتاح مجلسين، مجوز قانوني اين تصويبنامه را تحصيل نمايد». لازم است اشكالاتي كه به اين چند جمله است بيان شود؛ الف) اگر سهيم بودن زنها در انتخابات، به طوري كه آقاي وزير كشور مدعي است و از هيأت دولت نيز ظاهر مي‌شود، موافق قانون اساسي است، تصويب هيأت دولت بيمورد است؛ و درست مثل آن است كه شركت مردان را در انتخابات تصويب كند. و اگر تصويب صحيح است، معلوم مي‌شود به نظر هيأت دولت شركت نسوان مخالف قانون اساسي است. ب) اگر سهيم نبودن زنها به عقيده آنها مغاير قانون اساسي است، مكلف كردن هيأت دولت، آقاي وزير كشور را كه پس از افتتاح مجلسين مجوز قانوني تصويبنامه را تحصيل نمايد، بي اساس است. و اگر مجوز قانوني مي‌خواهد، معلوم مي‌شود به نظر دولت شركت زنها مغاير قانون اساسي است. آيا بهتر نبود كه هيأت دولت با قدري فكر و تأمل تصويبنامه صادر مي‌كرد كه اين تناقض گوييهاي واضح رخ ندهد؟ ۲. مقدمه قانون اساسي غير قانون اساسي است بلكه كلام شاه وقت است و رسميت قانوني ندارد. و آقاي وزير كشور آن را بدون تأمل، يا براي اغفال، مورد استدلال قرار داده اند. لكن بهتر بود تا آخر اين مقدمه را مطالعه كنندكه واضح شود نسوان حق مداخله در انتخابات ندارند. زيرا در همان مقدمه است: «اينك كه مجلس شوراي ملي بر طبق نيات مقدسه ما افتتاح شده است»؛ پس اگر شركت نسوان منظور بوده چطور ممكن است مجلس را بدون شركت زنها «بر طبق نيات مقدسه»افتتاح نمايند؟ اين عبارت صريح است به اينكه دوره اول مجلس طبق نيات شاه بوده، و زنها در آن شركت نداشته اند. پس معلوم مي‌شود كه براي زنان حق نبوده است. ۳. از بيان سابق معلوم مي‌شود مراد از «قاطبه ي اهالي مملكت»، كه در اصل دوم است، آن نيست كه هيأت وزيران فهميده اند بلكه مراد آن است كه وكيل تهران وكيل همه ملت است، و وكيل قم نيز وكيل همه ملت است، نه وكيل حوزه انتخابيه خود. چنانچه در اصل سي‌ام متمم قانون اساسي به آن تصريح شده است. و دليل بر اين مدعا آنكه بيشتر از ده طبقه حق رأي ندارند، با آنكه جزء قاطبه ي اهالي مملكت هستند. پس بايد تصديق كنند كه يا محروم كردن اين طبقاتْ مخالف قانون اساسي است، و يا شركت نسوان مخالف است. ۴. فرضاً كه در تفسير اين اصل خلافي باشد، به موجب اصل بيست و هفتم از متمم قانون اساسي، شرح و تفسير قوانين از مختصات مجلس شوراي ملي است و آقايان وزرا حق تفسير ندارند. ۵. به نظر هيأت دولت كه طايفه نسوان و ساير محرومين به موجب قانون اساسى حق شركت در انتخابات دارند، از صدر مشروطيت تا كنون تمام دوره‌هاي مجلس شورا برخلاف قانون اساسي تشكيل شده و قانونيت نداشته است، زيرا كه طايفه نسوان و بيش از ده طبقه ديگر در قانون انتخابات از دخالت محروم شده اند؛ و اين مخالف با قانون اساسى بوده است! در اين صورت مفاسد بسيارى لازم مي‌آيد كه ذيلاً تشريح مي‌شود:
الف) كليه ي قوانين جاريه در مملكت، از اول مشروطه تا كنون، لغوو بي اثر بوده و بايد باطل و غيرقانوني اعلام شود. ب) مجالس مؤسسان كه تشكيل شده، به نظر دولت آقاي عَلم، خلاف قانون اساسي و لغو و بي اثر بوده؛ و اين دعوي بر حسب قانون جرم است، وگوينده آن بايد تعقيب شود. ج) دولت آقاي عَلم و جميع دولتهايي كه از صدر مشروطيت تاكنون تشكيل شده است غيرقانوني است. و دولت غيرقانوني حق صدور تصويبنامه و غيره را ندارد بلكه دخالت كردن آن در امر مملكت و خزينه ي كشور، جرم و موجب تعقيب است. د) كليه قراردادها با دوَل خارجه، از قبيل قرارداد نفت و غير آن، به نظر دولت آقاي عَلم، لغو و باطل و بي اثر است و بايد به ملت اعلام شود. @zandahlm1357