eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.7هزار عکس
36.3هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani - Homayoon Kazemi.mp3
1.15M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 ای ساربان آهسته ران کآرام جانم می رود وان دل که با خود داشتم با دلستانم می رود من مانده ­ام مهجور از او بیچاره و رنجور از او گویی که نیشی دور از او در استخوانم می رود محمل بدار ای ساربان تندی مکن با کاروان کز عشق آن سرو روان گویی روانم می رود او می­رود دامن کشان من زهر تنهایی چشان دیگر مپرس ازمن نشان کز دل نشانم می رود با آن همه بیداد او، وین عهد بی بنیاد او در سینه دارم یاد او ، یا بر زبانم می رود باز آی و بر چشمم نشین ای دلستان نازنین کاشوب و فریاد از زمین بر آسمانم می رود در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔 https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥همه حاجت ها به واسطه عج مستجاب میشود... ♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️ ۲۵۵. انتظار؛ یعنی بیشتر به اهل آسمان نگاه کردن و کمتر به اهل زمین نگریستن. مجله انتظار ۲۵۶. انتظار: یعنی تفسیر ذهنی و عینی «والعاقبه للمتّقین». https://eitaa.com/zandahlm1357
سلام لطفا 🇮🇷👇 eitaa.com/joinchat/3717922818Ca7721d8525 کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......: پيام رهبر معظم انقلاب اسلامى به اجلاس هزاره ى رهبران دينى جهان پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به اجلاس هزاره ي رهبران ديني جهان بسم اللَّه الرّحمن الرّحيم الحمدللَّه ربّ العالمين و صلّي اللَّه علي جميع انبياء اللَّه و رسله، سيّما علي خاتم النّبيين محمّد و اله الطّاهرين والسّلام علي بقيّةاللَّه في الارضين. گردهمايي نمايندگان اديان عالم را كاري شايسته و مبارك مي‌شمارم و از خداوند متعال، توفيق عمل به گفته‌ها و تداوم تلاش براي بهره مند كردن بشريت از دين الهي را مسئلت مي‌كنم. رهبران اديان، امروز خود را جانشينان پيامبران و دنباله روان و ادامه دهندگان راه آنان مي‌شمارند. هدف اديان چه بوده و پيامبران به مخاطبان خود، چه پيامي را از سوي خداوند متعال عرضه كرده اند؟ پاسخ به اين سؤال بايد امروز راه و روش همه ي كساني را كه پرچم اديان را در دست دارند، روشن سازد. بي شك اديان همگي فلاح و رستگاري و نجات انسان را هدف خود دانسته اند و هر يك به تناسب زمان و مكان و ظرفيت مخاطبان، برنامه يي را از سوي خداوند به ميان مردم آورده اند. آنان عموماً براي ابلاغ و تحقق بخشيدن به پيام خود، متحمل مجاهدتي دشوار و طولاني گشته و نمونه‌هاي ممتازي از فداكاري در راه عقيده و راه خود را در يادها ماندگار ساخته اند. اين جهاد و تلاش مؤمنانه، براي رستگاري مردم و در راه خدا و عموماً در برابر اميال و غرض‌ها يا در برابر جهالتهايي كه صاحبان اغراض به آن دامن مي‌زده اند، بوده است. تاريخ جهان و كتابهاي مقدس اديان، سرشار از ذكر اين مجاهدتها و تجليل از آن مجاهدان است. دين خدا، رستگاري را براي مردمي خاص و زماني خاص و منطقه يي خاص نمي خواهد، آن را بر مردم تحميل نمي كند، و آن را مخصوص بخشي از عرصه‌هاي زندگي آنان نمي داند. بلكه همه ي مردم در همه جا و همه وقت و نسبت به زندگي فردي و اجتماعي خود، مخاطب پيامبران خدايند، و آنان با جلب ايمان و خرد و تلاش انسانها، هدايت الهي را به آنان هديه مي‌كنند و صراط مستقيم به سوي فلاح و صلاح را در برابر آنان مي‌گشايند. شايسته نيست كه برنامه ي پيام آوران سعادت انسان را به عمل فردي در رابطه ي روحي او با خدا منحصر دانسته و عرصه ي عظيم رابطه ي انسان با انسان، فرد با جامعه، انسان با محيط زيست، و تشكيل نظام اجتماعي و سياسي را از آن محروم بدانيم. از نظر ما همه ي پيامبران خدا در اين خطّ روشن، راه پيموده اند و ما به همه ي پيامبران ايمان و عشق مي‌ورزيم: «لا نفرّق بين احد من رسله». اديان الهي دنيا را پرورشگاه آدمي و محلّ امتحان او مي‌دانند و منحصراً راه تعالي معنوي بشر را در بناي دنيايي سالم و به دور از عوارض طغيانها و خودخواهيها و تنگ نظريهاي قدرت طلبان و ضعف و جهالت و انفعال كوته نظران، دانسته اند و براي ايجاد چنين دنيايي مجاهدت كرده اند. رها كردن و بي اعتنايي به طبيعت و نيروها و قوانيني كه در آن براي تعالي انسان وديعه نهاده شده است، همانند تصرّف ظالمانه و فساد انگيز در آن محكوم و مردود است. سلامت محيط پرورش آدمي، به معناي آن است كه بشر با خداي خود، با درون خود، با همنوعان خود و با طبيعت پيرامون خود با صلح و سلامت رفتار كند. صلح به اين معناي عام يكي از بزرگترين نيازهاي بشر براي رشد و تعالي و رستگاري است. اين صلح بايد برخاسته از ايمان و انديشه باشد. انبياء كوشيده اند اين حقيقت را واقعيت ببخشند. محيط سكوت ناشي از زور و رعب و فريبي كه كارگزاران زر و زور در بخشهايي از عالم پديد مي‌آورند، با صلحي كه مبشّران رستگاري انسان بدان فرا مي‌خوانند، بكلّي متفاوت و متناقض است. صلح بايد بر مبناي عدالت و با معرفت به كرامت انسان و به دور از اغراض قدرتمداران عالم باشد. تحميل سكوت و تسليم بر مردمي كه به دفاع از حق پايمال شده ي خود برخاسته اند آن صلحي نيست كه پيام آوران صلح آسماني به آن دعوت كرده اند. در هميشه ي تاريخ، قدرت طلباني كه جز به اشباع هوسهاي سيري ناپذير خود نمي انديشيده اند خواسته اند از دين و رجال ديني نيز در راه مقاصد سلطه طلبانه ي خود بهره كشي كنند. هيچ دين الهي اين نيرنگ بزرگ را تأييد نكرده است. بسياري از جنگهاي به ظاهر مذهبي آلوده به چنين سوء نيّتي بوده است. دين در خدمت سياستهاي سلطه طلبانه قرار نمي گيرد. دين حوزه ي سياست و اداره ي امور جوامع بشري را در قلمرو خود مي‌داند و همچون نظام سياسي متكي به عشق و ايمان مردم با آن سياستها مبارزه مي‌كنند. بسياري از ارباب سلطه و سياستمداران قدرت طلب، دين را از تصرّف حوزه ي سياست برحذر مي‌دارند و ميان دين و سياست مرزي عبورناپذير تعريف مي‌كنند. هر چند اين مرز هرگز مانع از دست اندازي آنان به حوزه ي دين و بهره كشي ابزاري از آن نشده است. امروز دنيا تجربه ي موفق تشكيل نظام سياسي براساس تعاليم ديني را در ايران اسلامي در برابر چشم خود دارد. بزرگترين چالش جمهوري اسلامي خنثي كردن مشكلاتي است كه از سوي قدرت طلبان بزرگ دنيا
بر آن تح ميل مي‌شود. آنان مايل نيستند در اين نقطه از جهان نيز هيچ مانعي بر سر راه تحميلها و ستمگريها و افزون طلبي‌هاي آنان خودنمايي كند. دوستان و ميهمانان! اگر رهبران اديان الهي مي‌پذيرند كه در جاي پيامبران نشسته اند، راه روشن آن پيام آورانِ فلاح و سعادت انسان، در برابر آنها است. اين راهي پرتلاش و پرمانع است، ولي در عين حال راهي است كه بهجت و رضايت رهرو خود، و در نهايت رضايت الهي را ميسّر و محقق مي‌سازد، «ولينصرنّ اللَّه من ينصره». والحمدللَّه ربّ العالمين - سيدعلي خامنه اي مقام معظم رهبری https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: ۵-۲-۳-۴- تأمّلات صحیح وراهنمایی‌های ارزشمند اسلام وحضور وتأثیرگذاری زنان در صحنه ی جهاد، سیاست وسازندگی کشور در این دو، سه دهه ی قبل از انقلاب، به خاطر ورود فرهنگ‌های اروپایی، بنیان خانواده متزلزل شده بود؛ یعنی حقیقتاً خانواده، آن اصالت و ارزش و عظمتی را که در اسلام و فرهنگ سنّتی ما دارد، دیگر نداشت. وقتی خانواده هست، همسر و مادر عضو اصلی است. زن در این مجموعه، جای بسیار اساسی و رفیعی دارد. به همین خاطر، وقتی اصل خانواده - یعنی زن - زیر سؤال و متزلزل است، در آن جا هیچ چیزی در جای خودش قرار ندارد. این‌ها بحث‌هایی است که واقعاً باید روی آن‌ها خیلی تأمّل و تدقیق بشود. اسلام، چه تأمّلات صحیح و چه راهنمایی‌های ارزشمندی در مورد این مسائل دارد. این چیزی است که انقلاب به زنان جامعه ی ما اعطا کرد و آن‌ها را در صحنه ی جهاد، سیاست و تأثیر در سازندگی اساسی کشور - که همان سازندگی انقلاب است - وارد نمود. این، چیز خیلی مهمّی است و جز با صدر اسلام، با هیچ وقت دیگر قابل مقایسه نیست. [۱] ۶-۲-۳-۴- رشد و پیشرفت مضاعف زنان بحمدالله انقلاب کمک عظیمی به جامعه ی زنان کشور ما کرد. من خانواده‌ها و زنانی را دیدم و می‌بینم که واقعاً گذشت و فداکاری و دریادلی آن‌ها در مقابل حوادث، از مردان بیش تر است. من با خانواده ی شهدا نشست وبرخاست نسبتاً زیادی دارم. مکرر این نکته را گفته‌ام که در میان خانواده‌های شهدا، غالباً مادر شهید، برای تحمّل این حادثه ی مهم، روحیّه ی بهتر و برداشت بهتر و ظرفیت بیش تری نسبت به پدر شهید دارد. البته موارد عکس هم هست؛ امّا این گونه موارد تقریباً بیش تر است و من آن را بیش تر دیده ام. بر اثر این حادثه ی عظیم انقلاب، خانم‌ها خیلی خیلی پیش آمدند و رشد کردند. [۲] ۷-۲-۳-۴- برخوردار شدن زنان از آگاهی و رشد سیاسی ---------- [۱]: . بیانات در دیدار با اعضای شورای فرهنگی، اجتماعی زنان ۱۶-۱۰-۱۳۶۹. [۲]: . بیانات در دیدار با اعضای شورای فرهنگی، اجتماعی زنان، جمعی از بانوان پزشک متخصص و مسئولان کنگره ی حجاب اسلامی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) ۴-۱۰-۱۳۷۰. ۷-۲-۳-۴- برخوردار شدن زنان از آگاهی و رشد سیاسی انقلاب و جنگ، زنان ما را در جامعه از آگاهی و رشد سیاسی برخوردار کرد. زن، وقتی با سواد باشد واز آگاهی سیاسی برخوردار شود، کسی نمی تواند به آسانی به او زور بگوید وحقّش را پایمال کند. این‌ها غنیمت‌هایی بود که در انقلاب برای زنان پیش آمد. [۳] ۸-۲-۳-۴- یافتن شخصیّت حقیقی خود ونشان دادن عظمت روحی زن مسلمان به دیگران بعد از اقامه ی دولت حق، به فضل الهی زنان کشور اسلامی ایران توانستند شخصیت حقیقی خودشان را تا حدود زیادی پیدا کنند، در میدان‌های گوناگونی ---------- [۳]: . بیانات در جمع بانوان ارومیه۲۸-۰۶-۱۳۷۵. حضور یابند و عظمت روحیّه ی زن مسلمان را نشان دهند، که شما نمونه اش را در وضع این مادر شهید و مادران عزیز و دلاور سایر شهدا دیدید و می‌بینید. من هر جا که با مادران شهدا مواجه شده ام، آنها را حتّی از پدران شهدا هم قویتر دیده ام. غالباً نمونه اش را در روحیّه ی این مادران بزرگوار و شجاع می‌توانید ببینید. این، عظمت زن مسلمان در میدان‌های سیاسی و فرهنگی است. [۱] ---------- [۱]: . بیانات در دیدار با خانواده‌های سرداران شهید استان تهران۱۷-۰۲-۱۳۷۶. و باز یابی هویت حقیقی ✍مقام معظم رهبری https://eitaa.com/zandahlm1357