eitaa logo
ظهور نزدیک است
1.7هزار دنبال‌کننده
59.5هزار عکس
60.9هزار ویدیو
1.3هزار فایل
گلچینی از بهترین مطالب #مهدوی #ولایی #شهدایی #سیاسی #معنوی #معرفتی #تربیتی کانال شهدایی ما👈 @ba_shaheidan کانال قصه های شهداء 👈 @Ghesehaye_shohada ارتباط با خادم 👈 @mohebolMahdi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 اِلَهِی عَظُمَ البَلاءُ... معبود من...! گرفتارم...! مرا دریاب تا محتاج بنده ناچیزت نشوم...! 🌸 ... @shohadae_sho
☀️ 💚 💎|• امام صادق می فرمایند: در خانہ‌هایتان ڪبوتر راعبی نگهدارۍ ڪنید زیرا آنها قاتلین حسین(ع) را لعن می ڪنند. |•🖤 @shohadae_sho 💔•°
📢 برنامه سخنرانی علیرضا پناهیان در دهه اول صفر 🔻از چهارشنبه ۲مهر به مدت ۵ روز 🔻بعد از نماز عشاء 🔻حرم مطهر حضرت معصومه(س) 👈🏼 پخش زنده از طریق: 🔻تصویری: 📎 go.rubika.ir/panahian_ir 📎 sapp.ir/sapp_events/panahian_ir 📎 instagram.com/Panahian_ir 🔻صوتی: 📎 aparat.com/panahian_Audio/live @Panahian_ir
💌 | راه حل معماهای حیات دنیا 🌱 رزمایش همدلی: ghadir.org/hamdeli @Panahian_ir
۱۲۶۷ امروز چهارشنبه ۱٣٩۹/۰۷/۰۲ نه تنها شما همان می شوید که به آن فکر می کنید، بلکه جهان نیز همان می شود که درباره اش فکر می کنید. افرادی که زندگی را آوردگاه رنج و محنت تلقی می کنند، در برابر انواری که ممکن است زندگی شان را نورانی و درخشان کند، نابینا می شوند. به عکس افرادی که نور و درخشندگی جهان را می بینند، حتی نقاط ظلمانی و تاریک را، نور بالقوه به شمار می آورند. دیدگانم نور را می بیند... ... 🆔 @mahfa110
ذکر روز چهارشنبه 🆔 @mahfa110
۱۲۶۷ حضرت امام جعفرصادق علیه‌السلام می‌فرمایند: لِلجَنَّةِ بابٌ یُقالُ لَه «بابُ المجاهدین» یَمضون اِلَیه فَاذا هُو مَفتُوحٌ و هُم مُتَقَلِّدونَ بِسیوُفِهم والجَمعُ فی‌المَوقِفِ؛ بهشت، دری دارد به نام «مجاهدین» که (فردا) مجاهدین با حمایل شمشیرهای (اسلحه) خود به سوی آن که بر ایشان باز است رهسپار می‌شوند در حالی که دیگر خلایق در محشر به سر می‌برند. ثواب‌الأعمال، صفحه ۴۲۱ 🆔 @mahfa110
هزار حنجره فریاد، یا رضا مددی پُرم ز ظلمت و بیداد، یا رضا مددی خراب لحظه پرواز گرد گنبد زرد دخیل پنجره فولاد، یا رضا مددی 🆔 @mahfa110
هدایت شده از ظهور نزدیک است
چهارشنبه بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ، الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِى جَعَلَ اللَّيْلَ لِباساً ، وَالنَّوْمَ سُباتاً ، وَجَعَلَ النَّهارَ نُشُوراً ، لَكَ الْحَمْدُ أَنْ بَعَثْتَنِى مِنْ مَرْقَدِى وَلَوْ شِئْتَ جَعَلْتَهُ سَرْمَداً ، حَمْداً دائِماً لَايَنْقِطعُ أَبَداً ، وَلَا يُحْصِى لَهُ الْخَلائِقُ عَدَداً ، اللّٰهُمَّ لَكَ الْحَمْدُ أَنْ خَلَقْتَ فَسَوَّيْتَ ، وَقَدَّرْتَ وَقَضَيْتَ ، وَ أَمَتَّ وَ أَحْيَيْتَ ، وَأَمْرَضْتَ وَشَفَيْتَ ، وَعافَيْتَ وَ أَبْلَيْتَ ، وَعَلَى الْعَرْشِ اسْتَوَيْتَ ، وَعَلَى الْمُلْكِ احْتَوَيْتَ؛ به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانی‌اش همیشگی است، ستایش خدای را که شب را جامه و خواب را مایه آرامش و روز را زمینه تکاپو قرار داده، ستایش تنها تو را سزاست که مرا از خوابگاهم برانگیختی و اگر می‌خواستی خوابم را جاودان می‌ساختی، ستایش دائم که هرگز پایان نیابد و سپاس بیکران ‌که آفریدگان از شمارش آن ناتوان‌اند، خدایا! ستایش تنها شایسته توست که آفریدی و سامان دادی و اندازه مقرر نمودی و فرمان دادی و میراندی و زنده کردی و بیمار نمودی و درمان کردی و بهبودی عنایت فرمودی و فرسوده ساختی و بر عرش هستی استیلا یافتی و بر فرمانروایی جهان چیره گشتی؛ أَدْعُوكَ دُعَاءَ مَنْ ضَعُفَتْ وَسِيلَتُهُ ، وَانْقَطَعَتْ حِيلَتُهُ ، وَاقْتَرَبَ أَجَلُهُ ، وَتَدَانَىٰ فِى الدُّنْيَا أَمَلُهُ ، واشْتَدَّتْ إِلَىٰ رَحْمَتِكَ فاقَتُهُ ، وَعَظُمَتْ لِتَفْرِيطِهِ حَسْرَتُهُ ، وَكَثُرَتْ زَلَّتُهُ وَعَثْرَتُهُ ، وَخَلُصَتْ لِوَجْهِكَ تَوْبَتُهُ ، فَصَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ خاتَمِ النَّبِيِّينَ ، وَعَلَىٰ أَهْلِ بَيْتِهِ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ ، وَارْزُقْنِى شَفاعَةَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ ، وَلَا تَحْرِمْنِى صُحْبَتَهُ ، إِنَّكَ أَنْتَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِينَ. اللّٰهُمَّ اقْضِ لِى فِى الْأَرْبَعاءِ أَرْبَعاً : اجْعَلْ قُوَّتِى فِى طَاعَتِكَ ، وَنَشَاطِى فِى عِبَادَتِكَ ، وَرَغْبَتِى فِى ثَوَابِكَ ، وَزُهْدِى فِيَما يُوجِبُ لِى أَلِيمَ عِقَابِكَ ، إِنَّكَ لَطِيفٌ لِمَا تَشَاءُ. تو را می‌خوانم همچون کسی که وسیله‌اش ناکارا گشته و رشته‌ی چاره‌اش گسسته و اجلش نزدیک شده و آرزویش در دنیا کاستی یافته و سخت بر رحمت تو نیازمند گشته و حیرتش بر اثر کوتاهی فزونی یافته و لغزش و افتادنش بسیار گشته و بازگشتش به‌سوی تو خالص شده است، پس بر محمّد خاتم پیامبران و بر خاندان پاکیزه و پاک‌نهاد او درود فرست و شفاعت محمّد (درود خدا بر او و خاندانش باد) را روزی‌ام فرما و از هم‌نشینی با او محرومم مساز، همانا تویی مهربان‌ترین مهربانان، خدایا! در چهارشنبه چهار حاجت مرا روا ساز: نیرویم را در طاعت خود و نشاطم را در بندگی خویش و رغبتم را در پاداشت و بی‌رغبتی‌ام را در آنچه موجب عذاب دردناک توست قرار ده، همانا آنچه را بخواهی لطف می‌فرمایی. 🌹ظهور نزدیک است .... گنجینه ای از بهترین مطالب 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1327431703C4d3e0da40c
21 - و همانا بچشانیمشان از شکنجه نزدیک نارسیده به شکنجه بزرگ باشد ایشان بازگردند 22 - و کیست ستمگرتر از آنکه یادآوری شود به آیتهای پروردگار خویش پس روی برتابد از آنها همانا مائیم از گنهکاران کین‌کشندگان‌ 23 - و همانا دادیم به موسی کتاب را پس نباش در شکی از ملاقاتش و گردانیدیمش رهبریی برای بنی‌اسرائیل‌ 24 - و گردانیدیم از ایشان پیشوایانی که راهنمائی می‌کنند به فرمان ما چنانکه شکیبائی کردند و بودند به آیتهای ما یقین‌دارندگان‌ 25 - و همانا پروردگارت جدائی افکند میانشان روز رستاخیز در آنچه بودند در آن اختلاف می‌کردند 26 - آیا رهبریشان نکرد که بسا نابود ساختیم پیش از ایشان از قرنهائی که روانند در آرامگاه‌های آنان همانا در این است آیتهائی آیا نمی‌شنوند 27 - آیا ندیدند که روان می‌سازیم آب را بسوی زمینی خشکزار پس برون آریم بدان کشتی را که می‌خورند از آن دامهای ایشان و ایشان پس آیا نمی‌نگرند 28 - و گویند کی است این گشایش (یا پیروزی) اگر هستید راستگویان‌ 29 - بگو روز پیروزی سود ندهد آنان را که کفر ورزیدند ایمانشان و نه مهلت داده شوند 30 - پس روی برتاب از ایشان و منتظر باش که ایشانند منتظران‌ 🕊👇 ┏━━━🍃═♥️━━━┓   @tartilvathdir96 ┗━━━♥️═🍃━━━┛
🌷 نکته تفسیری صفحه ۴۱۷🌷 مجازات های تربیتی: «چوب معلّم» برای همه‏ ی ما عبارتی آشناست که جدّی یا شوخی آن را دیده یا وصفش را شنیده ایم. هرچند در روش های جدید آموزشی، اثری از چوب و فلک نیست، همیشه و همه جا، «تنبیه» ـ در کنار تشویق ـ یکی از بازوان مؤثر تربیت شمرده شده که در صورت انجامِ درست و بموقع می تواند آثاری مناسب در وجود افراد داشته باشد. این روش تربیتی را در افعال پروردگار حکیم نیز می توان مشاهده کرد. در واقع می توان گفت که خدای بزرگ، چهار نوع مجازات دارد. یک مجازات، مربوط به جهان پس از مرگ و مخصوص دشمنان و کافران لجوج و مغرور می شود که در حقیقت، کیفر انکار حق و ظلم و ستم و تجاوز آنان به بندگان خداست و از خشم و غضب خدا سرچشمه می گیرد و هیچگاه پایان نمی پذیرد. نوع دوّم نیز به جهان پس از مرگ مربوط می شود؛ با این تفاوت که مربوط به افرادی است که با خدا دشمنی نمی ورزیدند؛ بلکه به ‏سبب فریب خوردن از شیطان و هوس های زودگذر، به گناهانی دست زده اند که باید بر اساس عدالت خدا، مجازات آن ها را ببینند و پس از آن وارد بهشت شوند. سوّمین مجازات، مربوط به دنیا و امّت های گنهکار و افرادی است که به عمد و از روی لجاجت و پس از دیدن معجزات پیامبران، با خدا دشمنی می کنند. این افراد پس از تمام شدن مهلت مقرّر زندگی شان و صادر شدن فرمان عذاب از سوی خدا، همچون علفی خشک و بی مصـرف از مزرعه‏ ی دنیا درو و به زباله دان هستی ریخته می‌شوند؛ افرادی مانند قوم نوح، قوم لوط، قوم عاد و قوم ثمود. چهارمین نوع از مجازات های خدا ـ که آیه‏ ی مورد بحث به آن اشاره می¬کند ـ «مجازات های تربیتی» است؛ مجازات هایی که از لطف او برمی آیند. خدای مهربان برای هدایت بندگان خود، پیامبرانش را به سوی آنان روانه می کند. در این میان، گروهی ایمان می آورند، و گروهی راه انکار را پیش می گیرند. بر اساس آیات قرآن، معمولاً خدا به منکران و کافران مهلت می دهد و آنان را به برخی از مشکلات مبتلا می کند تا شاید این مشکلات باعث شود که از خواب غفلت برخیزند و از راه اشتباه خود بازگردند و به درگاه خدا توبه کنند؛ مشکلاتی مانند بیماری و قحط. آیه‏ ی 130 سوره‏ی اعراف می¬فرماید: «ما فرعونیان را به خشکسالی و کمبود میوه ها گرفتار کردیم تا مگر پند گیرند.» آیه‏ ی 94 همان سوره، در قالب یک قاعده‏ ی کلّی می فرماید: «ما در هیچ شهری پیامبری نفرستادیم مگر اینکه اهالی آن را به تهی‏دستی و سختی و رنج و بیماری دچار کردیم تا مگر [به پیشگاه ما] فروتنی و زاری کنند.» البتّه این مجازات ها معمولاً آخرین فرصتی است که به انسان ها داده می شود، و در صورت بی توجّهی، به سه نوع مجازات دیگر تبدیل خواهد شد. از روایات استفاده می شود که گاهی افراد باایمان نیز به سبب گناهان و اشتباهاتشان، دچار مشکلاتی می شوند تا متوجّه خطاهایشان شوند و توبه کنند.   🕊👇 ┏━━━🍃═♥️━━━┓   @tartilvathdir96 ┗━━━♥️═🍃━━━┛
4_5782691113466857078.mp3
927.7K
🔸ترتیل صفحه ۴۱۷ با صدای استاد حامد ولی زاده 🔸مقام‌ : عجم - کرد