eitaa logo
شوالیه های معبد یهود
483 دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
8.4هزار ویدیو
194 فایل
⁦🇮🇱⁩به زعم فاتحان آندلس 🔥در نبرد های آخرالزمانی 🚺با شوالیه های نفوذ 🚫اندلسیزه کردن ایران ❌تنها راه پیروزی ⁦⚠️⁩بر علیه مکتب تشیع است 💚برای جلوگیری از ظهور منجی ⁦✔️⁩با تیم ما همراه باشید
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ آسیب‌های غربالگری 🔺امکان سرقت اطلاعات ژنتیکی کشور توسط بیگانگان و تهدید نسل آینده ! ✌️جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @HalalZadeha
6.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✳️ تفریح سربازان آمریکایی در 🔹رئیس حزب کنگره ملی افغانستان: سربازان آمریکایی در اوقات فراغتشان به شکار شهروندان افغانستانی می‌پرداختند! @Mostazafin_TV 🔺 @barahoot_TV1
✳️ والدین کُره‌ای‌ چگونه بر روی رفتار فرزندشان در نظارت می‌کنند؟ 🔹در سال ۲۰۱۵ دولت نرم افزاری به نام «کلانتر هوشمند» را برای حفاظت از کودکان و نوجوانان در مقابل و محتوای غیراخلاقی و خطرناک منتشر کرد. نصب این نرم افزار بر روی همه گوشی‌ها و تبلت‌های کودکان و نوجوانان (تا سن ۱۹ سال) توسط شرکت‌ها اجباری بود. 🔸این نرم افزار لیستی از سایت‌ها و کلمات را «فیلتر» می‌کرد (مثلا خودکشی ، بارداری و فرار از خانه و ...). پدر و مادر می‌توانستند از طریق آن هر لحظه بچه را چک کنند (مکان، جستجوها، تماس‌ها و پیامک‌ها و نرم افزارهای نصب شده) و حتی در کنترل گوشی دخالت کنند مثلا یک نرم افزار را حذف کنند 🔹بدون این نرم افزار گوشی کار نمی‌کرد. این کار دولت مخالفانی هم داشت. مخالفان می‌گفتند کودکان و نوجوانان حق دارند حریم خصوصی داشته باشند و باید به مرور مثل دنیای واقعی در معرض خوب و بد دنیای مجازی هم قرار بگیرند و محدودیت‌ها را پدر و مادر تصمیم بگیرند نه دولت 🔸از اولین باگ‌های این قانون این بود که فقط بر روی گوشی‌های اندروید تولید کره قابل اجرا بود نه آیفون. مشکل دیگر که به مرور خودش را نشان داد بحث امنیت اطلاعات بود. این نرم افزار با حفره‌های امنیتی می‌توانست تبدیل به یک نرم افزار جاسوسی و سو استفاده از اطلاعات کودکان تبدیل شود 🔹چند ماه بعد با لو رفتن حفره امنیتی خطرناک، دولت از این قانون اجباری کوتاه اومد اما همچنان از استفاده والدین از نرم افزارهای حفاظت والدین حمایت می‌کند 🔸می‌گویند دو دلیل اصلی باعث اجرای این طرح شد: وجود همان فرهنگ سنتی خانواده مسلط (به سبک کره‌ای) و فرمانبری از پدر و مادر در بخش زیادی از جامعه و همچنین فرهنگ مقبولیت نسبی دولتی که در نقش پدر سخت گیر اما خیرخواه جامعه کره (یادگار دوران دیکتاتوری نظامی). البته مطمئن نیستم 🔹قانونی در کره است که برای ساعات بازی آنلاین محدودیت تعیین می‌کند و اگر سرویس‌ها در آن ساعات به کاربران زیر ۱۹ سال سرویس بدهند مجازات می‌شوند و حتی ممکن است کلا از دسترس خارج شوند. / ebrahim 🔺@barahoot_TV
animation.gif
283.9K
🦋 ✅ چرا استعمار به دنبال فاسد کردن اخلاق مردم است؟ 🤔 🔴🔺🔺تا وقتی که مردم جاهل بودند، برنامه فاسد کردن انسان‌ها از نظر اخلاق چندان برای استعمار مطرح نبود، نیازی به آن نبود. ولی از روزی که دیدند آگاهی تدریجا دارد پیدا می‏‌شود، نمی‌‏شود جلو آگاهی را گرفت و مردم را برای همیشه در بی‏‌خبری گذاشت، گفتند حالا وقت این است که آن بال دیگر را از مردم بگیریم و آن، بال اخلاق، بال پاکی و طهارت است. 🔷🔹🔹 اینجا بود که به مسئله اشاعه انواع فساد اخلاق‏‌ها به عنوان یک مخدّر و یک امر تخدیر کننده پرداختند. ولی این مسئله را به این نام نمی‏‌گفتند، همان را هم به نام تمدن، پیشرفت و آزادی می‏‌گفتند. به نام تمدن و پیشرفت و آزادی و از راه فساد اخلاق، بی‏‌حسی ایجاد می‏‌کردند. 🔶🔸🔸انسان اگر عالم و آگاه هم بشود، وقتی که خُلق و روحیه‏‌اش فاسد شد، نه تنها آن آگاهی به سود خود و جامعه‌‏اش نیست، بلکه همان آگاهی بیشتر به زیان جامعه‌‏اش تمام می‌‏گردد، می‌‏شود: «چون دزدی با چراغ آید گزیده‌‏تر برد کالا». تا روزی که دزد نبود چراغ نداشت، از روزی که چراغ پیدا کرد دزدش کردند که از آن چراغ به نفع دزدی استفاده کند. این برنامه‌‏ای بود که اشخاص آگاه متوجه آن بودند. 📝 📚استاد مطهری، آیندۀ انقلاب اسلامی ایران، ص۲۱۴ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @alvadossadegh
🔶 توئیت / پیرامون حواشی اخیر ویدیو کلیپ یک خواننده لس آنجلسی فاسد" ✍ تنها روش پرورش نسلی سکولار و یزیدی.. اشاعه و ولنگاری در آن جامعه است. جامعه ای که مردانش نسبت به نوامیس بی غیرت و بی حیا شوند به آسانی فتح خواهد شد. چون مسئله ای دیگر باقی نمیماند که آنها برای دفاع از آن سمت مرز ها حرکت کنند و وقتی چنین شود همان مردم، سربازانشان هستند..! www.twitter.com/i_akbarabadi ⚪️ منادی زمان ✅ @Monadizaman
♨️ زنانی که واکسن کووید 19دریافت کرده اند، ممکن است علائمی از سرطان پستان را در خود نشان دهند. 🔹طبق اظهارات پزشکان مرکز پزشکی Intermountain Healthcare ، زنانی که اخیرا واکسن کووید 19دریافت کرده اند، ممکن است علائم سرطان پستان را بعنوان عوارض جانبی این واکسن از خود نشان دهند. 🔸اخیرا دستورالعمل های جدید ماموگرافی توسط پزشکان مرکز Intermountainبرای زنان واکسینه شده برای کووید 19 وضع شده است. این دستورالعمل ها احتمالا بدلیل عوارض جانبی واکسن است. 👈پزشکان غده های لنفاوی متورم را در ماموگرافی زنانی که اخیرا بر علیه کووید19 واکسینه شده اند، مشاهده کرده اند. منبع : https://b2n.ir/p19319 ⚪️ منادی زمان ✅ @Monadizaman
🔴 ساسی مانکن، نگاه تکنوفیلی و حاد ابتذال 🔻 ساسی مانکن که با شوی جدیدش همراه با یک پورن استار معروف، وارد شبکه های اجتماعی شد و بخش بزرگی از اذهان نوجوانان و جوانان میهن را جلب نمود از نگاه جامعه شناسی رسانه نیز قابل تحلیل و بررسی است و بدون تعارف عرض می کنم که با پرداخت ساده و سطحی به این پدیده نمی توان برای آینده، دکترین عمل طراحی نمود و امیدوارم تا انتهای بحث همراه ما باشید. 🔻 فناوری بدون اخلاق در یک نگاه فلسفی 🔹برای ورود به بحث از واژه تکنوپولی بهره می بریم که به تسلط تکنولوژی بر فرهنگ نیز ترجمه شده و اولین بار نیز نیل پستمن این اصطلاح را به کار برد که در معنای دقیق تر، "فناوری بدون اخلاق" نیز نامیده می شود. 🔹این نوع نگاه به فناوری که در نسبت جامعه و فرهنگ، از یک نگاه ابزاری صرف، فراتر رفته و یک بینش هستی شناختی و جهت دار در را همراهی می کند، در اندیشه فیلسوفان و اندیشمندان دیگر نیز ظهور و بروز دارد. 🔹جورج دانیلز در ارتباط فناوری و جامعه، مدعی است که جهت گیری جامعه، ماهیت نوآوری های تکنولوژیک را تعیین می کند. توماس هیوز نیز در پژوهش خود از تأثیر اقتصاد، سیاست و ساختار اجتماعی در فناوری سخن می گوید. این مدل دیدگاه ها به نسبت تکنولوژی و جامعه، به این معناست که فناوری در نگاه بخشی از فیلسوفان و جامعه شناسان اساساً یک امر خنثی نیست و عاری از جهان بینی و جهت نمی باشد. 🔹 مارتین هایدگر فیلسوف آلمانی با یک رهیافت انتقادی در نسبت با تکنولوژی قائل است که فناوری یک وسیله صرف نیست. فناوری نحوی انکشاف است. چنانچه به این امر توجه کنیم قلمرو کاملاً متفاوتی در مورد ماهیت فناوری به روی ما گشوده خواهد شد. این قلمرو، ساحت انکشاف است و حقیقت. 🔹این دیدگاه هایدگر نشان می دهد که فناوری در ذات خود با یک جهان بینی آمیخته است و نگاه انسان به محیط و اشیاء و جهان و فرهنگ را کانالیزه می کند و زاویه می دهد. 🔻سایبردمکراسی و حادابتذال 🔹فارغ از معرفت شناسی و میزان مطابقت این دیدگاه با واقعیت، پدیده ای مثل ساسی مانکن در بستر اینستاگرام نشان داد که فناوری در جهان ما به معنای واقعی از اخلاق بریده شده است. زمانی که تکنیک از معنا عاری شود اباحه گرایی مشروعیت پیدا می کند و با پدیده ای بنام مواجه خواهیم شد. 🔹حاد ابتذال یعنی ولنگاری مشروع که عین آب خوردن به مصرف اپیدمیک برسد و همراهی بخش بزرگی از تینیجرهای جامعه را در غفلت ساختارهای مسئول و خانواده های مشغول رقم بزند. 🔹ذهنیت های بکری که زیرلوای و شعار آزادی در فضای مجازی، با پورنوگرافی آشنا می شوند و اختلال در سن بلوغ و ، کمترین اتفاقی است که بلحاظ روانشناختی برای بدنه کودک و نوجوان جامعه اتفاق می افتد. 🔹چالش هایی مثل ساسی مانکن که دعوت به دابسمش می کنند و مرزهای یک فرهنگ را به چالش می کشند علاوه بر تضعیف نظام اجتماعی و کمرنگ نمودن حساسیت های هویتی چند رخداد نامیمون دیگر را نیز باعث می شوند. 🔻نتایج جامعه شناختی تکنوپولی: 1⃣ ترویج و عاری از معنا که به مرور افسردگی اجتماعی و ترس از دیده نشدن و لایک نگرفتن و هراس از فقدان تایید اجتماعی را به دنبال خواهد داشت. 2⃣ نهادینه کردن و خلق رفتار جامعه ستیز و خلاف قاعده که به کجروی ها و خشونت های اجتماعی و آنرمال خواهد انجامید و میزان جرایم اجتماعی را بالا خواهد برد. 3⃣ تولید نیازهای کاذب در قشر نوجوان و جوان که به و اختلالات و جرایم جنسی منجر خواهد شد و استیصال شخص و خانواده اش را همراه خواهد داشت. 4⃣نظام نیاز و ارضای جامعه را بیمار کرده و شخصیت های به بلوغ رسیده ی کم مهارت و کم بینش عصبی و تکانشی را تحویل جامعه خواهد داد. 5⃣ ذهنیت مبتذل به عادات مبتذل تبدیل خواهد شد و و بحران شخصیتی، فضای فرهنگ را پر خواهد کرد و یک انسان مصرف کننده، منفعل و وابسته ظهور خواهد کرد. 🔹 برآیند چنین فرایندی انسانی خواهد بود که تبدیل به شده و به کالاشدگی مبتلا می شود و تمام هویت و فرهنگ و تاریخش را بر بادرفته خواهد دید. 🌱 این اتفاق ناشی از یک به فرهنگ و فضای مجازی است که به تعبیر پستمن، مانند یک عاشق به تکنیک نظاره می کنند، بدون اینکه به نقاب پشت پرده آن توجه کنند و به عواقب آن و ویرانی‌های فناوری بیندیشند. از نظر وی این انسان ها خطرناکند و باید با احتیاط با آن روبرو شد که در ساحت مسئولان جهان مجازی، کم نداریم. 🖌 💠 گروه رسانه‌ای تیمورا 🆔 @timoora
🔴اون موقع که آهنگ مبتذل قبلی ساسی مانکن پخش شده بود و هر روز فیلم رقص دانش‌آموزا باهاش از یه مدرسه بیرون میومد، همه دلسوزان فرهنگ کشور راجع بهش هشدار دادن اون زمان مهدی ژوله گفت: من نظرم به ساسی نزدیکتره! چرا نمیذارین بچه ها با آهنگ‌هاش شاد باشن!! الان نظر آقای ژوله نسبت به شاهکار جدید این موجود با حضور بازیگر فیلم‌های مستهجن چیه؟ 😏 راستی این روزها که آقای یامین‌پور با شکایت مدیران صداسیما از این دادگاه به اون دادگاه سرگردونه، ژوله به «خونه خودش» تلویزیون برگشته و شب‌ها سریال جدیدش داره پخش میشه... ✍️بیداری ملت @bidariymelat
🔴پاسخ مالک شریعتی نماینده تهران در مجلس به توییت محمدرضا عارف درباره انتخابات ✍️بیداری ملت @bidariymelat
‏تنها روش پرورش نسلی سکولار و .. اشاعه ‎ و ولنگاری در آن جامعه است. جامعه ای که مردانش نسبت به نوامیس بی ‎ و بی حیا شوند به آسانی فتح خواهد شد. چون مسئله ای دیگر باقی نمیماند که آنها برای دفاع از آن سمت مرز ها حرکت کنند و وقتی چنین شود همان مردم، سربازانشان هستند.! ✍ ایمان اکبرآبادی 💠 گروه رسانه‌ای تیمورا 🆔 @timoora