سلام
خیلی سوال رندومی میپرسم
اصلا شاید در مقطع تحصیلی نباشید اما میخواستم بدونم خاطره ای از دروان دبیرستانتون دارید که برامون تعریف کنید(هفتم،هشتم،نهم) یا کسی بوده توی کلاسون که همیشه خنده بازی در بیاره و باعث خنده ی شما بشه
بازم میگم ببخشید منو اگه جسارت کردم🌷
---
سلام
خواهش میکنم اینجور سوالا که اشکال نداره راحت باشید.😊
خاطره که خیلی زیاده خب از هفتم به بعد یه چیز دیگه بود اصن مدرسه...
ولی یه خاطره بخوام بگم اینکه یه بار سال هشتم از معلم پرسیدم مگه پارسال نخوندیم سلول کوچیکترین عضو بدنه؟ پس چرا الان داریم اجزای سلول که کوچیکتر از سلولن میخونیم؟؟؟!
اصن همه موندن یه لحظه😂
بعد کتاب هفتمو آورد اون فصلی که خونده بودیم گفت نوشته سلول کوچیکترین عضو سازنده بدنه نه کوچیکترین عضو.
منم گفتم آها ممنون و اینجوری بودم که من بالاخره یه اشکالی از کتابای آموزش پرورش درمیارم🦦🦦😂
برای سوال دوم هم بله اکثر بچها بامزه بازی زیاد درمیاوردن ولی خنده دار نبود مسخره بود، میخواستم برم تو دیوار از دستشون🤦🏼♀
#ناشناس #موقت