سلام
خیلی سوال رندومی میپرسم
اصلا شاید در مقطع تحصیلی نباشید اما میخواستم بدونم خاطره ای از دروان دبیرستانتون دارید که برامون تعریف کنید(هفتم،هشتم،نهم) یا کسی بوده توی کلاسون که همیشه خنده بازی در بیاره و باعث خنده ی شما بشه
بازم میگم ببخشید منو اگه جسارت کردم🌷
---
سلام
خواهش میکنم اینجور سوالا که اشکال نداره راحت باشید.😊
خاطره که خیلی زیاده خب از هفتم به بعد یه چیز دیگه بود اصن مدرسه...
ولی یه خاطره بخوام بگم اینکه یه بار سال هشتم از معلم پرسیدم مگه پارسال نخوندیم سلول کوچیکترین عضو بدنه؟ پس چرا الان داریم اجزای سلول که کوچیکتر از سلولن میخونیم؟؟؟!
اصن همه موندن یه لحظه😂
بعد کتاب هفتمو آورد اون فصلی که خونده بودیم گفت نوشته سلول کوچیکترین عضو سازنده بدنه نه کوچیکترین عضو.
منم گفتم آها ممنون و اینجوری بودم که من بالاخره یه اشکالی از کتابای آموزش پرورش درمیارم🦦🦦😂
برای سوال دوم هم بله اکثر بچها بامزه بازی زیاد درمیاوردن ولی خنده دار نبود مسخره بود، میخواستم برم تو دیوار از دستشون🤦🏼♀
#ناشناس #موقت
https://eitaa.com/zza110am/476
خااطره با بچه های کلاستون رو میگید؟البته اگر خاطره ای دارید
---
بله حتماً، خاطره که زیاده خب
یه بار آخرای سال بود یه سری بچها زنگ تفریح نشسته بودن تو کلاس، بعد یکی میره بیرون یا میره داخل یادم نیس و درو میبنده پشت سرش و در کوبیده میشه قفل میشه!!🗿
و بچها گیر میکنن تو کلاس🤦🏼♀
کمِ کم یه ساعت داشتن تلاش میکردن بازش کنن ، سرایدار مدرسه هم صدا کردن کمک کنه چون مرد بود ولی فک کنم آخریم نشد و زنگ زدن آتش نشانی😂😂(چون نبودم تو صحنه یادم نیس دقیقا چیشد)
مدیر مدرسه کارد میزدی خونش در نمیومد🤣 میخواست تک تکمونو خفه کنه🗿😒😒
بعدش یکی دیگه از مسئولین مدرسه که از مدیر بالاتر بود اومد باهامون صحبت کرد🤦🏼♀🤦🏼♀ که آخی دخترای عزیزم بچهای خوبی باشید😇🗿😂😂
#ناشناس #موقت
سال پنجم ششم خیلی بهتر از سالای بالاتر بود برام🙂 ، البته از هفتم کلا یه دنیای متفاوت ایجاد میشه اونم بیشتر به خاطر سنِ
ولی خب اینکه دوستای صمیمیم پنجم و ششم باهام بودن خیلی تاثیر داره🥲😄
https://eitaa.com/zza110am/485
واایییی🤣🤣🤣
قابل توجه ی بقیه ی دوستان هنوزم دستیگرمونو درست نکردن
والاا ما ها مقصر نبودیماااا
---
یا علی آشنا!😂😂
همینو بگوووو🤦🏼♀
#ناشناس #موقت
خیلی خوبه سوالاتون همینجوری پیش برید👌🏻
درباره خودمِ ولی شخصی نیست، این عالیه😊