eitaa logo
_حیدر ♡⁩ ⁾⁠⁾⁩
73 دنبال‌کننده
49 عکس
68 ویدیو
0 فایل
«بسم رب الحیدر»🥲💚 🔴 کپی حله، فقط #خودساز و #خودثبت و #خودنوشت کپی نشه چون چیزایی هستن که خودمون زحمت ساخت یا عکاسی یا نوشتنش رو کشیدیم. سخنی بود ناشناس سنجاقه🤍
مشاهده در ایتا
دانلود
بهترین رفیقت چه ویژگی داره؟ خیلی دوسش داری؟؟! --- خیلی ویژگی ها؛ بهترینش از نظر من درک و شعور داشتنشِ👌🏻 بله خیلی زیاد
سلام اگر قرار باشه شخصیت خودتونو معرفی کنید چه میگفتین --- سلام علیکم احساسی و مهربون ، عمیق و بادرک، زودم عصبی میشم😤😅 اگه چیز خاصیم مد نظرتونِ که اینجوری هستم یا نه میتونید بپرسید...
اخرین کتابی که‌خوندین چی بود؟ و چه کتابایی رو پیشنهاد میدین --- کتاب آتش دزد که مجموعه سه جلدیِ از انتشارات افق بستگی به علاقتون داره بگید چه نوع دوست دارید چندتا معرفی کنم ولی خودم هم شهدایی میخونم هم رمان و...
https://eitaa.com/zza110am/476 خااطره با بچه های کلاستون رو میگید؟البته اگر خاطره ای دارید --- بله حتماً، خاطره که زیاده خب یه بار آخرای سال بود یه سری بچها زنگ تفریح نشسته بودن تو کلاس، بعد یکی میره بیرون یا میره داخل یادم نیس و درو می‌بنده پشت سرش و در کوبیده میشه قفل میشه!!🗿 و بچها گیر میکنن تو کلاس🤦🏼‍♀ کمِ کم یه ساعت داشتن تلاش میکردن بازش کنن ، سرایدار مدرسه هم صدا کردن کمک کنه چون مرد بود ولی فک کنم آخریم نشد و زنگ زدن آتش نشانی😂😂(چون نبودم تو صحنه یادم نیس دقیقا چیشد) مدیر مدرسه کارد می‌زدی خونش در نمیومد🤣 میخواست تک تکمونو خفه کنه🗿😒😒 بعدش یکی دیگه از مسئولین مدرسه که از مدیر بالاتر بود اومد باهامون صحبت کرد🤦🏼‍♀🤦🏼‍♀ که آخی دخترای عزیزم بچهای خوبی باشید😇🗿😂😂
سال پنجم ششم خیلی بهتر از سالای بالاتر بود برام🙂 ، البته از هفتم کلا یه دنیای متفاوت ایجاد میشه اونم بیشتر به خاطر سنِ ولی خب اینکه دوستای صمیمیم پنجم و ششم باهام بودن خیلی تاثیر داره🥲😄
https://eitaa.com/zza110am/485 واایییی🤣🤣🤣 قابل توجه ی بقیه ی دوستان هنوزم دستیگرمونو درست نکردن والاا ما ها مقصر نبودیماااا --- یا علی آشنا!😂😂 همینو بگوووو🤦🏼‍♀
خیلی خوبه سوالاتون همینجوری پیش برید👌🏻 درباره خودمِ ولی شخصی نیست، این عالیه😊