https://eitaa.com/zza110am/476
خااطره با بچه های کلاستون رو میگید؟البته اگر خاطره ای دارید
---
بله حتماً، خاطره که زیاده خب
یه بار آخرای سال بود یه سری بچها زنگ تفریح نشسته بودن تو کلاس، بعد یکی میره بیرون یا میره داخل یادم نیس و درو میبنده پشت سرش و در کوبیده میشه قفل میشه!!🗿
و بچها گیر میکنن تو کلاس🤦🏼♀
کمِ کم یه ساعت داشتن تلاش میکردن بازش کنن ، سرایدار مدرسه هم صدا کردن کمک کنه چون مرد بود ولی فک کنم آخریم نشد و زنگ زدن آتش نشانی😂😂(چون نبودم تو صحنه یادم نیس دقیقا چیشد)
مدیر مدرسه کارد میزدی خونش در نمیومد🤣 میخواست تک تکمونو خفه کنه🗿😒😒
بعدش یکی دیگه از مسئولین مدرسه که از مدیر بالاتر بود اومد باهامون صحبت کرد🤦🏼♀🤦🏼♀ که آخی دخترای عزیزم بچهای خوبی باشید😇🗿😂😂
#ناشناس #موقت
سال پنجم ششم خیلی بهتر از سالای بالاتر بود برام🙂 ، البته از هفتم کلا یه دنیای متفاوت ایجاد میشه اونم بیشتر به خاطر سنِ
ولی خب اینکه دوستای صمیمیم پنجم و ششم باهام بودن خیلی تاثیر داره🥲😄
https://eitaa.com/zza110am/485
واایییی🤣🤣🤣
قابل توجه ی بقیه ی دوستان هنوزم دستیگرمونو درست نکردن
والاا ما ها مقصر نبودیماااا
---
یا علی آشنا!😂😂
همینو بگوووو🤦🏼♀
#ناشناس #موقت
خیلی خوبه سوالاتون همینجوری پیش برید👌🏻
درباره خودمِ ولی شخصی نیست، این عالیه😊