عباسپرست(:
اما مقتلِ شیخ حرّ عاملی نقل میکنه: وقتی به نزدیکِ بدنِ علی رسید، «سَقَط مِنَ الفَرَس»؛ از روی اسب ب
آورا توروخدا... دیگه نمیتونم... توروخدا دیگه نگو..:)..
چهشبیبود..!:)
ببخشیدامشباذیتشدین..
دیگهتوانادامهدادنندارم : )
دعاکنید،جونبدمبرایِعلیاکبرِحسین(:
شبتونبخیر🖤
امروز، شهرم عجیب غمگینه🙂
امروز شهرِ ما، روزِ تاسوعایِ کوچیکِ(فکر کنم فقط همینجا رسمه روز هشتم!)
بهش میگیم وایعباس..
روزِ عموعباسمه🙂:))))
دلِ همهخونه...