عباسپرست(:
دلم یه روضهی ترکیمیخواد.. مسجدباشه،مهدیرسولی، اسفندیاری،داییموچندنفردیگه باشنوروضهبخون
وایکاشبرآوردهشودآرزویم!🙂.
هدایت شده از |کلبهسکـوت|
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر همه دشت هم آب شود..
باز هم جان عباس است "حسین"..:)
#هیاهو
𖡋𝑲𝒐𝒍𝒃𝒆𝒉𝒔𝒐𝒌𝒐𝒐𝒕ᝰ