سلام عشق خوبی؟
اسم کانالت یکم شرک بنظر میاد🙏🏻
ـ
سلام،ممنون♥️..
شما خوبین؟..
بهنظرِ شما اینطوریه..
و از محتوایِ کانال هم معلومه چیبهچیه!
ما خدایِ عباس را میپرستیم، ایناسمفقط علاقهی من رو نشون میده و بس..:)!
هدایت شده از آسمان 🌿☘🌱 ؛🏴
زینب میگفت
دیدم که پیکرت در قتلگاه بی سر بود
آن طرف دیدم بر روی نیزه ها سرت بی تن بود...
عباسپرست(:
بارون....:))))
دیر کردی بارون..
حسین رفت.
چشم عباس تیر خورد.
علیاکبر اربا اربا شد.
تازه داماد کربلا شهید شد
گلویِ علیاصغر💔.
زینب اسیر شد
و کتک زدن خانوم سه سالهرو:)
دیر شد بارون، دیر شد..💔
دلم میخواد خرخره کسایی که
به حنا حرفی میزنن رو پاره پاره کنم.
بچهبه این نازی.. چرا اذیتش میکنید؟💔.
آبجی کوچیکهی من رو اذیت کنید با
حرفاتون، پیداتون میکنم با قمه تیکه پارتون میکنم.
زینب رسید لب گودال ؛ نیزه های شکسته رو کنار میزد ، شمشیرهای شکسته رو کنار میزد ،
به حسین که رسید گفت : تو حسینمنی 💔؟!
داداش کی موهات رو نامرتب کرده ؟
داداش کی انگشتت رو بخاطر انگشترت بریده؟