هدایت شده از "آغل قوقولی هاپو بتمنی"
بچه های گل عموم فوت شد فاتحه بوخونین پلیز
هدایت شده از خلسهِشب| فاطمهجباری
دیداری که آرزو نبود
نوشتهاند: ده روز. رسانهها گفتهاند فقط ده روز دیگر تا دیدار دوبارهی ما مانده است؛ پس از تمام این پنج ماهِ سخت.
اما در این دیدار، دستت را به مهر برایمان بلند نمیکنی؛ قرار است روی دستها بیایی... روی شانههای ایران.
کدام کوه توانِ بردنِ تو را دارد؟ کدام دریا میتواند در غمِ تو اشک شود و نخشکد؟ کدام ابر طاقتِ دیدنِ این لحظه را دارد و نبارد؟
در این دیدار، همه گریهایم؛ تمامِ وجود. اما نه از شوق، نه از شعف.
گردن بکشیم برای دیدارِ که؟ نوکِ پنجه بایستیم به امیدِ دیدنِ که؟ حیف از آن رویِ مهتاب که اینبار باید از پسِ کفن به دنبالش بگردیم...
خبر آوردهاند ده روز دیگر، با تمام شکوه و احترام، تشییعت خواهند کرد. بر دوشِ مردمی که سالها به داشتنِ تو بالیدند و حالا باید داغِ نبودنت را به دوش بکشند. فرزندانت کم نخواهند گذاشت؛ ایران، تمامقد به استقبالت خواهد آمد.
اما امروز... کاش امروز یادم نمیآمد.
امروزی که مخدرات را به ضربِ سیلی بردند و نگاهِ عمهی سادات، تهِ گودال جا ماند. امروزی که تاریخ، دوباره کربلا را ورق زد.
تو اهلِ روضه بودی، آقایم. حالا خودت روضه شدهای. خطبهخطِ محرم را به یادت گریستم، اما خودت به ما آموختی که میان اشک، زمزمه کنیم: «لایومَ کیومِک یا اباعبدالله.»
و حالا روضهخوانِ ذهنم، بیاختیار، یک مصرع را مدام تکرار میکند؛
مانده رویِ زمین... پیکرِ تو، رها...
✍️🏻فاطمهجباری
هدایت شده از "آغل قوقولی هاپو بتمنی"
روز دخترو به سایر عزیزان از جمله خودم،حنانه،زینب،زهرا،نازی،حسنا،محیا،کوثر،حلما،هلیا،نازنین،مالک چنل آسمان،مالک چنل کتابخونه گربه های سیاه،من، پاصطیل،غزل ،مهنا،شهرزاد،ریحانه،آلا ،مالک چنل مارشمالوی خوابالو ،وانیل،عارفانه،مالک چنل قصه ی خورشید ،مالک افکار یک گربه ی خسته،روشنا،جاسمین و سایر عزیزانی که الان یادم رفته و تا شب اضافه میکنم تبریک عرض میکنم ایشالا خدا بهتون شیر کاکائو بده
هدایت شده از لیلیوم-
روز دختر رو به؛
(~‾▿‾)~
وانیل،ملودی،محیا،پاصطیل،حنا،حسنا،
حلما،هلن،هلیا،نازنین و هستی،نازنین چای و معصوم،کیانا،آنیتا،روشنا، مهرناز،مهنا،لیمو،سمیه،غزل،جسی، پری، شفق، عباس پرست،ارغوان، افکار یک گربه، روباه سرگردان وهمه ممبرا و دیلی داران
بوس فراوان بهتان
عباسپرست(:
روز دختر رو به؛ (~‾▿‾)~ وانیل،ملودی،محیا،پاصطیل،حنا،حسنا، حلما،هلن،هلیا،نازنین و هستی،نازنین
وایزن، من الان دیدم اینووو:)♥️😭
مرسی عزیزمممم-🥲🤍
همچنین قربونت برم
هدایت شده از «غلت خورده در چای»
پشماتون بریزه چون این یک تقدیمی مشترکه😳
اولین تقدیمی مشترک کیانا و حنانهههقنیحیاقحقاقحقوقکثدسویکی
این قضیه از این قراره که شما بعد از برخورد با این پیام اگه توی این تقدیمی شرکت نکنید و برای ۷ نفر نفرستید مامانتون فلج میشه😱یه دختره ای باور نکرد و الان مامانش فلجه😭🤣
خب اول عضو غلت و آغل میشید و این پیامو فور میکنید تو چنلاتون تا مامانتون فلج نشه بعد تگتونو میفرستید پیش جادوگر شهر اُز که مامانتونو نجات بده
و حنانه یه عکس کرکتر و یه چیزی که وایبتونو میده و کیانا هم یه سناریو با توجه با اون عکسا براتون مینویسه...
نکات
ظرفیت
لیمیت
اصلنم این پیامو من ننوشتم و از خودم تعریف نکردم🙂🎀