هدایت شده از پیچك`
نگران نباشید ایران صعود میکنه میخوریم سوئیس که زیاد تیم دشواری نیست در حد همین مصره راحت میبریمش، میخوریم پرتغال که چون رونالدو هست شانس بهشون رو نمیکنه میکشونیم پنالتی، بیرانوند بازم توپ رونالدو میگیره و صعود میکنیم، میخوریم آرژانتین که اگه یادتون باشه آقا جواد گفت ریشه ایرانی دارن و رفاقتی شل میکنن میاییم بالا، میخوریم انگلیس که اونم چون پارسال ۶ تا خوردیم واسه انتقام میاییم و تا پای جون میجنگیم میبریمشون، میریم فینال با فرانسه که اونم چیزی نیست نگران نباشید
در کل قهرمانی در دسترسه اصلا به خودتون فشار نیارید🗣
عباسپرست(:
رفیقای مجازیمو صدبرابر بیشتر از آدمای واقعی میپرستم 🛐🌟
حق حق حق .
(جز اون یه نفر)
هدایت شده از چای و ایوون
و لطفا اگر هیئت میگیرید تاحد امکانتون فقط مخصوص آقایون نباشه
بخدا ما زن ها هم دل داریم:))))))
نهایت یه پارچه بزنید به سقف مارو هم یه گوشهٔراه بدید-💔