عباسپرست(:
_ #کمیمن
من یه عذر خواهی به خودم بدهکارم!
برای تمام وقت هایی که میدونستم قدرمو نمیدونن اما بازم محبت کردم.
میدونستم حقیقت رو نمیگن چیزی نگفتم که خجالت نکشن.
برای تمام وقت هایی که سکوت کردم نمیخواستم دلشون عین من بشکنه.
برایِ همهی بودنهایی که نبودن.
برایِ همهی ذوقایی که کور شد.
برای همهی کارایی که کردم و نتیجهاش شد وظیفه و بیتوجهی..🙂
برایِهمهیهمه، من به خودم بدهکارم...
#کمیمن
849.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسی که با وجودشون(A.H.F.K.N)دارم((((:
یه حس عجیب و قشنگیه..
انگار محکم قلبِ زخمیتو بغل کردن و آرومش میکنن🥺
چقدر خوشبختم که چندتا رسول دارم تو زندگیم🙂🧡:)
#کمیمن(:
هدایت شده از |کلبهسکـوت|
480.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا