عباسپرست(:
هر جا گم بشم میرم حرم اباالفضل
ذکر شنبه های مادرمه اباالفضل
تو سختی های روزگار دیدیم
پابرجاست این لطف و کرم اباالفضل:)
هدایت شده از «غلت خورده در چای»
امیدوارم روزی در راهِ حسین و برایِ حسین بمیرم..
عباسپرست(:
امیدوارم روزی در راهِ حسین و برایِ حسین بمیرم..
کاشمیشدشبتاسوعاجونبدمونبینمعاشورایِامسالرو:)
عباسپرست(:
باور ندارم سرو رشیدم با خاک عجین شی
سخته برا من باور کنم که بی بال و پر شی
دستت رو دادی تا افتخار ام البنین شی:))