تقدیمیهاتونبمونهبعدِعاشورا:)..
بدقولشدم..ولیحرمتِمولارونگهداشتن،واجبه:)🖤🫂
حرفزدنباهاش:)))))))))))
یهطورِعجیبیخوبه(:
چهخوبکههست..🙂
چهخوبکههرچندماهیکبارباهاشحرفمیزنم:)
هدایت شده از توت فرنگی🎀
سلام به همگی ظهرتون بخیر
شروع تاسوعا و عاشورای حسینی رو تسلیت میگم 🖤
عزاداری هاتون قبول
توی این شب های عزیز منم دعا کنید:)