eitaa logo
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
3.3هزار دنبال‌کننده
13.8هزار عکس
4.3هزار ویدیو
149 فایل
اگر‌به‌خاطر«حمایت‌ازوطن»متهم به ساندیس‌خوری می‌شویم؛ماساندیس‌خوری‌را ترجیح‌می‌دهیم به «وطن‌فروشی» ساندیس‌خورهم‌که‌باشیم، الحمدلله جیــره‌خوارِدشمن نیستیم🔥! ناشناس' @AGHILEH_BANIHASHEM_69 کپی : همه جوره حلالِ ..
مشاهده در ایتا
دانلود
برای تربیت کودکمان از بچگی با اونها کار کنیم.. مسئولیت پذیر بارشون بیاریم.. سعی کنیم آموزش درست بهشون بدیم(: ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
۴ ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
توییتا اشکالاتی هم داشتن،اما در کل معنی بدی رو نمیرسونن بخشای درستشو بردارید ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
‏این موجود نامتعادل همجنس‌باز پلیس کشور رو تهدید به قتل کرده و رفتن حین اقدام به خودکشی گرفتنش؛ حالا یه عده نامتعادل دیگه دارن ازش قهرمان میسازن. واسه آبروی خودتون هم شده حد اقل از این یکیا قهرمان نسازید! عیار ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
- شهیده‌ناهید‌فاتحی‌کرجو ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
توی شهر خبری پیچیده بود که دختری رو توی روستاهای کردستان با دستانی بسته و سری تراشیده به جرم اینکه جاسوس خمینی است می‌چرخونند. بعد از دستگیری و آغاز اسارت، (شهیده) ناهید رو توی روستای حلوان در مدرسه‌ای که معروف بود به زندان کومله، زندانی و شکنجه کردن... و بعد به روستای هشمیز بردند و در اونجا زندانی کردن. موهای سرش رو تراشیده بودن، هیچ ناخنی در دست و پا نداشت و جای جای سرش شکسته و کبود بود... اما "شهیده ناهید فاتحی کرجو" از اعتقاداتش برنگشت'!
وبعد از گذشت یازده ماه، کومله‌ها شبانه اون رو به بیابون‌های اطراف روستا بردند و قبری حفر کرده و اون رو زنده زنده دفن کردن...
دوست داشتید مستند‌ سمیه‌ی‌کردستان رو تماشا کنید.✨ https://www.aparat.com/v/OVB5Y
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انجمنی که در زمان انقلاب مبارزه رو حرام اعلام کرد : https://eitaa.com/AGHILEH_BANIHASHEM/25156
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
#بحث انجمنی که در زمان انقلاب مبارزه رو حرام اعلام کرد : https://eitaa.com/AGHILEH_BANIHASHEM/25156
‌ انجمن حجتیه در سال ١٣٣۵ توسط شیخ‌محمود ذاکرزاده (حلبی) تشکیل شد، جهت مقابله با بهائیت... هدف آقای حلبی فعالیت‌های علمی و آموزشی و اجتماعی با توجه به آموزه‌های اسلام برای تربیت افرادی مفید بود برای مقابله با بهائیت.
این انجمن یه جورایی صیاد بچه مذهبی‌ها هستند!" اینا برخلاف بقیه‌ی جریان‌ها که سعی می‌کنن معاندین رو جذب کنن، متمرکز میشن روی جوونای مذهبی و اونها رو بر ضد ولایت تحریک می‌کنن، کسی که زمانی حامی و از پیروان ولایت بود ! و قطعا این جریان به مراتب از بقیه‌ی جریان‌های سیاسی خطرناک‌تره ...
انجمن حجتیه؛ با تشکیل حکومت اسلامی مخالفن (انجمن معتقده که پس گرفتن حق مظلوم رو باید بزاریم برای بعد از ظهور امام! و بر اساس این عقیده طبیعیه که با تشکیل حکومت اسلامی مخالف باشن 🤷🏻‍♂️ ) به ولایت فقیه اعتقادی ندارن (ولایت فقیه جزء‌ای از حکومت اسلامیه. مشروعیت حکومت اسلامی بسته به حضور فقیه‌جامع‌الشرایط در راس اموره، تا بر اجرای احکام اسلامی به طرز صحیح نظارت داشته باشه. انجمن با جدا کردن رهبریت از مرجعیت که ناشی از جدا کردن دین از سیاستِ تقلید خودشون از مراجع خاص و عملکردشون رو توجیه می‌کنن.) دیانت رو از سیاست جدا میدونن¹ ( توی اساسنامه‌ی انجمن اومده که: انجمن به هیچ وجه در امور سیاسی مداخله نخواهد داشت. مسئولیت هر نوع دخالت در مسائل سیاسی از طرف افراد منتسب به انجمن به عهده‌ی خود انها خواهد بود)
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
¹ در صورتی که امام می‌فرمایند: ⇡
اما شاخص‌ترین موضع امام در مقابل انحراف برخی از روحانیون منتسب و يا نزديك به انجمن حجتيه: «دسته اي ديگر از روحاني نماهايي که قبل از انقلاب دين را از سياست جدا مي دانستند و سر به آستانه‌ي دربار مي ساييدند، يک مرتبه متدين شده و بر روحانيون عزيز و شريفي که براي اسلام آنهمه زجر و آوارگي و زندان و تبعيد کشيدند، تهمت وهابيت و بدتر از وهابيت زدند. ديروز مقدس نماهاي بي شعور مي گفتند دين از سياست جداست و مبارزه با شاه حرام است، امروز مي گويند مسئولين نظام کمونيست شده اند. تا ديروز مشروب فروشي و فساد و فحشا و فسق و حکومت ظالمان براي ظهور امام زمان (ارواحنا فداه) را مفيد و راهگشا مي دانستند، امروز از اينکه در گوشه اي خلاف شرعي که هرگز خواست مسئولين نيست رخ مي دهد، فرياد وا اسلاما سر مي دهند. ديروز حجتيه اي ها مبارزه را حرام کرده بودند و در بحبوحه مبارزات تمام تلاش خود را نمودند تا اعتصاب چراغاني نيمه شعبان را به نفع شاه بشکنند، امروز انقلابي تر از انقلابي شده اند. ولايتي هاي ديروز که در سکوت و تحجر خود آبروي اسلام و مسلمين را ريخته اند و در عمل پشت پيامبر و اهل بيت عصمت و طهارت را شکسته اند و عنوان ولايت برايشان جز تکسب و تعيش نبوده است امروز خود را باني و وارث ولايت نموده و حسرت ولايت دوران شاه را مي خورند.» منشور روحانیت 67/12/3
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
اما شاخص‌ترین موضع امام در مقابل انحراف برخی از روحانیون منتسب و يا نزديك به انجمن حجتيه: «دسته اي
علاوه بر اینها حجتیه‌ای‌ها معتقدند که : بهائیت دشمن اصلیِ ظهوره. جهاد در دوران غیبت معنایی نداره و فقط باید دینمون رو حفظ کنیم. شکست قیام‌های قبل از ظهور و تشکیل حکومت قبل از ظهور رو به عنوان انسداد باب مهدويت میدونستن. فلسفه رو بدعت میدونن
فعالیت انجمنِ حجتیه در حال حاضر به سه صورته : ۱.دشمنی با اهل سنت ۲.ادعاهای دروغین درباره رویت امام زمان ۳.تشکیل کلاس های مریدپروری
و طریق جذب کردنشون اینجوریه که ‌؛ مبلغان انجمن در هيئت‌های مذهبی نفوذ میکنن و با تقویت روابط عاطفی خود با طعمه سعی در مجاب کردن اون در دین‌داری خود مي‌كنن. طعمه مذهبی بعد از مدتی حسرت دین داری و اخلاص مبلغ را میکشه تا برای ضربه نهایی آمادشه بعد پيشنهاد جالبی به طعمه میشه : «قرار بوده یه تعداد از دوستان بریم مشهد مقدس یکی نتونست بیاد لذا امام رضا تو رو طلبیده نکنه دعوت آقا رو رد کنی نصف هزینه را هم بانی می ده» اما در طول این سفر هدفمند مراحل زیر به اجرا در میاد : 1- نمایش دین داری، صداقت و توجه ویژه اعضا کاروان به امام زمان و اثبات آن به طعمه 2- نقد هایي از جامعه سیاسی نظیر طرح ذبح شرعی طیور و ربا در بانک ها 3- تشریح شرایط ظهور و تطابق آن با وضع کنونی و ذکر احادیث با تفسیر همسو 4- لعن به خلفا و تشریح جنایات آنها و سوال پرسیدن در رابطه با اینکه چرا رهبری لعن آنها را در کشور امام زمان ممنوع کرده و... 5- حمله به رهبری و شخص مقام معظم رهبری و طرح شبهات عجیب: «تو که به صداقت من شک نداری؟ فلان فامیل ما نزدیک به آقای خامنه ای است خودش دیده که... البته من نیز زمانی برای ایشان یقه چاک می دادم اما الان...» 6- حرام دانستن پول دولت یا شهرداری با طرح سفسطه مربوطه 7- دعوت از طعمه گرفتار در تور برای شرکت در جلسات خصوصی
سخنان امام خميني (ره) در مورد انجمن حجتيه :
اشکال اصلی انجمن حجتیه این بود که؛ مخالف هر جهادی به منظور آماده کردن جامعه برای ظهورن. عقیده داشتند که بزارید جهان رو ظلم پر کنه تا حضرت ظهور کنند. با هیچ ظلم و فسادی مقابله نمیکردند، در زمان شاه معتقد بودند وجودِ کاباره، مشروب فروشی، فساد و فحشا برای ظهور لازمه و راهگشای ظهوره، و زمان انقلاب هم مبارزه رو حرام اعلام کردند.
جالب اینجاست که بعضی از اعضای بلندپایهٔ سازمان مجاهدین خلق مثلِ مهدی ابریشم‌چی، سابقاً عضو انجمن بودن!!