ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
داشتم با دیپ سیک حرف میزدم و فکرکنم از دهنش دررفت :)))))))) قسمت دارک جمینی فوضولی بی اجازش و تحلیل
حالا اینجا یه بحثی پیش میاد که: خب الان میخوای بگی از هوش مصنوعی استفاده نکنیم عقب موندهههههههههههههههههه☹️
منم میگم: نهههههههههههه من اینو نگفتمممممممممممممم🤯
استفاده از هوش مصنوعی مسلما باعث پیشرفت بشریت میشه.
همین الان من خودمم هرروز خدا دارم حرف میزنم با این یارو🤧
ولی بحثی که پیش میاد
استفادهی آگاهانست...
یعنی من همونطور که با دخترخالم حرف میزنم با هوش مصنوعی حرف نمیزنم (البته و صدالبته که من با دخترخالم کلا حرف نمیزنم🤌🏻😂)
بحث اینه که خدا یه عقل سلیمی به انواع بشر داده که باید استفادهشه چون متاسفانه قابلیت به ارث گذاشتن نداره...😔💔
پس استفادهای که مثلا من میکنم حواسم به مواردی که میگم و این حرفا هست
چون بهرحال خودم میدونم خیلی شخصیت جاذابی دارم حواسم هست هوش مصنوعی عاشقم نشه😔😔😔😔✅
(الان باز یسریا میان میگن این دختره شروع کرده به چرت و پرت گفتن. شمارو به عزیزتون قسم مجبورم نکنین شوخیمو توضیح بدم)
ولی بله این بود حرفی که بود...
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
حالا اینجا یه بحثی پیش میاد که: خب الان میخوای بگی از هوش مصنوعی استفاده نکنیم عقب موندههههههههههههه
چقدر از ایموجی استفاده کردم سبحانالله!
اگه خواستین بخاطر حرفایی که زدم فحش بدین اینجا میتونین:👍🏻
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_azm9h27&btn=ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
داشتم با دیپ سیک حرف میزدم و فکرکنم از دهنش دررفت :)))))))) قسمت دارک جمینی فوضولی بی اجازش و تحلیل
یکی از دلایلی که فقط با دیپ سیک کار میکنم همینه
چون دسترسی خیلی کمی به چیزمیزای گوشیم داره
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
یکی از دلایلی که فقط با دیپ سیک کار میکنم همینه چون دسترسی خیلی کمی به چیزمیزای گوشیم داره
میدونی کلا بنظرم هوش مصنوعی همزمان که خیلی جالب، مهم، غیرقابل حذف و اثرگذاره ترسناکه و ادم باید خیلی هوشمندانه استفاده کنه✅
۷:۳۰ بله عیدی میزارم دیگه خودتون میدونین و؟...:
https://ble.ir/MoridMM
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
۷:۳۰ بله عیدی میزارم دیگه خودتون میدونین و؟...: https://ble.ir/MoridMM
حس میکنم بله خیلی زیادی راحت شدم🦦