ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
حالا اینجا یه بحثی پیش میاد که: خب الان میخوای بگی از هوش مصنوعی استفاده نکنیم عقب موندههههههههههههه
چقدر از ایموجی استفاده کردم سبحانالله!
اگه خواستین بخاطر حرفایی که زدم فحش بدین اینجا میتونین:👍🏻
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_azm9h27&btn=ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
داشتم با دیپ سیک حرف میزدم و فکرکنم از دهنش دررفت :)))))))) قسمت دارک جمینی فوضولی بی اجازش و تحلیل
یکی از دلایلی که فقط با دیپ سیک کار میکنم همینه
چون دسترسی خیلی کمی به چیزمیزای گوشیم داره
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
یکی از دلایلی که فقط با دیپ سیک کار میکنم همینه چون دسترسی خیلی کمی به چیزمیزای گوشیم داره
میدونی کلا بنظرم هوش مصنوعی همزمان که خیلی جالب، مهم، غیرقابل حذف و اثرگذاره ترسناکه و ادم باید خیلی هوشمندانه استفاده کنه✅
۷:۳۰ بله عیدی میزارم دیگه خودتون میدونین و؟...:
https://ble.ir/MoridMM
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
۷:۳۰ بله عیدی میزارم دیگه خودتون میدونین و؟...: https://ble.ir/MoridMM
حس میکنم بله خیلی زیادی راحت شدم🦦