بامن زندگی کردن یعنی دارین زندگی معمولی میکنین
یهو از یه گوشهی خونه صدای فریاد میشنوین با محتوای "خدایااااااااااااا"
اون محتوا ارائه دهندش منم.
چیزی نیست دارم روانی میشم خوب میشم.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
بامن زندگی کردن یعنی دارین زندگی معمولی میکنین یهو از یه گوشهی خونه صدای فریاد میشنوین با محتوای "خ
بچه ها مامانم خیلی بهش خوش میگذره که بامن زندگی میکنه
فکرشو بکنین تو اشپزخونه نشسته و یهو میشنوه "بیتربیت" "بیلیاقت" "توکل برخدا" "همینه که هست"
و میبینه که دخترعزیزش داره با قابلمه حرف میزنه.
هیجان انگیز نیست؟
هردفعه مامانم میگه من برا مسائل فرهنگی خرج میکنم و مشکلی نیست سریع یه لیست کتاب میفرستم براش تا مطمعن بشه تعارف بگیر نگیر داره.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
بامن زندگی کردن یعنی دارین زندگی معمولی میکنین یهو از یه گوشهی خونه صدای فریاد میشنوین با محتوای "خ
حل شد.
ببینین
بعد میگن دختره دیوونست
نخیرم دختره دیوونه نیست
دیدین چقدر سریع صداکردنم با صدای بلند جواب داد؟
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
کی گفته حرف زدن به کرار مشکلو حل نمیکنه؟ خیلیم میکنه.
کی گفته بلند صداکردن خدا مشکلو حل نمیکنه؟
خیلیم میکنه.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
کی گفته بلند صداکردن خدا مشکلو حل نمیکنه؟ خیلیم میکنه.
من از فردا توخونه هرچی که میشه: خدایاااااااااااااااااااا
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
بچها جوب جدید پیداکردم برای ریختن پولا توش...:
برای تولدم ازینا بخرید برام
البته نه تولدم دوره😕
اصلا قرار بود نزاریم تقویم برامون تصمیم بگیره
هرروزی که من خوشحال باشم تولدمه
قول میدم شنبهی آینده خوشحال باشم لطفا برام ازینا کادوتولد بخرین🤧😭