eitaa logo
ستاره‌ای‌درپی‌ساقی‌و‌کهکشانش؛!
138 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
450 ویدیو
17 فایل
این ورژن:تولدی دوباره. شاید یروزی رفتنم بدون بازگشت باشه ولی اون روز امروز نیست! کانال اصل: https://eitaa.com/MoridM حضور #هرمدل‌مذکری بدون هماهنگی #از‌نظر‌شرعی‌مشکل‌داره اینجا #بی‌تفاوت نیستیم🇵🇸🇱🇧 *اسکی از دیلی؟* 🤌🏻ناشناس🧷 شده🤌🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
هرکه در‌این بزم مقرب‌تر است جام بلا بیشترش می‌دهند.
یادم رفته از قشنگیای یکشنبه و اولین کادویی که از اولین ست شاگردام گرفتم براتون بزارم :>
ستاره‌ای‌درپی‌ساقی‌و‌کهکشانش؛!
یادم رفته از قشنگیای یکشنبه و اولین کادویی که از اولین ست شاگردام گرفتم براتون بزارم :>
من اون لحظه و لحظات بعدش کاملا اینشکلی بودم که: بتمشوبمشایمشوینقتحشویمشوبمشوسنیوستبحسوطنکینشگمیتیجشتیخستحشوینسوط یعنی واقعا برای من؟ یمشوبمشویمسکمشیوجستنیویمشوبحسوشننی
بامن زندگی کردن یعنی دارین زندگی معمولی میکنین یهو از یه گوشه‌ی خونه صدای فریاد میشنوین با محتوای "خدایااااااااااااا" اون محتوا ارائه دهندش منم. چیزی نیست دارم روانی میشم خوب میشم.
ستاره‌ای‌درپی‌ساقی‌و‌کهکشانش؛!
بامن زندگی کردن یعنی دارین زندگی معمولی میکنین یهو از یه گوشه‌ی خونه صدای فریاد میشنوین با محتوای "خ
بچه ها مامانم خیلی بهش خوش میگذره که بامن زندگی میکنه فکرشو بکنین تو اشپزخونه نشسته و یهو میشنوه "بی‌تربیت" "بی‌لیاقت" "توکل برخدا" "همینه که هست" و میبینه که دخترعزیزش داره با قابلمه حرف میزنه. هیجان انگیز نیست؟
هردفعه مامانم میگه من برا مسائل فرهنگی خرج میکنم و مشکلی نیست سریع یه لیست کتاب میفرستم براش تا مطمعن بشه تعارف بگیر نگیر داره.
خب دیگه غر زدن بسه خوش گذشت شمارو با این یارو که چت جیپیتی بر حسب شناخت ناقص‌الخلقش از من درست کرده تنها میزارم. تا درودی دیگر بدرود.
ستاره‌ای‌درپی‌ساقی‌و‌کهکشانش؛!
بامن زندگی کردن یعنی دارین زندگی معمولی میکنین یهو از یه گوشه‌ی خونه صدای فریاد میشنوین با محتوای "خ
حل شد. ببینین بعد میگن دختره دیوونست نخیرم دختره دیوونه نیست دیدین چقدر سریع صداکردنم با صدای بلند جواب داد؟
منکه باهاش مشکلی ندارم خدا یه صبری به خانوادم بده.🙏🏻
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا