هدایت شده از ☕️
هرکسیم این پیامو میبینه به نیابتش تو حرم حضرت امیر امین الله خوندم*
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
هرکسیم این پیامو میبینه به نیابتش تو حرم حضرت امیر امین الله خوندم*
چیزی که الان نیاز داشتم :))))))))🤌🏻
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
یادم رفته از قشنگیای یکشنبه و اولین کادویی که از اولین ست شاگردام گرفتم براتون بزارم :>
من اون لحظه و لحظات بعدش کاملا اینشکلی بودم که: بتمشوبمشایمشوینقتحشویمشوبمشوسنیوستبحسوطنکینشگمیتیجشتیخستحشوینسوط یعنی واقعا برای من؟ یمشوبمشویمسکمشیوجستنیویمشوبحسوشننی
بامن زندگی کردن یعنی دارین زندگی معمولی میکنین
یهو از یه گوشهی خونه صدای فریاد میشنوین با محتوای "خدایااااااااااااا"
اون محتوا ارائه دهندش منم.
چیزی نیست دارم روانی میشم خوب میشم.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
بامن زندگی کردن یعنی دارین زندگی معمولی میکنین یهو از یه گوشهی خونه صدای فریاد میشنوین با محتوای "خ
بچه ها مامانم خیلی بهش خوش میگذره که بامن زندگی میکنه
فکرشو بکنین تو اشپزخونه نشسته و یهو میشنوه "بیتربیت" "بیلیاقت" "توکل برخدا" "همینه که هست"
و میبینه که دخترعزیزش داره با قابلمه حرف میزنه.
هیجان انگیز نیست؟
هردفعه مامانم میگه من برا مسائل فرهنگی خرج میکنم و مشکلی نیست سریع یه لیست کتاب میفرستم براش تا مطمعن بشه تعارف بگیر نگیر داره.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
بامن زندگی کردن یعنی دارین زندگی معمولی میکنین یهو از یه گوشهی خونه صدای فریاد میشنوین با محتوای "خ
حل شد.
ببینین
بعد میگن دختره دیوونست
نخیرم دختره دیوونه نیست
دیدین چقدر سریع صداکردنم با صدای بلند جواب داد؟
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
کی گفته حرف زدن به کرار مشکلو حل نمیکنه؟ خیلیم میکنه.
کی گفته بلند صداکردن خدا مشکلو حل نمیکنه؟
خیلیم میکنه.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
کی گفته بلند صداکردن خدا مشکلو حل نمیکنه؟ خیلیم میکنه.
من از فردا توخونه هرچی که میشه: خدایاااااااااااااااااااا