eitaa logo
ستاره‌ای‌درپی‌ساقی‌و‌کهکشانش؛!
138 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
450 ویدیو
17 فایل
این ورژن:تولدی دوباره. شاید یروزی رفتنم بدون بازگشت باشه ولی اون روز امروز نیست! کانال اصل: https://eitaa.com/MoridM حضور #هرمدل‌مذکری بدون هماهنگی #از‌نظر‌شرعی‌مشکل‌داره اینجا #بی‌تفاوت نیستیم🇵🇸🇱🇧 *اسکی از دیلی؟* 🤌🏻ناشناس🧷 شده🤌🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ɴᴇᴠᴇʀʟᴀɴᴅ
بنظرم وقتشه ایتا فیلتر شه.
هدایت شده از ☕️
اینجورم نیست که بعضیا میگن مصیبت از دی ماه۹۸ شروع شد نه بابا مصیبت از سقیفه شروع شد لعنت بر سه تاشون
باتمام وجودم نیازدارم عاشورای پارسال تکرار بشه. حسینیه‌ی امام و نگرانی‌یه‌جماعت‌چشم‌انتظار و ورود ناگهانی‌ای که شور داشت و اشکایی که باشوق به استقبال اون قدم ها رفتن... ... به اون لحظه‌ی اشتیاق و پرت شدن عینک و کاغذ و دیالوگ "ای‌ایران‌بخوان!"
هدایت شده از ☕️
انقد از محرم قبل تا امسال عزادار بودیم که لباس مشکیامون کهنه شدن.
دیروز: _درپناه خدا +محتاجیم به خدا _ چه سالی بودی؟ +من؟ ۸۵ _ توهم عروسی کنی *ر* میدم. _ امیرعلی بهم محل نمیدی؟ +نه :/ _ یکاری با علی کردی باورش نمیشه بزرگ شده و نمیتونی سر و تهش کنی.
ستاره‌ای‌درپی‌ساقی‌و‌کهکشانش؛!
والا.
بچها دعاکنین برم کربلا. دیگه "بسه دوری از حرم بزار بیام آقا...". و در "شب و روزمو تو فکر کربلام آقا" ترین حالت ممکنم‌.
از روضه‌ی مداح سختتر بود، صدای دختربچه‌ی سه ساله‌ای (شاید‌کمتر‌شاید‌بیشتر) که پشت سرم روضه رو بلد بود ؛)))))))
کربلا موزه نیست، آموزست..
بهم گفت؛ "من براتمو میگیرم..." و چقدر این حرفش برام قشنگ بود..:)