هدایت شده از ☕️
اینجورم نیست که بعضیا میگن مصیبت از دی ماه۹۸ شروع شد نه بابا مصیبت از سقیفه شروع شد
لعنت بر سه تاشون
باتمام وجودم نیازدارم عاشورای پارسال تکرار بشه.
حسینیهی امام و نگرانییهجماعتچشمانتظار و ورود ناگهانیای که شور داشت و اشکایی که باشوق به استقبال اون قدم ها رفتن...
... به اون لحظهی اشتیاق و پرت شدن عینک و کاغذ و دیالوگ "ایایرانبخوان!"
هدایت شده از ☕️
انقد از محرم قبل تا امسال عزادار بودیم که لباس مشکیامون کهنه شدن.
دیروز:
_درپناه خدا
+محتاجیم به خدا
_ چه سالی بودی؟
+من؟ ۸۵
_ توهم عروسی کنی *ر* میدم.
_ امیرعلی بهم محل نمیدی؟
+نه :/
_ یکاری با علی کردی باورش نمیشه بزرگ شده و نمیتونی سر و تهش کنی.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
بجز حسین مرا ملجا و پناهی نیست ؛))))))💔
این شور که در سر است ما را
وقتی برود که سر نباشد.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
والا.
بچها دعاکنین برم کربلا.
دیگه "بسه دوری از حرم بزار بیام آقا...".
و در "شب و روزمو تو فکر کربلام آقا" ترین حالت ممکنم.
بهم گفت؛ "من براتمو میگیرم..."
و چقدر این حرفش برام قشنگ بود..:)