ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
والا.
بچها دعاکنین برم کربلا.
دیگه "بسه دوری از حرم بزار بیام آقا...".
و در "شب و روزمو تو فکر کربلام آقا" ترین حالت ممکنم.
بهم گفت؛ "من براتمو میگیرم..."
و چقدر این حرفش برام قشنگ بود..:)
من حتی اگه شهیدم بشم یه عکس درست و درمون ندارم بزارن سرمزارم.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
این چنروز همش دنبال نشونه بودم
و شب سوم؟
پر از نشونه بود ؛))))))
ممنونم. بیشتر ازونچه که فکرشو بکنی...