هدایت شده از ☕️
غصهی دوری از کربلا کم بود
حالا باید غصهی اینکه امروز همش خونه بودمم بخورم💔🏴🇮🇷
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
دیروز: _درپناه خدا +محتاجیم به خدا _ چه سالی بودی؟ +من؟ ۸۵ _ توهم عروسی کنی *ر* میدم. _ امیرعلی به
برای بساط غصهی امشب فقط اینو کم داشتم که امیرعلی دوساله زنگ بزنه بگه دلش برام تنگ شده
یکی نیست بهش بگه بزمچه تو تا پریشب خودتو میگرفتی یهو امشب میخوای باهام حرف بزنی؟😭
پ.ن: ببخشید باید غرمو بزنم.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
اون لحظهای که میخواستم اینو لایک کنم و دیدم ایشون قبل از من لایکش کرده مطمعن شدم واقعا داریم پیرمیش
-چطور شد که متوجه شدی داری پیر میشی؟
+هیچی دیدم اونی که واقعا پیره لایکش کرده🦦✨😂
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
-چطور شد که متوجه شدی داری پیر میشی؟ +هیچی دیدم اونی که واقعا پیره لایکش کرده🦦✨😂
نه قرار نبود اینطور بشه-😭💘🤣
نه یعنی میدونی چیه
منظورم این بود که داریم باهم پیرمیشیم😔✅
چون یاد حرفای اونسریمون افتادم
وگرنه که حالا درسته شما پیشکسوتی ولی مهم دلته که جوونه.😔😔
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
چقد نازن😭
متاسفانه تا قبل ازینکه قیمتشونو ببینی اره خیلی.😭😭🙏🏻