❁﷽❁
🔸 جزء خوانی حلقه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی زفره در طرح تابستان 1403
تاریخ: طرح تابستان 1403
مکان: مسجدجامع زفره
#به استقبال کنگره ملی 24 هزار شهید استان اصفهان
#پایگاه_مقاومت_بسیج_شهیدصدوقی
#حوزه_مقاومتبسیج_شهیدمطهری
#ناحیه_مقاومت_بسیج_فلاورجان
❁﷽❁
🔹بازی دوستانه هفتگی تیم فوتسال شهدای محل
تاریخ: طرح تابستان 1403
#به استقبال کنگره ملی 24 هزار شهید استان اصفهان
#پایگاه_مقاومت_بسیج_شهیدصدوقی
#حوزه_مقاومتبسیج_شهیدمطهری
#ناحیه_مقاومت_بسیج_فلاورجان
❁﷽❁
🔹کلاس آموزشی _ تقویتی
تاریخ: طرح تابستان 1403
مکان: پایگاه شهید صدوقی زفره
#به استقبال کنگره ملی 24 هزار شهید استان اصفهان
#پایگاه_مقاومت_بسیج_شهیدصدوقی
#حوزه_مقاومتبسیج_شهیدمطهری
#ناحیه_مقاومت_بسیج_فلاورجان
❁﷽❁
🏴پویش کمک مومنانه و طرح جمع آوری کمک های مردمی در مرکز نیکوکاری امام حسین(ع) زفره در ایام محرم حسینی برای نیازمندان محل
تاریخ: محرم حسینی 1403
مکان: روستای زفره
#به استقبال کنگره ملی 24 هزار شهید استان اصفهان
#پایگاه_مقاومت_بسیج_شهیدصدوقی
#حوزه_مقاومتبسیج_شهیدمطهری
#ناحیه_مقاومت_بسیج_فلاورجان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نوحهخوانی زیبا مرداد سال ۶۷
این اثر آن زمان یک کار جدی، جدید و نوآورانه بود.
سال۶۷دهه اول محرم، یکماه بعد از پذیرش قطعنامه و پایان جـنـگ تحمیلی بود و بیست روز پس از مرصاد
حال و هوای مذهبی جامعه ایران نسبت به این روزها ساده تر بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بدون شرح ولی عالی
می گفت: *«دنیای آینده دنیای گفتمان هست نه موشک. چه احتیاج به موشک داریم.»* حالا ببینید و لذت ببرید و به کشور خود افتخار کنید.
📌برگزاری کلاس های آموزشی و تقویت زبان انگلیسی در مکان ساختمان دهیاری روستای بندارت
#طرح تابستان اوقات فراغت دانش اموزان (طرح جوانه های صالحین)
#پایگاه_مقاومت_بسیج_شهیدرجایی
#حوزه_مقاومت_بسیج_شهیدمطهری
#ناحیه_مقاومت_بسیج_فلاورجان
هدایت شده از ناصحین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚜چگونه عامل انتحاری را شناسایی کنیم؟
#علی_اقائی
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
💜 الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج 💜
https://eitaa.com/Nasehin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚜چگونه عامل انتحاری را شناسایی کنیم؟
#علی_اقائی
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
💜 الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج 💜
https://eitaa.com/Nasehin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای شفا گرفتن تمام بیماران یک بیمارستان در کمتر از یک هفته توسط حضرت رقیه سلام الله علیها🖤
نماز جماعت ظهرتاسوعا به امامت حاج اقا سلطانیان وحضورنمایند شهرستان فلاورجان اقای رحیمی وصحبت هایی دررابط کمبود اب شهرستان
۱۴۰۳/۳/۲۵
پایگاه 🌷شهید صدر دشتلو#
#حوزه شهیدمطهری ایمان شهر
#ناحیه_مقاومت_بسیج_فلاورجان
ویژه برنامه مناسبت: حضور امام جمعه شهر اشترجان در مسجد جامع کارویه واقامه نماز ظهر تا سوعا اهالی روستا ی کارویه واسفهران
۰۵# ب۲۲
#پایگاه_شهید_ابوذر_کاوریه
#حوزه_شهید_مطهری
#ناحیه_مقاومت_بسیج_فلاورجان
.
🔳 ریشۀ اصلیِ قیامِ امام حسین
🖋 حضرت آیتالله سیّدعلی خامنهای
[۱]. نه میتوانیم بگوییم که حضرت برای «تشکیلِ حکومت» قیام کرد، و نه میتوانیم بگوییم حضرت برای «شهید شدن» قیام کرد. امام حسین - علیهالسّلام - هدفِ دیگری داشت که رسیدنِ به آن «هدف»، حرکتی را میطلبید که این حرکت، یکی از این دو «نتیجه» را داشت. پس حکومت یا شهادت، هیچکدام «هدف» نبودند، بلکه دو «نتیجه» بودند.
[۲]. هدف آن حضرت عبارت بود از انجامدادنِ یک «واجبِ عظیم» از واجباتِ دین که آن را هیچکس قبل از امام حسین انجام نداده بود؛ نه رسولِ اکرم این واجب را انجام داده بود، نه امیرالمؤمنین، نه امام حسن؛ چون زمینۀ انجامِ این واجب، در زمانِ امام حسین پیش آمد.
[۳]. دو نوع انحراف وجود دارد: گاهی مردم، فاسد میشوند، امّا احکامِ اسلامی از بین نمیرود، امّا گاهی هم مردم، فاسد میشوند، هم حکومتها، هم علمای دین، بهطوریکه حقایقِ اسلام، تحریف و منکر را معروف و معروف را منکر، و خطّ اسلام را «صدوهشتاد درجه» عوض میکنند. آن حکم، حکمِ «تغییرِ وضع» و «تجدیدِ حیات»، یا بهتعبیرِ امروز، «انقلاب» است که مربوط به «برگرداندنِ جامعۀ منحرف به خطّ اصلی» و «تضمینکنندۀ زندهشدنِ اسلام» است، بعد از آنکه مُشرف به مردن است، یا مرده و ازبینرفته است. مسأله این است که اگر جامعۀ اسلامی «منحرف» شد و این انحراف، بهجایی رسید که «خوفِ انحرافِ کلّ اسلام» بود، تکلیف چیست؟!
[۴]. افزونبراینکه باید انحرافِ اساسی در دین رخ داده باشد، شرطِ دیگرِ انجامِ این حکم، آن است که «زمینه» و «موقعیّت» برای انجامِ آن، مساعد باشد؛ چون خدایمتعال، به چیزی که «فایده» ندارد و «اثر» نمیبخشد، تکلیف نکرده است. البتّه مراد از فراهمبودنِ موقعیّت، این نیست که «خطر»ی در پی نباشد، بلکه غرض این است که «پیامِ» قیام، به مردم منتقل خواهد شد و مردم خواهند فهمید و در اشتباه، نخواهند ماند. وجودِ «خطر»، این «تکلیف» را ساقط نمیکند، بلکه انجامِ این تکلیف، همیشه توأم با خطر است. در زمانِ ما، امام خمینی نیز از خطر نهراسید و هدف و تکلیفِ خود را قیام دانست. ازاینرو، انقلابِ اسلامی، پرتوی از قیامِ عاشورا است، با این تفاوت که آن قیام به نتیجۀ شهادت انجامید و این انقلاب، به نتیجۀ برپاییِ حکومتِ اسلامی.
[۵]. در زمانِ امام حسین - علیهالسّلام - هم «انحرافِ اساسی در اسلام» بهوجود آمد و هم «فرصتِ مساعد برای اثرگذاری» پیدا شد. اوّلاً، بعد از معاویه، کسی به حکومت رسید که حتّی «ظواهرِ اسلام» را هم رعایت نمیکرد، چنانکه اهلِ شُرب خَمر و فسادهای جنسیِ واضح و شعرسرایی بر رّد دین و مخالفتِ علنی با اسلام بود، ولی چون بهعنوانِ ریاست بر جامعۀ اسلامی در قدرت قرار گرفته بود، نمیخواست اسمِ اسلام را براندازد. حاکمِ فاسد، جامعه را نیز فاسد میکند؛ چون بر جامعه و مردم، اثر میگذارد. ثانیاً، «زمینه» هم آماده است؛ یعنی فضای جامعۀ اسلامی، طوری است که ممکن است «پیامِ» امام حسین به گوشِ انسانها در همان زمان و در طولِ تاریخ برسد، درحالیکه اگر در زمانِ معاویه، امام حسین میخواست قیام کند، پیامِ او دفن میشد؛ زیرا سیاستها بهگونهای بود که مردم نمیتوانستند حقّانیتِ سخن را دریابند. ازاینرو، ایشان ده سال در زمانِ خلافتِ معاویه، امام بود، ولی قیام نکرد.
[۶]. امام حسین قیام کرد تا آن واجبِ بزرگی را که عبارت از «تجدیدِ بنای نظام و جامعۀ اسلامی»، یا «قیام در مقابلِ انحرافاتِ بزرگ در جامعۀ اسلامی» است، انجام دهد، که این خودش، یک «مصداقِ بزرگِ امربهمعروف و نهیازمنکر» است.
[۷]. آن حضرت در مناسبتهای مختلف، به همین معنا اشاره کرده است: وَعَلَی الاْسْلامِ الْسَّلامُ اِذ قَدْ بُلِيَتِ الاْمَّةُ بِراعٍ مِثْلَ يَزيدَ
دیگر باید با اسلام، خداحافظی کرد، آن وقتیکه اسلام به حاکمی مثلِ یزید، مبتلا گردد.
وَ أَنِّی لَمْ أَخْرُجْ أَشِراً وَ لَا بَطِراً وَ لَا مُفْسِداً وَ لَا ظَالِماً وَ إِنَّمَا خَرَجْتُ لِطَلَبِ الْإِصْلَاحِ فِی أُمَّةِ جَدِّی أُرِيدُ أَنْ آمُرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ أَنْهَى عَنِ الْمُنْكَرِ وَ أَسِيرَ بِسِيرَةِ جَدِّی وَ أَبِي عَلِيِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ
و همانا من براى سركشى و خودنمایی و فساد و ظلم، قیام نكردم، بهیقین كه من برای اصلاح در میانِ امّتِ جدّم، قیام كردم و میخواهم به نیكی، سفارش و از بدی، نهی كنم، و مطابقِ سيرۀ جدّم، و پدرم علىبنابىطالب رفتار مینمایم.
وَ أَنَا أَدْعُوکُمْ إِلى کِتابِ اللّهِ وَ سُنَّةِ نَبِیِّهِ، فَاِنَّ السُنَّةَ قَدْ أُمیتَتْ، وَ إِنَّ الْبِدْعَةَ قَدْ أُحْیِیَتْ
و من شما را به کتابِ خدا و سنّتِ پیامبرش فرا مىخوانم؛ چراکه سنّتِ او را میرانده و بدعت را زنده کردند.
( نمازِ جمعه، ۱۹ خرداد ۱۳۷۴)
✅ #اخبار_جبهه_مقاومت
👇👇
🆔️ @akhbarmoghavmat
ویژه برنامه نماز ظهر عاشورا توسط حجت الاسلام و المسلمین بیگی امام جمعه اشترجان مسجد جامع کارویه
۰۵# ب۲۲
#پایگاه_شهید_ابوذر_کاوریه
#حوزه_شهید_مطهری
#ناحیه_مقاومت_بسیج_فلاورجان