eitaa logo
پژوهش خوان
674 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
177 ویدیو
78 فایل
معاونت پژوهش مدرسه علمیه سطح1 و سطح 2و3 فلسفه و کلام اسلامی عباسقلی خان ارتباط با ادمین کانال: @hayat1398 لینک کانال @Abbasgholikhanpajohesh آدرس سایت مدرسه Magk.ir آدرس اینستاگرام مدرسه https://instagram.com/abasgholikhan1?igshid=khl0oy1iduy1
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 به گزارش روابط عمومي مدرسه علمیه عباسقلی خان آزمون پذيرش مدرسه تخصصي فلسفه و كلام با رقابت 140 متقاضي در ساعت 16 روز چهارشنبه 18 تير ماه به صورت مجازي برگزار شد. 💢 متقاضيان در اين آزمون به 150سوال چهارگزينه اي با عناويني همچون: فقه،اصول،منطق،ادبيات عرب،كلام و فلسفه پاسخ دادند. 🔰 گفتني است علاوه بر 140 متقاضي شركت كننده در آزمون 65 تن از متقاضيان معدل بالاي 18 داشته و از آزمون معاف و مستقيما به مصاحبه علمي دعوت می شوند. ✅ کانال رسمی مدرسه علمیه عباسقلی خان @abasgholikhan_ir
📖 چند پیشنهاد ساده برای بهبود روش مطالعه شما مفهوم روان‌خوانی و فواید خواندنِ کلمات در دل‌مان و حتی لب‌خوانی 🔰نکات این درس را می‌توان در سه محور اصلی خلاصه کرد: 1️⃣ انتخاب ارتفاع مناسب برای حرکت روی متن 2️⃣ مفهوم روان‌خوانی و فواید خواندنِ کلمات در دل‌مان و حتی لب‌خوانی (بر خلاف آموزش‌های رایج در تندخوانی) 3️⃣ نقطه‌های توقف چشم و شیوه‌ی تکه تکه کردن متن ◀️2️⃣خواندن کلمات در دِل و روان‌خوانی در نخستین جلسات آموزش تُندخوانی، بر این نکته تأکید می‌کنند که بلند خواندن جملات، لب‌خوانی و حتی خواندن کلمات در دل‌تان، باعث می‌شود سرعت خواندن‌تان کاهش پیدا کند و باید سعی کنید این عادت را کنار بگذارید. اما جالب این‌جاست که وقتی از بازی تندخوانی که دور می‌شویدو به قلمروِ یادگیری پا می‌گذارید، توصیه‌های متفاوتی مطرح می‌شود. ⬅️ والتر پاوک (Walter Pauk) در کتاب خود تحت عنوان How to Study in College (که مرجعی شناخته‌شده است )، تأکید می‌کند که خواندن کلمات چه با لب و چه در ذهن، بخشی از فرایندِ فهمِ بهترِ متن است. او اصطلاح Silent Speech یا حرف زدنِ صامت را برای این شیوه به کار می‌برد. 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
📖 چند پیشنهاد ساده برای بهبود روش مطالعه شما 🔹انتخاب ارتفاع مناسب برای حرکت روی متن 🔰نکات این درس را می‌توان در سه محور اصلی خلاصه کرد: 1️⃣ انتخاب ارتفاع مناسب برای حرکت روی متن 2️⃣ مفهوم روان‌خوانی و فواید خواندنِ کلمات در دل‌مان و حتی لب‌خوانی (بر خلاف آموزش‌های رایج در تندخوانی) 3️⃣ نقطه‌های توقف چشم و شیوه‌ی تکه تکه کردن متن ◀️1️⃣انتخاب ارتفاع مناسب برای حرکت روی متن: یکی از استعاره‌هایی که معمولاً در آموزشِ خواندن موثر مطلب می‌شود، انتخاب ارتفاع مناسب برای حرکت روی متن است. چهارارتفاع مختلف راهنگام خواندن متن می‌‌توان تشخیص داد: ⬅️ خواندن از ارتفاع بسیار بالا (در حد تیتر اصلی و ورق زدن بسیار سریع کتاب یا اسکرول کردن بسیار تُندِ یک متن دیجیتال)؛ ⬅️خواندن در ارتفاع پایین‌تر (در حدی که تیترهای فرعی، تعداد پاراگراف‌ها، کلماتِ بولد شده و برخی جملات را بخوانیم)؛ ⬅️ خواندن در ارتفاعِ صفر و هم‌تراز با متن (کلمه به کلمه و جمله به جمله از ابتدا تا انتها با توجه به همه‌ی جزئیات و حتی علامت‌گذاری‌ها)؛ ⬅️ خواندن کاوش‌گرانه (درتلاش برای جستجوی لایه‌های پنهانِ متن یا سایر حرف‌ها، توضیحات و مصداق‌هایی که در مطالعه‌ی سطحی متن به ذهن نمی‌رسند)؛ 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🎬 این قسمت: لباس روحانیت 2 حجت الاسلام و المسلمین لاجوردی: 🔹 دنبال دلایل عدم محبوبیت روحانیت باشیم. 🔸 باعث جدایی مردم از روحانیون، لباس نبوده بلکه عملکردها بوده است. 👈🏻 لباس را عوض نکنیم بلکه اهل لباس را عوض کنیم. ✅این کلیپ صرفا جهت برداشت آزاد مخاطبین بارگذاری گردیده است، لذا نه تایید و نه رد می گردد. 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
💢 هیئت اندیشه ورز اسلام، ادیان و ارتباطات میان فرهنگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار می کند. 💢چهل و سومین نشست از سلسله نشست های «کلمه سواء» 🔶موضوع: موعود ادیان و موعود هالیوود 🎤سخنران: حجت الاسلام دکتر حسین تکمیلی 🗓 زمان : چهارشنبه 25 تیر ماه 1399 ⏰ ساعت 5 عصر 📍 نشست به صورت زنده برگزار می گردد. 🌐 ورود به نشست زنده 🌐 43 💎کانال و سایت رسمی هیئت اندیشه ورز اسلام، ادیان و ارتباطات میان فرهنگی: 🔗 پیام‌رسان ایتا 🔗 پیام‌رسان سروش 🔗 روبیکا 🔗 اینستاگرام 🔗 سایت هیئت اندیشه ورز اسلام، ادیان و ارتباطات میان فرهنگی 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
نقل شده وجود نازنین امیرالمؤمنین(علیه السلام) در مرکز حکومت برای مراجعه به مردم و طرح سئوالات و شکایات خود، مکان ویژه ای در نظر گرفته و نام آن را «بیت القصص» نهاده بودند. مردم برای طرح خواسته ها، پرسش ها و شکایات خود بدانجا مراجعه کرده و نامه های خود را به صندوق مخصوص می انداختند. و نیز آن حضرت در منشور جاوید حکومتی خویش به مالک اشتر فرمودند: «وَاجعَلْ لِذَوِی الْحاجاتِ مِنْکَ قِسْماً تُضَرِّغُ لَهُمْ فیه شَخْصَکَ.» برای ارباب رجوع، وقتی مقرر کن که شخصاً به امور آنان رسیدگی کنی. با اندکی تأمل می توان به فوائد قابل توجهی در این گفتارو رفتار امیرالمومنین علیه السلام واقف شد: ۱) آگاهی یافتن بیشتر و دقیق تر زمامدار از مشکلات مردم؛ ۲) شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعه؛ ۳) دسترسی به اطلاعات دست اول و بدون واسطه از عمال و کارگزاران؛ ۴) ایجاد انس و الفت میان مردم و زمامداران؛ ۵) ایجاد روحیه ی امید به حل مشکلات در میان مردم؛ ۶) صرفه‌جویی قابل‌توجه در منابع و امکانات؛ ۷) ایجاد«نظارت اجتماعی»بر کارکنان و مجموعه؛ ۸) کم شدن فاصله‌ها با ولی‌نعمتان واقعی؛ و... باب خیری است برای رسیدن به جامعه‌ای علوی و حوزه‌ای انقلابی. ضمن تشکر فراوان از مدیر محترم حوزه خراسان حضرت آقای عاملی(زیدعزه) و تمام بزرگوارانی که دراین امر مهم و موردنیاز ایفای نقش نمودند، از خداوند متعال، دوام و برکت و وسعت این حسنه را خواستاریم. 🆔@Abbasgholikhanpajohesh
علامه : موقع خطر، فلاسفه و متکلمان به دفاع از اسلام برخاسته‌اند. دشمن نمی‌آید بگوید: «نماز مسافر، چرا باید قصر باشد؟». می‌آید می‌گوید: «عقل بشر، کامل شده و دیگر نیازی به دین ندارد. خاتمیت، یعنی کمال عقل بشر» 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
☑️ به مناسبت روز عفاف و حجاب 🔴 متن : "از پرسیدند: چرا زنان شما پوشش سر ندارند؟ فرمود: بانوی سرزمین من، "پلک های مردان" سرزمینم است ... " 🔵 : 1️⃣ همانند تمامی منبعی برای متن ذکر نشده است! اصولا چنین سوال و جوابی به کوروش به نسبت داده شده است. 2️⃣ چه در دوران و قبل از و چه بعد از آن بسیار سختی داشته اند. از دوران ، و تا به امروز. از روی به‌جا‌مانده در آثار باستانی (، ، و ...)، ظروف، تندیس‌ها و مجسمه‌های محافظت شده در موزه‌ها میتوان تصاویر حجاب زنان ایرانی را مشاهده کرده منابع بسیار است اما برای نمونه از هر دوران سندی می آوریم: 1-حجاب در ایران باستان بود، بسیار شدید هم بود: 👤 و معروف درباره پوشش زنان ایران باستان و اینکه حجاب بسیار سختی در بین آنان رایج بوده است، می گوید: «زنان طبقات بالای اجتماع جرأت آن را نداشتند که جز در تخت روان روپوش دار از خانه بیرون بیایند. هرگز به آنان اجازه داده نمی شد که آشکارا با مردان آمیزش (اختلاط) کنند. زنان شوهر دار حق نداشتند هیچ مردی را، ولو پدر یا برادرشان باشد، ببینند. در نقش هایی که در ایران باستان بر جای مانده، هیچ صورت زن دیده نمی شود و نامی از ایشان به نظر نمی رسد. 📚 ، ، ص 434 2-زنان در ایران باستان روسری به سر میکردن و اجازه نداشتند سرلخت باشند: 👤 باستان شناس و در کتاب خود «پوشاک باستانی ایرانیان» در مورد حجاب زنان قوم ماد این چنین بیان میکند : اصلی که باید در نظر داشت، این است که طبق نقوش برجسته و مجسمه های ما قبل میلاد، پوشاک زنان آن دوره (مادها) از لحاظ شکل (با کمی تفاوت) با پوشاک مردان یکسان است. وی در ادامه برای توضیح نقوش بر جای مانده می نویسد: «مرد و زن به واسطه اختلافی که میان پوشش سرشان وجود دارد، از هم تمیز داده می شوند. به نظر می رسد که زنان پوششی نیز روی سر خود گذارده اند و از زیر آن گیسوهای بلندشان نمایان است. 📚 ضیاءپور، ، ص 51 و 54 3-زنان در زمان هخامنشیان به سر میکردن و دامن های بلند میپوشیدن: زنان در آن دوره چادری مستطیل بر روی همه لباس خود افکنده و در زیر آن، یک پیراهن با دامن بلند و در زیر آن نیز، پیراهن بلند دیگری تا به مچ پا نمایان است. 📚 ضیاءپور، پوشاک باستانی ایرانیان، ص 56 4-چادر به سر کردن زنان تا زمان ساسانیان ادامه داشت و این را از هخامنشیان به ارث برده بودند. چادر که از دوره های پیش مورد استفاده بانوان ایران بوده است، در این دوره نیز به صورت مختلف مورد استعمال داشته است. حجاب زنان در این دوره چنان اهمیتی داشت که «حتی لباس هنرپیشگان زن، مانند لباس های بلند سایر بانوان، تا پشت پا کشیده شده است.» 📚جلیل ضیاء پور، پوشاک زنان ایرانی، ص 114 ، ، ج1، ص 186 حال که داشتن حجاب کامل و سخت زنان ایرانی در ایران پیش از اسلام بر همگان ثابت شد سوال ما از و این است: ⁉️شما چرا با فرهنگ و آداب ورسوم اصیل ایرانی مخالفت میکنید؟! و به چه حقی میخوایید چادری که قدمتش به اندازه قدمت این سرزمین است را از سر بانوان این مرز و بوم پایین بکشید؟! 🔹 🔹 📝 ✅برگرفته از گروه پژوهشی آرتا ...................................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
📖 سیر شعر حکمت و معرفت 🔰یکی از پرجنجال ترین مباحث بین مخالفان و مدافعان عرفان، «عشق » است. اهل عرفان، عشق را راهی به سوی خدا، و مخالفان، آن را متعارض شریعت میدانند. کتاب عشق مجازی، با واکاوی مفهوم عشق در کلام عرفا، و پاسخ گویی به نقدهای مخالفان عرفا و فلاسفه، به ویژه منتقدان ملاصدرا، چگونگی رسیدن به عشق حقیقی از عشق مجازی را تبیین کرده است. در خاتمه کتاب، مقاله ای از استاد وکیلی در موضوع مهم «فقه نگاه» برای اولین بار به زیور طبع آراسته شده است. ✅جهت دانلود کتاب اینجا کلیک نمایید 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
👨‍👦‍👦گروه فلسفه فرهنگ پژوهشکده فرهنگ معاصر برگزار می‌کند: نشست مجازی، نیچه در برابر فرهنگ سخنرانان: آیدین کیخایی شروین مقیمی محمدمهدی اردبیلی سه‌شنبه ۲۴ تیرماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ تا ۱۶ لینک پیوستن به نشست زنده: http://www.ihcs.ac.ir/fcc/fa/news/19598/ ................................ 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
زمان ثبت نام آزمون اعلام شد. 📆 زمان ثبت‌نام: ۹۹/۰۴/۱۰ لغایت ۹۹/۰۴/۳۱ 🌐آدرس سایت جهت ثبت‌نام: qazahrm.ir 🔹زمان آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد . 🔸به همین منظور نمونه سوالات آزمون قضاوت همراه با پاسخنامه ویژه داوطلبین دانشگاهی و حوزوی تهیه و تدوین شده است.🔸 لینک دانلود https://baresh.masirtalabe.ir/downloads/نمونه-سوالات-آزمون-قضاوت/ ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
🔸 موسسه تاریخ حکمت و فلسفه در اسلام برای تکمیل کادر پژوهشی خود از بین برادران و خواهران علاقمند در زمینه پژوهشگری و ویراستاری دعوت به کار می کند: 📌 شرایط: تحصیلات حوزوی یا دانشگاهی مرتبط داشتن سابقه کار 📒 ارسال رزومه ویراستاران: 🔹 @Fatemef76 📕 ارسال رزومه پژوهشگران: 🔹 @Tehrani66 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
حادثه مسجد گوهرشاد در تیرماه ۱۳۱۴ در پی اعتراض به مسئله‌ی تغییر لباس و ممنوعیت حجاب رخ داد. رهبرانقلاب درباره این قضیه میفرمایند: «یک عده مردم مؤمن برای خاطر مقصودی در یک جای مقدسی جمع شدند و مأمورین دولتی ریختند، اینها را کشتند.» پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در سالروز واقعه‌ی خونین کشتار مردم معترض به کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهرشاد مشهد که در تیرماه ۱۳۱۴ به وقوع پیوست، ابعاد حادثه مسجد گوهرشاد را براساس بیانات رهبرانقلاب اسلامی مرور میکند. 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
مَدرَس چیست؟ مدرس با شبیه‌سازی و پیاده‌سازی نظام آموزشی سنتی حوزه علمیه و حفظ ویژگی‌ها و ارزش‌های آن، امکان «آموزش مجازی علوم اسلامی و حوزوی» را برای طلاب و عموم علاقه‌مندان به علوم و معارف اسلامی، با امکاناتی فراتر از مدرسه و کلاس واقعی و به صورت پویاتر و کارآمدتر فراهم آورده است. شرح برخی از امکانات مَدرَس: 🔹 ثبت نام و ورود با شماره همراه 🔹 مدیریت یاداشت‌ها و هایلایت‌ها در منوی اصلی 🔹 سیستم یاداشت برداری جدید در کتاب‌ها 🔹 امکان برچسب گذاری و دسته بندی یاداشت‌ها 🔹 امکان ارسال یاداشت برای دوستان 🔹 تغییر سرعت پخش فایل‌های صوتی 🔹 نمایش و یا عدم نمایش اعراب‌ها در تنظیمات کتاب 🔹 نمایش و یا عدم نمایش‌ هایلایت‌ها در تنظیمات کتاب 🔹 جستجو در فهرست کتاب‌ها 📱مدرَس نرم‌افزار جامع دروس حوزوی را از همین کانال یا گوگل پلی دریافت کنید. 🆔 http://eitaa.com/joinchat/3152674834C39b3c0b01c 🌐 http://madras.app 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅نماهنگ بسیار زیبا آقای «محمدحسین ملکیان» خرداد ماه ۱۳۹۷ در دیدار رمضانی شاعران با رهبر انقلاب شعری با این مطلع درباره‌ی ماجرای گوهرشاد خواندند: سر شکست آن روز اما عهد و پیمان نه / غم دین بود در اندیشه‌ی مردم، غم نان نه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای این شعر را تحسین و از پرداخت به این موضوع بعد از ۸۳ سال تشکر کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس این شعر و به‌مناسبت ۱۷ دی‌ماه، سالروز تصویب قانون استعماری کشف حجاب در سال ۱۳۱۴، نماهنگ «بر همان عهد» را منتشر می‌کند. 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5929045564346860656.pdf
441.8K
💎 تحصیل و تحقیق فلسفه و عرفان اسلامی استاد علی ( عضو مجمع عالی حکمت اسلامی ) 🍀 دروس و آثار: efteghar.blog.ir 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
علامه : بر فرض شما در و الآن سی‌هزار یا چهل‌هزار شیخ انصاری داشته باشید، این مشکل شما را حل نمی‌کند؛ شبهه‌ی راسل و امثال راسل را که مکاسب حل نمی‌کند. 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
🌷هوالحکیم ▫️مدرسه حکمت صبح توحید برگزار می کند: مدرسه مجازی فلسفه مقدماتی و پیشرفته ✅ سطح پیشرفته: 👤استاد حجة الاسلام و المسلمین وکیلی 🔹موضوع: علم النفس صدرایی (براساس کتاب شریف اسفار) ✅ سطح مقدماتی: 👤حجة الاسلام و المسلمین تولائی 🔸موضوع: فلسفه مقدماتی (بر اساس اندیشه های شهید مطهری) 🗓مهلت ثبت نام: ۲۸ ذی القعده(۳۰ تیر) 🗒آغاز دوره: اول ذی الحجه(۱ مرداد) لینک کانال: @sobhetowhid 👈 اطلاعات بیشتر و ثبت نام: towhid.org/1375/text 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فهرست و مقدمۀ کتاب علم لغت.pdf
1.1M
مقدمه و فهرست جامع کتاب ارزشمند «درسنامه علم لغت» منتشر گردید. 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
پژوهش و حوزه_v1.0.apk
1.71M
✅نرم افزار اندروید پژوهش و حوزه در این نرم افزار،پیرامون پژوهش،و پژوهش در حوزه های علمیه،مباحثی مطرح شده است.ان شاءالله مثمر ثمر واقع شود. ــــــــــــــــــــ 🔵 {برای دریافت بر روی هر یک از نرم افزار ها ضربه بزنید} 1️⃣مقاله نویسی آسان و کاربردی 2️⃣آشنایی با مفاهیم پژوهشی 3️⃣مهارت روش نقد 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
🔰مرکز تخصصی فقهی امام رضا علیه السلام با مشارکت مرکز تخصصی نور حکمت رضوی برگزار می کند 👤با حضور آیة‌الله رشاد و حجةالاسلام و المسلمین پارسانیا (بصورت ویدئوکنفرانس ) و حجةالاسلام و المسلمین رهدار 📚با رونمایی از دوره چهارجلدی کتاب «علم دینی؛ از چیستی تا چگونگی» اثر حجت‌الاسلام و المسلمین استاد وکیلی ⏰ پنجشنبه۲۴ذی‌القعده(۲۶تیر) ساعت ۱۰صبح 📍 مشهدمقدس، چهارراه زرینه، شهید کاشانی25، موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام 😷 با ظرفیت محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
✴️یک راه یادداشت برداری حاشیه نویسی بر کتابی است که می خوانید بسیاری از افراد از نوشتن مطلب روی کتاب اکراه دارد اگر کتاب امانت باشد حق با شماست، در این مورد بهتر است قسمت ها و صفحات مهم را با برچسب مشخص نمایید. اما چنانچه کتاب متعلق به شماست می توانید در موقع خواندن آن حاشیه نویسی کنید کتابهای درسی متعلق به خودتان لازم نیست به صورت یک کتاب دست نخورده نگهداری شود. ✴️راه های معمول حاشیه نویسی بر کتاب درسی _خط کشیدن زیر نکات مهم _ برجسته کردن نکات مهم با استفاده از ماژیک های فسفری _ استفاده از حاشیه کتاب برای گذاشتن علائم یا گذاشتن ✅ یا❎ و... برجسته کردن، خواندن کتاب را سریع‌تر و آسان ترمی‌سازد زیرا هنگام دوباره خواندن کتاب یا مقاله تنها بخش های برجسته شده آن نیاز به بازخوانی دارد اشکال این روش این است که چون شما مطالب را به بیان خود بازنویسی نمی کنید ممکن است درک کاملی از معنی آن نداشته باشید و در این روش گاهی مجبور می‌شوید کل کتاب را دوباره بخوانید. برای رفع این اشکال ابتدا مطمئن شوید که آنچه خواندید درک کرده اید و سپس مقدار کافی از آن را برجسته نمایید به طوری که بدون خواندن دوباره کل کتاب برای شما قابل درک باشد. 🔷واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان www.magk.ir 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
مدرسۀ علمیۀ عباسقلی خان در جوار حرم مطهر رضوی ( علیه السلام ) در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و نظام آموزشی تحولی حوزه علمیه خراسان ،جهت تکمیل ظرفیت سطح یک، از میان طلاب مؤمن ،انقلابی و نخبۀ پایه های 3، 4 و 5 به تعداد محدود برای سال تحصیلی 1399-1400 پذیرش می کند. ⏳ مهلت ثبت نام تا 10 مرداد 1399 📖 جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال پذیرش نخبگانی مدرسه علمیه عباسقلی خان به آدرس زیر مراجعه فرمایید. @abasgholikhan_paziresh4 .......................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
🔰پاسخ معاون محترم پژوهش حجت الاسلام و المسلمین کندری 🔻انتقاد با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت مدیریت محترم حوزه علمیه خراسان بنده طلبه پایه 10 حوزه علمیه خراسان هستم و در این سالها علاوه بر اشتغال به درس در پی تخصصی در زمینهایی از قبیل مربی کودک و نوجوان زمینهای اموزش رایانه و همچنین فهرست نویسی کتابخانها پشتیبانی کتابخانهای حوزه علمیه و برگزاری کارگاها بوده و همکاریهایی با واحد پژوهش حوزه علمیه خراسان داشتم که رزومه اینجانب موجود می باشد اما متاسفانه جایی برای کار و فعالیت برای بنده نیست. این در حالی است که حوزه علمیه قم کارمند کتابدار به صورت استخدامی به مراکز دیگر معرفی میکند اما کتابداری در حوزه علمیه خراسان جایگاهی ندارد. ✅جواب 🔸باسمه تعالی از تلاشهای شما که در کنار دروس حوزوی به کسب مهارتهای لازم جهت خدمت به سربازان امام زمان منجر شده است صمیمانه خرسند و سپاسگذارم متاسفانه در حوزه علمیه خراسان با کسری بودجه و تعداد بالای نیروهای کادر مدارس مواجه هستیم که امکان جذب کتابداران به عنوان نیروهای کادر نمی باشد اما معاونت پژوهش هر ساله از کتابداران عزیز حمایتهایی مادی و معنوی می نماید که مانند اجلاسیه کتابداران که هدیه ای ناچیز تقدیم این جهادگران در عرصه کتاب و کتابخوانی میشود. در خصوص انتقال مهارت (برگزاری کارگاه) معاونت پژوهش موظف است حق الزحمه شما بزرگوار را طبق گزارش مدرسه پرداخت نماید مجددا از تلاشهای شما سپاسگذارم. 🆔 @seyedmesbahameli
29.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علامه : _ ، در مدار بسته بود. باید با روش علامه که بود پیش رفت ... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
✅ثبت نام دوره تربیت پژوهشگر «جریان های فکری معاصر » 🔻ویژه طلاب🔺 🔶 منظومه فکری در مواجهه با جریان های فکری معاصر ✅ 📣❗️ ⚠️ شروع دوره از یک مرداد تا پایان مرداد ماه ................................. 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
جشنواره حوزوی-دانشگاهی به اطلاع عموم می‌رساند،دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی،اولین جشنواره‌ خود را با موضوع (طراحی سوالات فقهی ) برگزار می‌کند. 🏷شرایط محدودیتی در تعداد سوالات نمی‌باشد و با طرح یک سوال فقهی نیز می ­توان در جشنواره شرکت کرد. طراحان(بیشترین)و(بهترین)سؤالات،برگزیدگان این جشنواره خواهند بود. سؤالات به صورت متن ارائه شود. از برگزیدگان در پروژه(نظام موضوعات و مسائل فضای مجازی)دعوت به عمل خواهد آمد. 🏷اطلاع مندی از محور های جشنواره👇 🌐 https://b2n.ir/709607 📆مهلت ارسال آثار:تا ۳۱ مرداد 📭نحوه ارسال آثار: سؤالات پیشنهادی خود را به آدرس👇 https://eitaa.com/mosammam70 و یا از طریق شماره ۰۹۱۸۷۰۷۰۵۳۰ در پیام‌رسان‌های ایتا، بله و سروش ارسال فرمایید. 🎁جوایز نفر اول:۳ میلیون تومان نفرات دوم تا هشتم هر کدام یک میلیون تومان ................................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀